Hei,
Loytyykohan paljon muita suomalaisia Sydneysta? itse olen 27 vuotias tytto, olisi mukava tormata vaihteeksi myos uusin suomi-tuttavuuksiin :)
Moikka,
Onhan meitä. Parhaiten tapaa joka kuun ensimmäinen torstai jossain keskustan pubissa.
Seuraava tapaaminen ilmoitetaan tuolla: http://groups.yahoo.com/group/young-finns/ (http://groups.yahoo.com/group/young-finns/)
Oiskohan seuraavana torstaina ennätysyleisö? Vaikka itsenäisyyspäivän aatonaatonaaton kunniaksi..
Saku
:XXXX