Reija!!!???

Aloittaja Annie, tammikuu 23, 2004, 04:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Reija

Kiitos Minerwa :D :D

Jotenkin tuo juhlinta jai nyt eiliselta sivuun ja tuntuu etta ensimmaisen kerran tuli koti-ikava eilen illalla :D :D Mutta onneksi nama on vain naitaa ohi kiitavia hetkia..... joo myonnettakoon etta eilen tunsin oloni todella hitaaksi ja vanhaksi....;)  Jaiks, naa vuodet vaihtuu liian nopeesti :D

Mutta taas taalla cityssa antamassa kuulua itsestaan....

Tormasin myos pariin kivan nakoseen Remontti Reiskaan meidan kampan kaytavalla ja kyselivat heti koska tulen takasin etta he paasevat katsastamaan meidan kampan.... :D :D  Vaihtavat meinaan uusia kokolattiamattoja noihin huoneistoihin ja kaytaviin.... aivan myos kaytavat on vuorattu kokolattiamatolla :? :? Mutta eipa tuo nayta keraavan mitaan likaa... eika taalla muutenkaan tunnu kengat polyyntyvan samalla lailla kuin suomessa :? :? Ihan vaan kommentoi..... Valkoinen pysyy valkoisena ja musta mustana :god: :god:

Okei taidan siirtya tuonne tyonhaun puolelle.... Se on moro vaan sitten kaikille ihan tasapuolisesti :D

Lauruski

Reija :)

Niin ne vuodet tosiaan vierii vaan eteenpain hirmuisella vauhdilla.  Itsekin saavutan huomenna taas uuden vuosikymmenen.  Jaiks. :D  Oon tassa tosi vahan ehtinyt nettiin lueskelemaan naita juttuja, mutta mita nyt oon sun palstalta ehtinyt katsastaa, niin hyvalta meno ainakin nayttaa! :D *hih*

Reija

Hei Lauruski  onnittelut vaan sullekkin huomisen johdosta :D Taman loppuviikko alkaa nayttamaan aika taydelta.. Huomenna huoltoasemalle, perjantaina haastattelu tammoseen valitystoimistoon kuin QuickStaff Pty heilla oli ilmoitus Seek.com sivuilla, ihan vaan jos muutkin haluavat toita ottivat heti saman paivan aikana yhteytta ja sanoivat etta hyvalta kuulostaa, tuuppa kaymaan :D Taitaa olla ihan niin kuin mun kamppis sanoi etta sitten kun niita toita alkaa tulla niin niita tulee joka puolelta... Mikas siina taytyy vain sitten pitaa hyvaa lukua missa on ollut ja milloinkin....  ja lauantaina taas huoltoasemalle, mutta jos toi valitystoimisto lupaa parempaa palkkaa niin silloin kylla varmaan vaihdan tuon huoltsikan heihin.... vaikkakin toimivat lahinna lansi lahioissa esim. heidan toimisto on Ashfieldissa, eli matka kustannuksia sitten tietenki tulee enemman...

Niin no nyt sitten itseasiassa vasta menossa sille kuuluisalle synttari oluselle vaikkakin paivan myohassa, mutta eilen ei oikein patterit ollu hyvin ladattuna joten tanaan uudella yrityksella....

hehe... ja vaihdoinpas pari sanaa niiden remontti poikien kanssakin.... viimeinen kysymys oli etta " Are finnish girls easy??" etta laittoi hymyilyttamaan.... tais olla pojalla jotain mielessa ;) Sanoin etta yksi ainakin oli todennut jo taalla etta too much work for nothing :D Mutta nyt hyvilla mielin lahden sille kuuluisalle :XXXX vahan tuulettamaan ajatuksia...

by the way, mun taytyy ostaa itselleni musta kravatti :? :? Onkohan taalla mahdollisesti jotain standardia noille kravateille vai ostanko vain jonkun :?? :??
 ja havettaa tunnustaa etta en ole varma miten se kravatti solmu tehdaan.... :sorry no tuleepahan aika opetella sekin :D

Mutta se on soronoo ja palaan taas uusilla uutisilla varmaan jossain vaiheessa loppuviikkoa :D

Annie muuten Oikein Paljon Onnea ylennyksesta!!! :XXXX :XXXX :XXXX

Jouko

ONNITTELUT SYNTTÄRISANKARILLE!!! :XXXX

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Reija

Jouko Kiiiiiiiitoooooooosshhh :D

riaapa

:XXXX :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX

Hei onnea onnea onnea vaan, Reija!! Vuosi tuli jo lisää vaikka vastahan sä sinne lähdit!?! ;)

Täältä löytyis ainakin noi perusohjeet solmion solmimiseen:  

http://www.turotailor.fi/turotailor/fi/pukeutumisopas/solmion_sidontaohje/solmio.php

Eri solmuja on kuulemma olemassa yli 50, mutta jospa näistä jompikumpi riittäisi?

