Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Kysymyksiä => Aiheen aloitti: merjuli - heinäkuu 19, 2009, 01:32

Otsikko: Wh-tarra passissa
Kirjoitti: merjuli - heinäkuu 19, 2009, 01:32
Wh-viisumilla lomailemassa maassa mutta ei vielä tarraa passissa. Miten käy pois lähtiessä mikäli tarraa ei olekaan passissa? Päästävätkö koneeseen?
Otsikko: Vs: Wh-tarra passissa
Kirjoitti: jounij - heinäkuu 19, 2009, 10:45
Melko varmasti rajaviranomaiset vain lukevat sen passisi elektronisesti ja tietokone näyttää heille samantien viisumin voimassaolon (tai -olemattomuuden).


Arvelee