Wh-viisumilla lomailemassa maassa mutta ei vielä tarraa passissa. Miten käy pois lähtiessä mikäli tarraa ei olekaan passissa? Päästävätkö koneeseen?
Melko varmasti rajaviranomaiset vain lukevat sen passisi elektronisesti ja tietokone näyttää heille samantien viisumin voimassaolon (tai -olemattomuuden).
Arvelee