Hei!
Miten australialainen hakee WH -viisumia suomeen? En löydä koko viisumia suomalaisviranomaisten sivuilta. Onko kenelläkään kokemusta? Kiitollisena otan vastaan kaikki vinkit :god:
Kiitos!
Vielä kerran 8)
http://www.finland.org.au/Public/default.aspx?contentid=88197&nodeid=35622&contentlan=1&culture=fi-FI
No justhan Silppu aiempaan ketjuusi asiasta kirjoitti, luepa tämä (http://www.dundernews.com/viestitaulu/index.php?topic=3637.msg43509#msg43509) niin jo löytyy... Onnea matkaan :XXXX
Voi apua, en huomannut (hävettää). Anteeksi uudelleenpostitus, ja suuri kiitos avusta!! Täytyypi sanoa miehelle, että alkaa viisuminhaku-hommiin:) Kiitos vielä!