Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: .maija. - huhtikuu 10, 2010, 22:29

Otsikko: ketään lähössä sydneystä cairnsiin?
Kirjoitti: .maija. - huhtikuu 10, 2010, 22:29
meitsi on ollu au pairina 2.5kk sydneyssä ja oisin toukokuun alusta lähössä reissuun rannikkoa pitkin cairnsiin. oisko kenelläkään samanlaisia suunnitelmia samoihin aikoihin? oon menossa takas suomeen toukokuun vikalla viikolla että vain noin kolme viikkoo ois aikaa matkustaa. ois kiva pysähtyy byron bayssa, brisbanessa, noosassa, whitsundaysissa yms. niin monessa paikassa ku vaan mahollista. :) mulla ei oo autoo itellä et jos jollaki ois nii aina parempi!