Melbournen tapahtumat

Aloittaja Zende, lokakuu 05, 2003, 21:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

UnExpected

Suunnitelma kuulostaa hyvalle, siella nahdaan! En olekaan tahan mennessa suomalaisseurassa taalla aikaa viettanyt, odotan innolla :)

Kati

hothead

Moi,

siis nähdäänkö me nyt 1.4. klo 8? Mites kävi sille 7.4.? Mulle käy kyllä molemmat, formulaliput ostettu ja viikonloppua odotellessa :D

villa

Tsau! mulle tulikin pikku vkl-reissu, joten en pääsekään nyt lauantaina :(

villa

oho, jäi vähän kesken... siis jos jotakuta kiinnostaa ulkoilla (myös) 7.4. niin se kävis mulle paremmin!!

M

Melbournen Suvi

myos 7.4 pitais kayda mulle ainakin :XXXX

riaapa

Hiphei formulakansa!

Mielellään voisin joukkoonne liittyä lauantai-iltana 1.4., mutta täytynee kalastaa jonkun yhteystiedot, jotta voin selvittää missä liikutte myöhemmin illalla, olen nimittäin alkuillasta työkaverin polttareissa...

Raivon ehdotus (formulaketjussa) jostain muusta kuin keskustapaikasta on mielestäni erittäinkin varteenotettava, sillä epäilen että sieltä terassilta löytyisi formulaviikonlopun lauantai-iltana tilaa isommalle porukalle... Pubejahan Melbourne on täynnään, eli eikös joku paikallinen voisi ehdottaa jotain kivaa paikkaa vaikka St Kildassa, South Melbournessa, North Melbournessa tai jossain muualla joko keskustan tai Albert Parkin tuntumassa?
Riina

Eija

Ilmoittaudun mukaan kokoontumisajoihin! Formula-ketjussa on tosin ollu vakavastikin puhetta St Kildan Elephant&Wheelbarrowista,joten onko porukka sitten suuntaamassa St Kildaan vai keskustaan..?Joku viisaampi sanokoon painavan sanan!:pepsodent

JuPe

Eikö sinne St Kildaan kannattaisi mennä?

Ice

Mita, jos pidettaisiin kokoontumisajo tuossa keskustan paikassa ja sitten kun lauma on kasassa, suunnattaisiin tuonne St. Kildaan? Oishan se mukava paasta haistelemaan myos vahan noita Formula tuulia....:)

Nurmine

Minne vaan koska vaan:XXXX

coco

Viime hetken mukaan ilmoittautuminen huomisiin karkeloihin. :XXXX Ja tottakai Kimille pitaa sunnuntaina kayda hurraamassa!!:god:
Mutta mutta niista karkeloista. Missas ne nyt sit jarjestettaisiin? Ite olisin tuon keskustan norsu-kuppilan kannalla, mutta mitas muut ootte mielta? Ehdottaisin etta nahtais norsussa ja sit jos nayttaa liika ahtaalta yms. niin voihan sita aina siirtya eteenpain jonnekin muualle.. Kuppiloitahan tassa cityssa riittaa!! :D

Eija

Keskustan Elephant&Wheelbarrow on meilla ainakin ensimmainen etappi ja sielta tosiaan vois joukolla suunnata St Kildaan. Kaikki ei valttamatta ole pysyneet suunnitelmissa mukana,joten parempi kayda poimimassa lisaa porukkaa sielta keskustasta mukaan! :pepsodent Mutta nahdaan sitten St Kildassa viimeistaan!!:XXXX

Melbournen Suvi

Moikka moi!

Ajattelin vaan kiitella kaikkia aivan loistavasta seurasta formula viikonloppuna ja toivottavasti ainakin osaan teista viella tormailisikin!!

Oli tossa vahan aikaa sitten juttua tosta taman viikon perjantaista ja jonkin nakoisesta :XXXX meiningista. Itse olen cityyn sillon suuntaamassa muutaman suomi tyton ja pojan kanssa et jos innostuneita loytyy ni pistakaa vaikka tekstaria tai jotain.

Suvi 040 4623583

Jane83

Kylla kiinnostaa! La on lahto pohjoista kohti, joten pe ehtii viela rellestamaan. Kiinnostaisko ketaan torstaina great ocean road???

HarryPet

kyl tas kavi mieles kayda great ocean road ennenku lahtee painaa pohjoiseen. Ajankohtaa tosin en oo viel paattanyt. Pitas paasta jo surfailee ja bilettaa byronille ja surfersille.

HarryPet

Im in Suvi. Pista koodii ku alkaa olee jo suunnitelmat perjantaille. Pitaa nyt toivoo etten oo duunis illemmal..

Melbournen Suvi

Moikka moi! Tanaan tosiaan lahdossa vahan ulkoilemaan, tarkempaa paikkaa ei viella tiedossa mut siina kasin, ysin aikaan olis tarkotus olla kaupungissa et kaikki halukkaat pistakaa vaan viestia!!

Suvi 0404623583 :D

villa

tsau! kiitos eiliselle biletysseuralle viimeisestä - täällä alkaa pikkuhiljaa toimintakyky palata:roue -toiv pääsitte kaikki kotiin safe&sound!

argh, nyt tämä minun pikku termiitti täällä tyhjentää lompakkoa lattialle, joten palataan!!!!