Lycka till vaan! :sormetr

Riina.
Riina

Jaaks

Hyva Riina :D

Ranskalainen nayttaa paremmalta, mutta on kokemuksesta huonompi solmioille tupla kierteen vuoksi :o  (eika siis todellakaan silkkisolmioille)

Kertoo vuosien kokemuksella :D

Jaaks

riaapa

Jaaks :D

Itsekin olen ranskalalaisen kannalla. Pienestä asti katsonut kuinka isi sen tekee joka aamu, ja parhaani mukaan opetellut perässä... Kyllä se nyt jo onnistuu! (vaikka onneksi miehenikin osaa tehdä omat solmunsa) Miten niin ei hyväksi silkkisolmioille? En ole kuullut moisesta rajoituksesta, eikä ole omakohtaista kokemusta asiasta... Valaise siis, Jaaks! :god:

Riina.
Riina

Annie

Reija-rakas,

Häpeillen täällä toivotan myöhästyneet synttärionnittelut. Me R:n kanssa vielä maanantaina puhuttiin asiasta ja sitten tietty unohdettiin. Sori. Ja jätti-mega halaus!

Juu musta tuli nyt sitten tiedotuspäällikkö. Aika mahtavaa :XXXX Hiukan haipakkaa ollut sen-kin takia töissä, joten surffailemaan en ole ehtinyt lainkaan :o Illatkin menneet duunia tehden, mutta kohta pitäis helpottaa.

Saatiin sun kortti tänään, kiitos :D

Täällä kauheet pakkaset taas jatkuu, ihan älytöntä. Tulis jo se kesä :cool:

Mutta nyt päästän R:n koneelle ja poistun takavasemmalle. Viikonloppuna tyttöbileet, asiaa :XXXX

Minerwa

Niinpä niitä vuosia tulee, turhan nopeesti. :(  Mutta hei, ei se ikä vaan mielenlaatu... :D:D Ja toivottavasti sait vihdoin nautittua sen synttäriolusen tai pariki! :XXXX :XXXX :XXXX
Vai Remontti Reiskoja, hmm.. No sunhan täytyy tietty olla paikan päällä katsastamas että hommat hoituu kunnolla! ;) Etenki jos ne viä oli hyvännäköisiä, sitä suuremmalla syyllä! :D :D Pidähän edelleen lippu korkeella!

Niin ja toi kravatin solmimis linkki tuli muuten tarpeeseen tännekin! :god: On näet ristiäiset tulos ja ilman sitä olis voinu tulla suht mielenkiintoinen viritelmä... :( Eli kiitokset siitä!

Jaaks

Riina :D

Silkkisolmioon jaa vaan pysyvat rypyt siihen solmun kohdalle kun teet sen "tuplakierteen" siina ranskalaisessa solmussa :D ja sitten solmion "ryhti karsii".  Niista on hyvin vaikea paasta eroon, ellet sitten "dry clean" sita joka viikko.

Reija

Pieni teksti ennen kuin painun syomaan ja ulkoileen tuonne + 38 helteeseen :D

Tanaan oli vahan hiljaisempaa tuolla kahvilassa ja sain lahtea jo 3,5 tunnin jalkeen... mika oli ihan ymmarrettavaa, mutta haluavat opettaa mulle nyt nuo sulkemiset ja paikan avaamisen koska ovat huomanneet etta olen ehka ennemman kuin vahemman luotettava tyyppi ja sain myos enemman vuoroja... ja jos haluun lisaa tunteja niin olen enemman kuin welcome pesemaan autoja hehe.... tasta tulee hauskaa, jos ei muuta niin paljon liikuntaa ja raitista ilmaa :D Yksi tytto sielta kahvilasta oli jo lopettanut joka aloitti samaan aikaan ku ma, koska tuntipalkka on niin alhanen, mulle taas ma tykkaan niista porukoista ja kuhan nyt saa vuokran maksettua ja valilla varaa kayda vahan :XXXX niin mikas siina... aloitetaan nyt talleen iisisti :D

Riina kiitos tuosta kravattisolmu linkista, nyt vaan taytyy ottaa selvaa minkalaista kravattia ne tarkoitti :?? :?? No musta ainakin :D

Ja kiitos lopuista onnitteluista... Minerwa toivottavasti ootte jo paassyt flunssasta eroon!!! Toi kierre kylla tiedetaan
:nuttu:

Kaytiin myos eilen silla yhdella myohaisella synttari olusella ja paadyttiin kamppiksen kanssa syomaan pitsat... saipahan pitsakin sitten ihan uuden kasitteen :D Eli pohja ja 5-7 cm tavaraa paalla, miten taas suomessa on tottunut etta pitsa on matala ja kaikki on juuston peitossa.... mutta erinomaisen hyvaa oli :D

