Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Elli - huhtikuu 05, 2008, 07:22

Otsikko: Asuuko kukaan Tasmaniassa??
Kirjoitti: Elli - huhtikuu 05, 2008, 07:22
Olen aika pian muuttamassa Tasmaniaan asumaan ja ajattelin kysellä asuuko siellä ketään suomalaisia? Tuntuu siltä, että aika monessa paikassahan meitä on, mutta Tasmaniasta ei kukaan mainitse mitään..

T.Elli
Otsikko: Vs: Asuuko kukaan Tasmaniassa??
Kirjoitti: Elli - huhtikuu 05, 2008, 07:29
Niin, Hobart olisi määränpää. Unohtui se mainita:)