Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Asuminen - eläminen => Aiheen aloitti: tyttilaura - joulukuu 13, 2009, 20:06

Otsikko: Hammaslaakariin Perthissa
Kirjoitti: tyttilaura - joulukuu 13, 2009, 20:06
Heipsis, viisaudenhammas vihoittelee ja olen tulossa Balilta Perthiin parin paivan paasta. Osaisiko joku neuvoa mihin kannattaa menna kipeaa hammasta parantamaan? Kiitollisena pikaisesta vastauksesta, Matleena