Olen myos tuhonnut ensimmaisen 2l jaatelo paketin, ja taytyy sanoa etta tuo taytyy lopettaa koska tama paketin tyhjennys kavi neljassa paivassa.... mutta ku oli niin lammin ja oli tosi kiva syoda jatskia vahan jaahdykeeksi :sorry

Toi alkomaholin juominen kummastuttaa... mulla kun on tunnetusti alhainen verenpaine, niin nailla lammoilla huimaus on mulle ihan joka hetkinen juttu ja siihen kun lisaa paalle pari olutta niin... there we go!! eli se yks olut on ihan jees, mutta mieluummin ehka juo kuitenkin vaan tuota vetta etta pysyy nestetasapaino kunnossa....

Ei muuta raportoitavaa talla kertaa, huomenna lisaa sitten siita kuuluisasta haastattelusta....

ps. koitan myos saada kameran tayteen etta saisin laheteltya vahan kuvia.... mutta asiaa tietysti helpottais kovasti jos ees joskus muistaisin ottaa sen joukkoon :nuttu: :nuttu:

pss. puhuinko ma muuten jotain lyhkasesta tekstista :? :? :?

Reija

Pieni valitieto tassa kun nyt satuin olemaan kaupungilla ja koneen lahettyvilla... Huomiseksi tuli myos toinen tyohaastattelu  Rydges Hotelliin ravintolahommiin:

Tassa linkki:

http://www.rydges.com/locations/CitySuburban.asp?hotel=RNNSYD

Joten toivotaan parasta
:peukkuy

Annie

Way to go Reija. Noin niitä työhaastatteluja sitten vaan tulee. Hienoa.

Täällä noin kahdenkympin pakkaset vaan jatkuu, hyi olkoon :(

mette

LainaaAlkuperäinen postittaja Reija

Olen myos tuhonnut ensimmaisen 2l jaatelo paketin, ja taytyy sanoa etta tuo taytyy lopettaa koska tama paketin tyhjennys kavi neljassa paivassa.... mutta ku oli niin lammin ja oli tosi kiva syoda jatskia vahan jaahdykeeksi :sorry

Reija :D 2 litraa jäätelöä neljässä päivässä!Toihan on nyt aika normaalia...Meidän jäätelöherkku muuten on NZ-jäde Toppa ja maku Very Berry Boysenberry:P

Reija

:XXXX :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX

Fanfaarit soimaan... tama meinaan aloittaa huomenna tyot Rydges Hotel North Sydneyssa.... sooooo nice!

kun kerroin heille etta tuo Working Holiday viisumi on tuottanut mulle vahan ongelmia niin he sanoivat etta heille se ei ole ongelma ja jos pitavat musta niin mulle on taattu ainakin puolen vuoden tyot siella.... vaikkakin osaaikaisena mutta he hakevat ihmista jolle he voisivat antaa vakio vuorot 5 paivaksi viikossa....

Siis aloitan nyt siella hotellissa tarjoilijan hommista, mutta haastattelija jo naureskeli etta hanen pitaa pitaa mun paperit piilossa heidan vastaanotto paallikolta jottei han vie mua kokonaan respaan :D :D :D Isn`t that nice :D :D

Mette, tuo jaatelo  :sorry...... ma olen niin mahdottoman heikkosieluinen tuolle ihanuudelle.... itse en viela ole loytanyt suosikkia mutta varmasti tassa ajan mittaan joku nousee ylemmas muita.... Ai miten niin herkkupeppu ( hienosti sanottuna....)

Joo ja sitten eilen paatin lahtea lenkille ( kaveleen noi 2l jaateloa pois...) ja valita ihan uuden reitin koska olen jo kerinnyt kyllastymaan tuohon samaiseen Balmoral Beachille vievaan tiehen tassa vajaan kahden viikon aikana.... ai miten niin vaihtelun haluinen :?? No paatin siis lahtea niin sanotusti takapihalle pain.... siis jos voin vahan selventaa :D Taman military roadin kummaltakin puolelta ns. tiet laskevat joko tuonne Balmoral beachille tai sitten tuonne mosmannin lahteen... ja talla kertaa siis lahdin tuonne mosmannin lahdelle pain... jos sita nyt voi siksi kutsua :)

