Hei,
olen saanut kolmen vuoden post doc -paikan Macquarie University:stä ja olen muuttamassa Sydney:yn ensi vuonna 7 vuotta täyttävän poikani kanssa joskus kesällä (ehkä heinäkuussa 2010). Olisin kiinnostunut asunnoista yliopiston lähellä ja mahdollisista mukavista kouluista (Truscott?, North Ryde?). Onko kellään samanikäisiä suomalaislapsia lähettyvillä ja olisiko vinkkejä kaksion/kolmion vuorkaamiseen? Suomi-koulun kautta saisi ehkä kavereita pojalle, joka on aika huolissaan tulevasta muutosta ja kielen osaamattomuudestaan. Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.
terv. Kati, Turun yliopistosta
hei
oletko Sydneyssä? Meidän perhe (2 lasta) tulee sinne 4 kk:ksi maalis-kesäkuuksi ja olemme myös post docceja kumpainenkin