Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Loppakorva - helmikuu 01, 2012, 08:52

Otsikko: Muita Suomalaisia Albury-Wodongassa?
Kirjoitti: Loppakorva - helmikuu 01, 2012, 08:52
Löytyyköhän Albury-Wodongasta (tai läheisyydeltä) muita Suomalaisia? :)