Okey ensintie laskeutui melkein sinne lahden rantaan asti ja naky laskeutuessa oli todella henkea salpaava.... rantaan oli kuitenkin hirveen vaikea paasta koska rannat oli vuorattu ihan mielettomilla luxus asunnoilla... joten jatin rannat mutta kuljin niita rantateita valilla makea ylos ja sitten taas alas.... ainakun paasin maen laelle.... naky oli aina todella henkea salpaavaa.... kello oli lahemmas kahdeksaa aurinko laskemassa ja ilma sopivasti utuinen..... Wau taytyy sanoa. Sitten yhden rantatontin kohdalla tielle avautui nakyma talon makuuhuoneesta... ja tama siksi etta seka tienpuoleinen etta rannan puoleinen seinama oli kokonaan lasia..... mun taytyi ihan tosissaan pysahtya ja jaada tuijottamaan... se ilta-aurinko kun niin sopivasti paistoi sinne huoneeseen ja sateillaan leikkas kuvioita lapi huoneen...... ja se nakyma mika nakyi siita tielta lapi sinne alas lahdelle..... ma meinasin kuolla!!! Ma voisin maksaa vaikka maltaita etta ma voisin joskus herata tuollaiseen nakumaan mun omasta vuoteesta :D :D :D ( onneski kukaan ei halyttanyt poliiseja tarkastamaan kuka toi liikkumaton lenkkeilija on joka tuijottaa naapurin makuuhuoneeseen ;) )

Tuo lenkkin taytyy tehda viela uudestaan ja talla kertaa ottaa kamera mukaan meinaan sielta tielta oli semmoset nakymat sinne ns. Solaan ja lahden poikamaan ettei ole tosikaan..... WAU! ( tietysti myos jaloissa tunsin jalkeen pain tuon 2h hortoilun noilla pikkuteilla :D)  

Okey, se siita talla kertaa.... etta on hienoa aina kertoa naita hyvia uutisia :D :D

Taa lahtee nyt yhelle :XXXX kaupungille ja palaa sitten ajoissa pehkuihin, koska huomisesta tulee mega pitka paiva :D

riaapa

Jeeeeeee!!! :peukkuy :peukkuy :peukkuy :peukkuy :peukkuy

hyvä Reija! Onneks olkoon! :XXXX Mahtavaa!!!!

Kuulostaa mielenkiintoselta toi sun kävelylenkkis... ja seuraavalla kerralla oikein kamera mukaan? Mitähän ne sitten ajattelee? "Tuolla se sama hullu taas tiiraa meidän makkariin ja nyt se ottaa kuviakin!!" Ehkä sun kannattaa seuraavalla kerralla vetää maastopuku päälle ja naamaan maastonaamiointi niin et sitten herätä niin paljon huomiota kameroinesi..? ;)

Riina.
Riina

hanskie

Se on sitten siina  :hahhaa  sun duunimestas. Oikein on ottanut paahan sun puolesta, kun ei millaan tahtonut kunnollista paikkaa sulle loytya. Niin ja Onneksi vaan syntymapaivan johdosta vaikkakin nain myohaan. :XXXX :XXXX

Kyllahan sina pienella jatskilla parjaat. Jos paasen pakastimeen shopinkipaivana ensin niin kahenlitran mangojaatelo on vaarassa menna yhdentien, ellei vaimo paase valiin.

Taisin aikaisemmin jo mainita, etta myos mina aloitin austaraliassa sielta samoilta kulmilta ja kulkenut myos haavi auki katselemassa niita paikallisia taloja.  Silloin niiden hinta oli keskimaarin 200-500 tuhatta, mutta nyt tana paivana 2-5 miljoonaa. Eika aikaa ole mennyt kuin alle 20-vuotta. Siella alueella jos jostakin talon ikkunasta nakyy pilkahduskin Sydneyn siltaa niin talonhintaan voi lisata aina parimiljoonaa.

Se on sitten nyt duunia ja duunia, silla taalla on tapana jos uusi tulokas on HYVA niin tunteja kylla riittaa.  

Take two  :XXXX  :XXXX:eye::eye:
Hannu

Silppu

Niin sitä pitää! :peukkuy Pitäähän sitä edes pieniä vastoinkäymisiä olla työnhaussa, niin tulee parempi mieli sitten kun onnistaa.

Siitä se ura Australiassa sitten alkoikin! Onneksi olkoon vielä kerran!

Silppu

headwind

Loistava juttu Reija

Ja synttärioluitasi siemaillessa tuli Oaks:issa pohdiskeltua hieman syvempiä, kiitos oli hauska ilta! Ilmeisesti pääsit kotiin ehjänä.

cheers
HW
Riku Aho

Jaaks

R :D

Congratulations are called for you :D:D:D

Rydges on hyva ketju ja hotelleja ja resorts ympari maailman, joten ei tieda viela mihinka paadyt :D

Well Done :peukkuy

ps.  Kokeileppas "NZ Hokie Pokie" ice cream :P
and you'll die - guaranteed :D (metaphorically of course)  :D

jounij

No niin! Hienoa! Olen aidosti iloinen puolestasi Reija!

