Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: marika82 - marraskuu 24, 2009, 20:59

Otsikko: Suomalaisia Sydneyssa?
Kirjoitti: marika82 - marraskuu 24, 2009, 20:59
Hei,

Loytyykohan paljon muita suomalaisia Sydneysta? itse olen 27 vuotias tytto, olisi mukava tormata vaihteeksi myos uusin suomi-tuttavuuksiin  :)
Otsikko: Vs: Suomalaisia Sydneyssa?
Kirjoitti: SaQ - marraskuu 24, 2009, 22:26
Moikka,

Onhan meitä. Parhaiten tapaa joka kuun ensimmäinen torstai jossain keskustan pubissa.
Seuraava tapaaminen ilmoitetaan tuolla: http://groups.yahoo.com/group/young-finns/ (http://groups.yahoo.com/group/young-finns/)
Oiskohan seuraavana torstaina ennätysyleisö? Vaikka itsenäisyyspäivän aatonaatonaaton kunniaksi..

Saku
:XXXX