Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Opiskelu - => Aiheen aloitti: opossumi - huhtikuu 13, 2010, 22:04

Otsikko: kokemuksia opiskelusta (yliopisto ym) australiassa?
Kirjoitti: opossumi - huhtikuu 13, 2010, 22:04
Hei!

Olisiko kellaan kokemuksia opiskelusta COFA:ssa (Sydney), maksuista ja miten he hyvittavat aiemmista opinnoista (jos jo taskussa on yksi tutkinto Suomesta, tosin ei YO:sta). Paljon Suomesta saa tanne opintotukea ja lainaa?

Olen tutkaillut nettisivuja, mutta mieluusti kuulisin henkilokohtaisista kokemuksista!:) Kiitos etukateen...