"Naapuri"-kaupungissa riemuitsee
Jouni
Canberra

Minerwa

:XXXX :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX

Mahtavaa!!! Paaaaaljon onnea uudesta työpaikasta!!! Vai pitäisköhän ne onnittelut lähettää työnantajalle,ku nehän täs sai hyvän työntekijän leipiinsä.. ;) :D :D Ties kuinka pitkälle viä ylenet.. ;)

Laitanpa tähän samaan viä Ystävänpäivä toivotukset, eli Happy Valentine's Day!! "Ystävät ovat kuin tähtiä, et aina näe niitä mutta tiedät että ne ovat aina olemassa.."

Ja kiitos kortista, tuli eilen perille... :)

Annie

Onnea Reija. Vitsi sä oot kone :D

Ja hyvää ystävänpäivää beibe.

Jouko

Reija Onnittelut!!!!

Mahtava juttu tuo duuni paikka ja pistä tuleen niita kuvii siitä "näköala-paikasta". Nyt sitten ku on duunia niin voi odotella koska olis vapaata, semmoista se :D

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Reija

MA KUOLEN!!!!!

Apua, siis 12h toita takana ja ajelua taxilla ja buseilla sinne sun tanne :D.... ma oon ihan rikki!!!! ( mutta onnellinen...)

Jouko oot varmaan oikeassa etta nyt kun paasi toihin niin sitten pitaa vain opetella sanomaan joskus ei kun tarjotaan tunteja ;) Sita helposti ajaa innoissaan itsensa puhki ja sitahan ma en haluu :) Mutta nyt on kuitenkin vahan parempi palkka ja riittavasti tunteja.... ( huokaisu helpotuksesta...)

Riina  :hahhaa :hahhaa :hahhaa

Enpas tosian ajatellut tuota kameralla rapsyttelya tuolta kannalta.... sain ainakin makeat naurut taas.... Kiitos :god:

Niin ja .....

HYVAA YSTAVANPAIVAA KAIKILLE TEILLE IHANILLE IHMISILLE!!!

Ja kiitos kaikista ihanista viesteista joita oon saanut.... te ootte ihania ja niin tarkeita :D :D

Siis vahan lisa tietoa tuosta hotelli tyosta :D Jaaks, mut koulutetaan banquetin puolelle... hah, isn`t that funny :D Joo siis sanoivat etta heilla nykyaan yksi ihminen hoitaa koko banquetin ja ne kouluttaa musta toisen banquetti vastaavan ja jos sielta ei tule tarpeeksi tunteja niin antavat lisaa ravintolan puolelta... kuulosti tosi hyvalle ja ne on tosi kivoja siella ja ei todellakaan mitaan tiukka pipoja :D :D

Sitten loppupaivan olin tuolla autonpesupaikassa ja mua pyydettiin kahville :? :? :? Siis yksi niista monista komeista komeiden autojen omistajista jotka kay siella pesemassa autojaan.... ( punastuttaa) se oli tosi kivan olonen hemmo ja mikas siina koskaan ei voi tehda liikaa uusia tuttavuuksia :D Vai mita... eli siis joo annoin puhelin numeron ( etta ma oon helppo :D )

Ma haluan lopettaa taan paivan taalla sanomalla etta tama paiva on ollut mun osalta kaikin puolin taydellinen ja vaikka ihan ratti vasynyt oonkin niin tata sisaista mielettoman leveaa hymya ei pysty tanaan enaa mikaan lannistamaan.... taydellinen paiva, taytyy myontaa.... vasynyt mutta onnellinen :D :D That`s me... nyt painun kotiin ja ostan matkalta jotain kivaa naposteltavaa loppu illaksi ja liimaudun "lohotuoliini" loppu illaksi katsomaan jotain allomakeita rakkauselokuvia...... :D hehe....

Kuittaa han ja kiittaa tasta paivasta  :god:

Jaaks

Reija :D

Functions (banquets) are the best :peukkuy

Good on you R :D you can do it and show them :D

Reija

Huh, jopa oli tyopaiva eilen.... siis ei mitaan valittamista, aika meinaan kului kuin siivilla tehdessa tata paivaa valmiiksi... mutta olin viimeiset kolme tuntia yksin ja hoidin kaikki loput tyot talle paivalle... kuulin talta toiselta banketti vastaavalta etta heilla on ollut huutava pula toisesta henkilosta banketin puolelle eivatka he ole pystyneet pitamaan ketaan viikkoa kauempaa :?? :?? Hassua, ma meinaan tykkaan..... jotenki kiva olla taas banketin puolella, saa tehda jotain ja tyo on todella fyysista.... ihan toista kuin seisoa respassa ja hymyilla leveasti :D But I like it... ja saa vahan liikuntaa samalla....

