Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
Australian Viestitaulu
Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Loppakorva - helmikuu 01, 2012, 08:52
Otsikko:
Muita Suomalaisia Albury-Wodongassa?
Kirjoitti:
Loppakorva
-
helmikuu 01, 2012, 08:52
Löytyyköhän Albury-Wodongasta (tai läheisyydeltä) muita Suomalaisia? :)
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat