Olen aika pian muuttamassa Tasmaniaan asumaan ja ajattelin kysellä asuuko siellä ketään suomalaisia? Tuntuu siltä, että aika monessa paikassahan meitä on, mutta Tasmaniasta ei kukaan mainitse mitään..
T.Elli
Niin, Hobart olisi määränpää. Unohtui se mainita:)