Mutta asiasta kirveen varteen.... Taman viikon sunnuntaina on Manlyssa Iron Man kisat alkaen 10.30.... en tieda mika kisoissa viihdyttaa mutta olen seuraillut noita samoisia kisoja koko ikani TV:sta ja nyt ois tilaisuus menna katsomaan paikan paalle, joten jos joku muu on myos kiinnostunut lahtemaan checkkaamaan Manly sunnuntaina niin tervetuloa vaan mukaan!!! Laittakaan vaikka viestia u2ulla jos haluutte seuraa.... taa tytto ainakin menee seuraamaan kisoja :D

Eipa muuta talla kertaa.... Sydney kuiva ja mukavan viilea :D

Ciao!!!

ps. Meilla on muuten tuolla hotellissa nyt siella banketin puolella aussi ja uusi-seelantilainen samassa keittiossa... ja kummatkin nalvii toisiaa minka kerkee ymmartamatta toisiaan... heh, tasta tulee hauskaa :hahhaa :hahhaa

Reija

Ihan pieni huomio joka huvitti.... etsin tuolta googlen puolelta sita Sydneyn Beachvolley seuraa ja mitas sielta loytyikaan oli tama mun avaama keskustelu taalla Dunderissa :? :? :?

Jaaks

Annie

Reija,

Ihana kuulla/lukea sun kuulumisia.

Täällä kans täysi tohina päällä. Tein tossa parin viime viikon aikan mukavat 30h ylitöitä. Viikonloppuna piti lähteä bilettämään, vaan kuinkas sitten kävikään > aivan kuollut ja nukkumaan klo 01. Joko mä oon vanha tai sitten mussa on vikaa vikaa vikaa :hahhaa

Täällä rapiat pari astetta pakkasta ja sataa jotain lumentapaista. Lomalle lompsis mieli tekisi, vaan eipä ehdi lomailla. Maaliskuun eka viikon kyllä yritän pitää lomaa, mutten aio poistua kotoa mihinkään :cool: R:llä kans sillon lomaa, ja aiotaan tosiaankin vaan olla himpessä ja nukkua. Turha yrittääkään saada mua muualle :roue

Eilen nähtiin Ellua ja Juhaa. Ellun maha on aivan sairaan iso. Vauva potkii ihan raivona ja yrittää tehdä itselleen lisää tilaa :) Laskettu aikahan sillä on maaliskuun lopussa, kuten myös Katin ja Antin vauvelilla. Gash, musta tulee TÄTI :o

Eipä tänne mitään ihmeempiä. Ollaan luvattu lähteä Aaltosten muksujen kanssa pulkkamäkeen joku päivä :hahhaa Lupaan ottaa kuvia ja lähettää sulle!

Suukkoja ja halauksia miljoonittain :)

Annica

hello my darling :hahhaa
kiva kuulla tai siis lukea että siellä menee hyvin- duunin suhteen sulla on kyl säkää :god:
täällä sen sijaan hampaiden kiristys jatkuu, kevät tulee kohisten eikä hommat edisty, siis on niin tuhat ja sata rautaa tulessa ja kaikkia pitäis ehtiä takoa mutta missä välissä.. :nuttu:  kaikki vanhat kurssit mitkä on jääny roikkumaan, on nyt aika pyyhkiä pois jaloista, ja sitä pyyhittäväähän riittää :sorry
olen monesti ajatellut että lompsin tilipussini kera matkatoimistoon ja otan pelkän menolipun sinne sun luo ja pannaan elämä risaseksi :hahhaa voin vain kuvitella mitä siitäkin tulis..
ei muutakuin tsemppiä sulle sinne mualiman toiselle puolelle ja ollaan yhteyksissä :peukkuy
Kramiz, Minä :XXXX
\"kaikkea pitää kokeilla ennen kuolemaansa, paitsi omaa veljeään ja kansantansseja\"

Reija

Hellou taas rakkaat kuuntelijat ( tai siis lukijat...)

Hmm.. mistahan sita aloittais... taman viikon saldo on hotellissa 3 rikkinaista leipalautasta, autonpesupaikassa, 2 juomalasia, 2 kahvikuppia ja yksi leipalautanen.... niin ja poltin kateeni merkin siita kahvimasiinan kuumasta " putkesta" jolla tehdaan maidosta vaahtoa.... ( etta meni taas vaikeeksi taa selittaminen :nuttu: :nuttu: ) hehe...  eli jos joku tietaa sille oikean nimen niin please auttakaa :)

