Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: TC - toukokuu 27, 2009, 13:29

Otsikko: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: TC - toukokuu 27, 2009, 13:29
SUOMITREFFIT MELBOURNESSA!!!

Tervetuloa kaikki Melbournessa oleilevat suomalaiset vaihtamaan kuulumisia, tapaamaan tuttuja ja tuntemattomia!

Milloin: Lauantaina 30.5.2009 klo 16.00
Missa: Belgian Beer Cafe Eureka
          (Eureka Tower)
          5 Riverside Quay
          Southbank, Melbourne

Kaikki mukaan! Nahdaan lauantaina :)
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: skab - syyskuu 08, 2009, 19:22
Hei, onko seuraavasta tapaamisesta tietoa? Lähtisin mielelläni mukaan kun vapaa-aikaa tuntuu taasen olevan ja näin parin vuoden asumisen jälkeen olisi kiva jälleen tavata suomalaisia suuremmalla joukolla. Missä ja milloin?
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: typsy - syyskuu 08, 2009, 20:55
Hyvä idea skab! Onkin jo aika pistää taas tapaaminen pystyyn.

Miten olisi Riverland Bar & Cafe (Federation Square), lauantaina 12.9.2009 vaikka klo 14? Saadaanko näin nopeasti porukkaa kokoon?
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: annav - syyskuu 09, 2009, 20:00
Suomi tapaaminen kuulostaa hyvältä. Mulle ainakin käy lauantaina. Nähään Fed Squarella..?
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: typsy - syyskuu 09, 2009, 20:02
Hienoa, että on ainakin yksi tulija; nähdäänkö siellä Riverlandissa klo 14?
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: southern cross - lokakuu 04, 2009, 21:18
Hei,

Olen 26 vuotias "tyttönen" ja asustelen tällä hetkellä Melbournessa. En ole vielä tavannut yhtään suomalaista täällä ollessani (enkä montaa muuallakaan ausseissa) ja minusta olisi todella mukava tavata muita Melbournessa asuvia. Teillä taisi vasta olla tapaaminen, mutta jos jotain kiinnostaa, niin olisi mukava käydä vaikka oluella tai kahvilla jossain joku päivä  :)
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: Ilmari - lokakuu 14, 2009, 13:01
Hei Melbournelaiset,

Vieläkö suomalaiset käyvät olusella/kahvilla Melbournen alueella. Asumme tällä hetkellä Elwoodissa ja olisi kiva tavata muita paikallisia suomalaisia.

Terkuin,

Ari & Irma
Otsikko: Suomitapaaminen Melbournessa 22.11.2009!
Kirjoitti: HeidiL - marraskuu 12, 2009, 12:38
Tervetuloa kaikki Melbournessa oleskelevat suomalaiset juhlistamaan terassikauden avajaisia  :XXXX

Milloin: Sunnuntaina 22.11.2009 klo 15
Missä:  Republica @ St Kilda Sea Baths (http://www.republica.net.au)
          10-18 Jacka Boulevard, St Kilda

Kaikki tutut ja tuntemattomat mukaan!!!  8)
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: Redback - marraskuu 14, 2009, 08:39
Saaks tonne tulla vaikka ei olis suomesta? Tyttökaveri olis kiinnostunut näkeen suomalaisia et pääsis reenaan huikeita suomen taitojaan  :D
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: HeidiL - marraskuu 14, 2009, 23:03
Redback, olette tottakai molemmat tervetulleita. Nähdään ensi viikonloppuna!  :)
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: -suppura- - marraskuu 15, 2009, 22:40
Jee! Ihanaa! Saavun sinne juuri sopivasti ja mietinkin että olisi ihanaa tutustua siellä asuviin suomalaisiin!  :pepsodent Nähdään sunnuntaina!
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: Ilmari - marraskuu 19, 2009, 11:36

Hei kaikki Melbournelaiset,

Todella harmittavasti juuri tuo sunnuntai ei meidän osalta onnistu :-(

Olen itse töissä CBD:ssä ja asumme Elwoodissa eli jos joku haluaa juttuseuraa kahvikupin tai oluen merkeissä, niin olemme käytettävissä!

Toivottavasti sovitte sunnuntaina uudenkin ajan, jotta pääsemme paikalle!

Terkuin,

Ari & Irma
Otsikko: Suomitapaaminen Melbournessa 22.11.2009!
Kirjoitti: HeidiL - marraskuu 21, 2009, 18:26
Muistutuksena vielä kaikille melbournelaisille, suomitapaaminen huomenna (su):
_____________

Tervetuloa kaikki Melbournessa oleskelevat suomalaiset juhlistamaan terassikauden avajaisia 

Milloin: Sunnuntaina 22.11.2009 klo 15
Missä:  Republica @ St Kilda Sea Baths (http://www.republica.net.au)
          10-18 Jacka Boulevard, St Kilda

Kaikki tutut ja tuntemattomat mukaan!!! 
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: MiiaKoo - marraskuu 22, 2009, 09:01
Tulossa ollaan, jos vain sade lakkaa ja pääsen pyöräillen paikalle!javascript:void(0);
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: tljoki - marraskuu 22, 2009, 22:08
Harmi etta en paassyt paikalle tyokiireista johtuen, olisi ollut kiva vihdoin tavata muita taalla asuvia suomalaisia! Laittakaa postia jos uutta tapaamista olisi tiedossa niin koitan paasta paikanpaalle talla kertaa. :)
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: Redback - marraskuu 23, 2009, 01:19
Lainaus käyttäjältä: HeidiL - marraskuu 14, 2009, 23:03
Redback, olette tottakai molemmat tervetulleita. Nähdään ensi viikonloppuna!  :)

Itse olisin mielelläni tullut jos olisin jo paikanpäällä  :peukkuy. Tyttö asuu siellä ja se harkitsi että olisi tullut suomalaisia moikkaamaan mut tuli kait pupu pöksyyn sillä.  :D Toivottavasti tapaamisia on vielä kun saan itseni sinne hilattua ensi vuonna.
Otsikko: Suomitapaaminen Melbournessa la 20.2.
Kirjoitti: HeidiL - helmikuu 12, 2010, 14:50
Hei kaikki Melbournessa asustelevat ja oleilevat suomalaiset!!

Nyt olisi taas aika tapaamisen eli tervetuloa vaihtamaan kuulumisia ja tapaamaan tuttuja ja tuntemattomia lauantaina 20.2.2010 klo 16 alkaen Southbankin Riverlandiin.

Osoite: Riverland Bar & Cafe, Vaults 1-9, Federations Wharf (under Princess Bridge), City of Melbourne

Kaikki mukaan! :)
Otsikko: Vs: Suomitapaamiset Melbournessa
Kirjoitti: Summer - huhtikuu 08, 2010, 13:25
Oon vasta alueelle muuttanut opiskelija ja ois ihan kiva, jos niitä Suomi tapaamisia olis useamminkin. :) En oo pahemmin suomalaisiin täällä törmännyt vaikka niitä alueella asuukin.