Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Aireme - maaliskuu 10, 2008, 21:42

Otsikko: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: Aireme - maaliskuu 10, 2008, 21:42
Hei,
Elikkäs tilanne on nyt senkaltainen, että ystäväni lähtee ensi viikolla takaisin suomeen ja itse olen vielä muutamaksi kuukaudeksi tänne jäämässä, joten uutta/uusia tuttavuuksia kaipaisin. Asun Brisbanessa (no okei, Loganissa, mutta älä kerro kenellekkään) ja olen itse 19-vuotias tyttö ja lukion jälkeistä välivuotta täällä viettelen.

Jos kiinnostaa ota yhteyttä.

Terkuin,
Mira
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: Disturbance - maaliskuu 11, 2008, 18:13
Suosittelen tutustumaan tähän jengiin:
http://www.dundernews.com/viestitaulu/index.php?topic=2442.0
Siellä on aina ollut hauskaa!  :peukkuy:)
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: Aireme - maaliskuu 12, 2008, 15:56
Kiitos vinkistä. Kyllä ton keskustelun kävin läpi, mutta porukka tuntemattomia vetää minut yleensä hiljaseksi kun ujostuttaa. Onneks miitit tuntuu aikalailla olevan bar/pub linjalla, joten ehkä vois parin perisuomalaisen rohkasuryypyn jälkeen luonnistuakkin   :XXXX
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: Disturbance - maaliskuu 12, 2008, 16:16
No näin sitä pääsin itekin porukkaan messiin, otin johonkuhun etukäteen yhteyttä ja nähtiin vähän ennen miittiä, ja sieltä sitten joukkoon vaan. Toi pubilinja onkin tarkkaan harkittu juttu ;) Ja kyllähän sitä juttua riittää muutaman jälkeen, mulla oli ainakin paljon kysyttävää vasta Ausseihin lentäneenä!

Sitä paitsi nyt on vissiin ollut vähän hiljasempaakin, eli tuskin siellä ihan kauheeta lössiä on ujosteltavana!
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: hellu78 - maaliskuu 27, 2008, 16:38
Hei!

Kysaisempa samalla minakin seuraa uutena Brissylaisena! Muutettiin kiwipuoliskoni kanssa reilu kuukausi sitten Sydneysta ja asustellaan New Farmissa.

Loytyyko ketaan suomalaisia nailta kulmilta? Erityisesti kaipailen pienten lasten aiteja taikka tulevia aiteja, meilla nimittain masuasukkia kasvatellaan.  :)

Pitaapa viela tehokkaasti laittaa samaan viestiin kyselya, jos vaikka joku sattuu tietamaan casual/part time hommaa toimistosta. Toimistotyon lisaksi loytyy vankka 9 vuoden kokemus alkoholialalta niin Suomesta kuin paikallisesta VC ketjustakin. Tyopakka on siis myos hakusessa, mutta olen kylla tietoinen, etta voi olla hankalaa loytaa tassa elamantilassa.. (Alkkis ura olis muuten jees, mutta vahan turhan fyysista) Aina kannattaa kuitenkin yrittaa, eikos se niin mene.

Kiitos kaikille jo etukateen, toivottavasti nahdaan ens viikon miitingissa!
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: iluvatar - maaliskuu 28, 2008, 09:07
Suomikoulussa on ainakin muutama nuori äiti, saa sinne vissiin tulla tekemään tuttavuuksia, siellä on vaan se huono puoli, että kun vanhemmat mölyää niin lapset pitää ainaki kolme kertaa isompaa meteliä!  :pepsodent Tapasimpa Suomipäivillä aika nuoren pariskunnan mutta he muuttivat Sunshinecoastille ja ei sen puoleen että mulla heidän yhteystietojakaan olisi.. Jos ei foorumilta kukaan ilmottaudu niin sitten tietty siellä grumpy old finnseissä tai sitten sun pitää vaan lähteä suomikouluun tuttavuuksia tekemään. Oon varmaan tosi selkee mut oli niin vaikee herätys tänään. :nuttu:
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: RUU - maaliskuu 28, 2008, 13:19
Lainaus käyttäjältä: iluvatar - maaliskuu 28, 2008, 09:07
Suomikoulussa on ainakin muutama nuori äiti, saa sinne vissiin tulla tekemään tuttavuuksia, siellä on vaan se huono puoli, että kun vanhemmat mölyää niin lapset pitää ainaki kolme kertaa isompaa meteliä!  :pepsodent
No ei ainakaan meidan lapset! Niista lahtee viisinkertainen...  :nuttu:

LainaaTapasimpa Suomipäivillä aika nuoren pariskunnan mutta he muuttivat Sunshinecoastille ja ei sen puoleen että mulla heidän yhteystietojakaan olisi..
Mulla olisi mutta en anna...  ???
Tai siis tarkemmin ottaen voin toimia valikatena, valittaa yhteystietoja eteenpain siina toivossa etta he haluavat tutustua uuteen vakeen. Tahanastinen historia puhuu heidan puolestaan tassa(kin) asiassa mutta asuminen ja aktiviteetit Coastilla tietty vahan rajoittaa heidan olemisiaan Brisbanessa. Yksityisviesti peliin, jos sihteerointipalvelun osto kiinnostaa.
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: Milka - maaliskuu 28, 2008, 19:21
Hellu,

Lahetan sinulle privaatti vinkin tuosta tyonhaku asiasta.

:XXXX
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: Kaitlin - huhtikuu 01, 2008, 21:46
Lainaus käyttäjältä: hellu78 - maaliskuu 27, 2008, 16:38
Hei!

Kysaisempa samalla minakin seuraa uutena Brissylaisena! Muutettiin kiwipuoliskoni kanssa reilu kuukausi sitten Sydneysta ja asustellaan New Farmissa.

Loytyyko ketaan suomalaisia nailta kulmilta? Erityisesti kaipailen pienten lasten aiteja taikka tulevia aiteja, meilla nimittain masuasukkia kasvatellaan.  :)

Pitaapa viela tehokkaasti laittaa samaan viestiin kyselya, jos vaikka joku sattuu tietamaan casual/part time hommaa toimistosta. Toimistotyon lisaksi loytyy vankka 9 vuoden kokemus alkoholialalta niin Suomesta kuin paikallisesta VC ketjustakin. Tyopakka on siis myos hakusessa, mutta olen kylla tietoinen, etta voi olla hankalaa loytaa tassa elamantilassa.. (Alkkis ura olis muuten jees, mutta vahan turhan fyysista) Aina kannattaa kuitenkin yrittaa, eikos se niin mene.

Kiitos kaikille jo etukateen, toivottavasti nahdaan ens viikon miitingissa!

Ilmoittaudun kiinnostuneena kans tästä pienten lasten äitejä etc. seurasta tosin siellä ollaan näillä näkymin vasta Elokuussa kun seuraa viisumin käsittelyaikoja. Aika tosin menee niin nopeasti että se on varmasti aikaisemmin kuin huomaankaan :O

Laita siis ihmeessä privaa kans ja toivotaan että tavataan pian :)

Kati ja kolmen katras Aleksi 5, Laura 3 ja Luka 2,5kk
Otsikko: Vs: Seuraa Brisbanesta
Kirjoitti: miiu - kesäkuu 01, 2008, 18:51
Hei!

Minakin olen vailla ystavallista seuraa Brisbanesta. Olispa kiva paasta pitkasta aikaa hopottelemaan suomeksi. Olen 28 v. ja asustelen kiwi poikaystavani kanssa Nathanissa, Bisbanen etelapuolella, ja kayn toissa cityssa; toimistohommia seka opetan tanssia.

Koskahan seuraava Bne meeting is on?  :XXXX

Kiitti!