Okey taytyypas tarkistaa koska viimeksi kirjoitin.... (just a sec...) Eli siis tiistaina.... hmm... tiistaina olin siis toissa hotellilla 24.00 asti ja keskiviikkona mulla oli vuoro siella autonpesupaikassa 8.00 aamulla... ja koska olin kotona vasta 1.30 eli yo unet jai aika lyhyeksi.... ja koska ajattelin etta keskiviikosta tulee varmaan lyhyt paiva... niin mita viela 9,5 tuntia mentiin taytta hakaa ja kerkesin vissiin syomaan joskus 11.00 mutta sen jalkeen vasta kotona joskus 19.00 jalkeen.... taytyy myontaa etta vahan valilla pakkas huippaamaan... :) Torstaista tulikin sitten ihan mega sotku paiva ja loppujen lopuksi en tyoskennellyt missaan... Tein myos sen RCG kurssin torstaina ja missasin varmaan puolet kurssista koska vetaja oli aussi ja puhui ihan miellettoman vahvaa aussi murretta :mad: No lapi paasin kumminki... ja olihan siella ihan hyvia juttujakin....

Tanaan sitten tein taas vuoron autonpesupaikassa ja nyt istun sitten ihan silmat ristissa koneen takana... puhelimessa odottaa yksi viesti johon en ole viela vastannut eli menisinko tanaan viela sinne hotellille valmistelemaan huomista paivaa... niin enhan ole tanaan tehnytkaan kuin vasta 9,5 tunnin paivan joten why not :?? :?? No ei toki, soitan etta jos te haluutte etta oon taysissa mielen ja sielun voimissa huomenna illalla toissa niin annatte mun olla rauhassa taan illan :)

Mita muuta.... eipa oikein muuta raportoitavaa, joten pitakaahan itsenne ihmisina siella rakkaassa suomen maassa ja laittelen taas tekstia kuhan vaan kerkean :)

Jaaks

Steam nozzle my dear R - en kyllakaan tieda suomeksi - Sorry :D

Reija

Reija

Kavimpas tanaan lunastamassa lopputilin... niin sanotusti tai siis tarkoitus oli menna selvittamaan kaikki paperit mita tarvitaan palkan maksamiseen, mutta hetken siina toisilleen kiireessa juteltua, ne vain kaivoi mulle rahat kassasta ja no taxes was paid.... mutta tastahan ei sitten puhuta, eihan :D Mita nyt nain julkisesti sen tanne laitoin mutta anyway.... aika jees ! Sydney Rules :XXXX :XXXX

Mutta kohta puoliin sitten lahdossa uusiin toihin tuonne hotellille...

Tein muuten taas pienen lenkin tanaan taas tuonne Mosmanin lahdelle pain ja taytyy sanoa etta siella on kylla ihan mielettomia rantatontteja... yhellakin oli allas silleen sijoitettu etta sen yksi pitka reunalta oli suoraan se pudotus sinne lahdelle pain :o :o :o Tanaan vaan lenkki jai vahan lyhyempaan koska en ottanut vetta tarpeeksi mukaan ja puolessa valissa jo alkoi tuntumaan etta nyt tarvis lisaa nestetta :D Aamulla meinaan oli varmaan huippulukemat lampotiloissa taalla Sydneyn seudulla ihan varmasti lahella +40 sen verran aurinko mollotti lujaa.... no mutta se siita...

Taa lahtee kotiin viela hetkeksi ennen kunnon tyorupeemaa.... Palataan astialle taas tuonnempana :)

Minerwa

Moi taas.. Yritin muuten täs taannoin lähettää meiliä sulle mutta tuli bumerangina takas. :nuttu: :nuttu: Ilmeisesti postilaatikko täys, mut mä laitan uutta tuleen jahka ehdin! Ja kenties jätän ne jättimäiset liitetiedostot pois niin vois onnistuu paremmin..
Täällä alkaa olla vihdoin pikkasen kevään tuntua ilmas, ollu muutamana päivänä jopa lämpöasteita ja lumetki vähä sulanu. :D Toki ens viikolle luvattiin taas kylmenevää mut eikö se tästä pikkuhiljaa lämpene.. :cool:
Sulla on aika tiivis toi työtahti, joten yritä ny malttaa pitää vapaitaki jossain välis!! :XXXX :XXXX
Mutta nyt mä poistun tästä lasten kans ulos lumiukko-rakennusprojektin pariin. Eilen oltiin luistelemas.. Tai oikeestaan se aika meni siihen että nostelin niitä vuoronperään ylös mutta kivaa oli! :D :D Eli on täs talves ne hyvätkin puolensa.. ;)

riaapa

LainaaAlkuperäinen postittaja Minerwa
Mutta nyt mä poistun tästä lasten kans ulos lumiukko-rakennusprojektin pariin. Eilen oltiin luistelemas.. Tai oikeestaan se aika meni siihen että nostelin niitä vuoronperään ylös mutta kivaa oli! :D :D Eli on täs talves ne hyvätkin puolensa.. ;)

Niin on! Ja laskiaispullat!!! nam! :peukkuy :peukkuy :peukkuy

Hyvää laskiaissunnuntaita vaan kaikille!

