Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: RohkeaTiikeri - toukokuu 24, 2009, 05:01

Otsikko: To Cairns
Kirjoitti: RohkeaTiikeri - toukokuu 24, 2009, 05:01
Hei, olen lähdössä Cairnsiin vierailulle tuossa syyskuussa, tarkemmin ottaen varmaankin 27.9.09. Olen yksin matkassa ja tiedustelen onko muita mahdollisesti samaan aikaan reissussa? Välilaskut taitaapi olla Lontoossa ja Hongkongissa.
Otsikko: Vs: To Cairns
Kirjoitti: sinde - toukokuu 25, 2009, 04:46
heipsan!

olen lentämässä sydneyyn tossa syyskuun alussa, mutta olen siellä pari viikkoa ja suuntaan sitten pohjoiseen, ehkä cairnsiin :)
Otsikko: Vs: To Cairns
Kirjoitti: Aku - syyskuu 02, 2009, 09:56
Täällähän sitä on tullu oltua jo jonkun aikaa taas. Ja todennäköisesti oon vielä syyskuun lopussakin.