Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Asuminen - eläminen => Aiheen aloitti: katren - marraskuu 20, 2009, 18:01

Otsikko: Asunto Sydneystä ja koulu 7-vuotiaalle pojalle
Kirjoitti: katren - marraskuu 20, 2009, 18:01
Hei,

olen saanut kolmen vuoden post doc -paikan Macquarie University:stä ja olen muuttamassa Sydney:yn ensi vuonna 7 vuotta täyttävän poikani kanssa joskus kesällä (ehkä heinäkuussa 2010). Olisin kiinnostunut asunnoista yliopiston lähellä ja mahdollisista mukavista kouluista (Truscott?, North Ryde?). Onko kellään samanikäisiä suomalaislapsia lähettyvillä ja olisiko vinkkejä kaksion/kolmion vuorkaamiseen? Suomi-koulun kautta saisi ehkä kavereita pojalle, joka on aika huolissaan tulevasta muutosta ja kielen osaamattomuudestaan. Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.

terv. Kati, Turun yliopistosta
Otsikko: Vs: Asunto Sydneystä ja koulu 7-vuotiaalle pojalle
Kirjoitti: Sydney 4kk - tammikuu 31, 2011, 06:26
hei

oletko Sydneyssä? Meidän perhe (2 lasta) tulee sinne 4 kk:ksi maalis-kesäkuuksi ja olemme myös post docceja kumpainenkin