Riina.
Riina

Minerwa

LainaaAlkuperäinen postittaja riaapa

Niin on! Ja laskiaispullat!!! nam! :peukkuy :peukkuy :peukkuy

Meillä ekat laskiaispullat on herkuteltu jo 2 viikkoa sitten ja eiköhän niitä viä tälläkin viikolla tule tehtyä tai ostettua jos/kun laiskottaa.. :D :D
Lumiukosta tuli muuten hevonen :?? Ja toinenkin on jo tilauksessa koska 2 lasta ja 1 hevonen voi olla mahdoton yhdistelmä.. :nuttu: :nuttu: Etenkin jos ei itse halua toimia jatkuvasti erotuomarina..  :eye:

Reija

Pienta tekstia taas tulemaan....

Minerwa :D

Luistelemassa mukuloiden kanssa :D Oi tulipa sekunniksi ikava suomen lumiaa.... mutta hetki meni aika nopeesti ohi, kun aloin muistelemaan niita muita talven oikkuja ;) Ja ihan varmasti paaset helpommalla jos teette toisenkin lumihevosen koska jos J on tullut yhtaan aitiinsa niin en usko etta yhdella hevosella parjaatte :D ( heh, ei millaan pahalla...)

Lauantaina olin sitten taas toissa ja ihan tosissaan nautin siita illasta, itsella oli kolme 10 hengen poytaa hoidettavana ja joivat viinaa varmasti eniten koko seurueesta :D Ja tama vain siksi etta jaksoin kysella saisko olla lisaa :D se oli taas yksi naita kymmenen tunnin paivia, mutta tyopaivan jalkeen ma olin tosi iloinen.... heh, vaikkakin pari kommellusta tapahtui illan aikana, tassa muutama esimerkki :D

1. Haakakun paallimmainen osa tippui lattialle kun poytaa siirrettiin takasin paikoilleen...( yleensa tarkein osa jonka haapari haaluaa saastaa!!!) Mutta kukaan ei huomannut.... oltiin meinaan salaman nopeita korjaamaan tilanne :)

2. Yhdessa poydassa kaatui iso kynttelikko ( kolme palavaa kynttilaa!!) kolmen vieraan syliin ja steriinit joka puolella!!!

3. Yhdesta haaseremoniasta unohdettiin tarjoilla tervetuliais malja!!!

4. Esimies sai yhden kynttilan jalan suoraan nenan varteensa etsiessaan yhdesta kaapista jotain ja sai aikaan parin minuutin paniikin koska verta oli joka puolella :D :D

Mutta muuten kaikki meni hyvin... ja onneksi taalla haat loppuvat jo 24.00 aikoihin joten paasee ajoissa kotiinkin :D Tosin kuin nama kuuluisat pohjanmaalaiset haat jossa vieraat viihtyy niin kauan kuin juomaa loytyy :D :D

Okey, taidaan tasta haipya takavasemmalle ja luovuttaa paikkani seuraavalle konenortille :D

Niin by the way.... mulla voi olla jotain kerrottavaa parin paivan paasta liittyen toihin.... joten vahan jannitysta ilmaan :D :D

Tanaan muuten yhet enemman tai vahemman Hot Dates.... katotaan nyt, kommentoin niitakin sitten tuonnempana :D

Nyt lahen ostamaan uuden pitkahihaisen koska olen hukannut edellisen.... mitaan muuta kommentoimatta olen varmaan vahingossa jattanyt sen kadestani johonkin  
:nuttu: ja yksi juttu viela lisaamaan todellisuuden tuntua mun unohtelulle... aluantaina onnistuin unohtamaan kampaan avaimet kahdesti johonkin.... ensin paivalla kauppaan ja yolla toihin :o :o  :o I don`t understand how I do it :?? :?? ( onneksi kamppis oli kotona!!)

hm... tuosta tuli mieleen yksi toinenkin juttu jonka olin unohtanut ja josta kamppis otti varmaan vaha kierroksia vaikkei mulle nayttanytkaan sita.... unohdin lukita meidan pesukoneen topselin sen suojan ettei kukaan muu voi kayttaa sita.... ja vain viikoksi :sorry  :sorry Jos uskotte etta jostaain vois loytya parannuskeino, niin please kertokaa :D :D

Mutta nyt se takavasen kiikariin ja menoksi.... palaan astialle taas uusilla tuulilla :)

Sylin taaydelta terveisia sinne kotomaahan !!!!!

Riiapa joko laukut on pakattu????