Mervi:)

Melbournen Suvi

Moikka moi!

Tosiaan oli tosi hauskaa ja kaikki paasi kotiin ihan safe and sound, vahan huonossa hapessa kylla... :D Tarvii taas ottaa uudestaan mut ekaks vahan kerata voimia! :hahhaa

Suvi ja kumppanit

Tuipa

Hei!
Monille Melbournelaisille tama viesti tuli kiertokirjeen mukana, mutta tassa viela muistutus:

Huomenna, su 29.10 klo 13, on Altonan Suomitalolla Baltic festarit, jossa esiityvat Viron, Liettuan, Latvian ja tietysti Suomen seurat. Tarjolla musiikki ja tanssi esityksia. Festareitten teemana on "Sound of the Ocean" ja tarjolla on myos merellista ruokaa.
Liput maksavat $10 ja niita on vain vahan jaljella. Jos olet kiinnostunut, niin ota pikaisesti yhteytta Hennan (u2u Hennu) tai suoraan Suomi talolle, puh 9398 4143.
Kansallista tunnelmaa yllapitavat Henna ja Tuire toivottavat kaikki tervetulleeksi!

katra

Heippa kaikki!
Ihanaa kun täältä löytyi erillinen Melbourne-osio! Oon tulossa australialaisen poikaystäväni perässä Melbourneen joulukuun lopulla. Tapasimme toissa kesänä Lontoossa samalla työpaikalla. Monilla teistä taitaa olla samanlainen tarina takana Australiaan muutossa...
Mulla on tässä vielä taistelemista graduni kanssa, joten en ole vielä pähkäillyt sen tarkemmin mitä Australiassa tekisin. Toivottavasti working holiday viisumilla saa kuitenkin töitä... Mun täytyy myös heti hankkia omia harrastuksia ja ystäviä, etten koko ajan pyöri poikaystävän lahkeissa :)  Täältä sivuilta tuli jo tosi hyvä fiilis, että Melbournessa vaikuttaa olevan myös mukavia suomalaisia!
Itsestäni vielä vähän... Olen 24-vuotias, valmistun kauppakorkeakoulusta, harrastan lenkkeilyä, salilla käyntiä ja tietysti baareissakin on kiva pyörährää viikonloppuisin :)
Kuulemisiin! Katri

Assa

Ootteko pellaamassa pesista lahiaikoina? Olis niin siistii paasta pelaamaan pitkasta aikaa! :)

Tuipa

Assa, laitoin just tuonne juoksu sivulle viestia, etta tottakai paaset pelaamaan! Harjoitukset on sunnuntasin, klo 10 alkaen Altonassa, civic centerin viereislla viheriolla, onkohan se oikean nimi nyt JK Grant reserve. Peleista vastaa Lauri, yhteystiedot saat Suomi talolta, 9398 4143. Tai laita vaikka mulle u2u.

Jouko

Hyvä Tuipa,

Voitko pyytää Lauria emailamaan mulle noi pelipäivät, niin laitan ne tuonne tapahtumakalenteriin.

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Tuipa

Huomenna, la 25.11 suomalaistapaaminen pikku joulu hengessa. Lahtolaukaus Transportin terassilla (eli ylin kerros) klo 16. Itse en paase paikalle, mutta porukkaa on tulossa! Pitakaa hauskaa!!

Assa

Pikkujoulut tahan aikaa?! Pitanee katsoa jos kerkeis tulemaan :o

Tuipa

Nythan se on juuri oikea pikkujouluaika, ensi viikollahan on jo joulukuu!! Se vaan tuntuu helteessa vahan oudolta... Mutta joka tapauksessa, :XXXX

riaapa

Hei!

Ketä sinne pikkujouluun on menossa? Klo 16 on mulle liian aikainen ajankohta kun on jooga-tunti, mutta joogan jälkeen voisi olla sopiva olotila suomalaiselle pikkujoululle! Kehen voin siis ottaa yhteyttä myöhemmin iltasella saadakseni selville missä porukka kulkee?
Riina

Tuipa

Hei kaikille!
Kesaloma lahenee loppuaan ja on taas aika aloittaa toiminta.
Melbournen Suomi seura (119 Pier St, Altona) viettaa virallisia kauden avajaisia sunnuntaina, 4.2. Klo 10 alken pelataan pesista (kaikki vanhat ja uudet mukaan verestamaan koulun liikuntatuntien muistoja...) Suomi talon laheisella viheriolla (JK Grant reserve, Civic centerin lahella) ja klo 12 eteenpain Grillataan Suomi talolla. Tervetuloa!
Ja hei muistakaa baari ilta perjantaina, klo 17 alkaen (kts. Eevan tuore postitus)

Tuipa

Melbournen uusin kiertokirje / tapahtumakalenteri on luettavissa dunderissa, http://www.dundernews.com/viestitaulu/index.php?topic=3430.0
Kiitos jouko lataamisesta!
Toivottavasti kaikille loytyy jotain!
Ja ehka kesakuun baari-ilta voidaan jarjestaa Suomi talon juhannustunnelmissa? Muutamia vuosia sitten dunderilaisista saatiin kasaan parinkin poytaa...  :XXXX

Ninti

Voi vitsi,olen tulossa Melbourneen 26.6,eli missaan just noi juhannusjuhlat,höh,olisi ollut kiva heti tutustua siellä asuviin ja saada vinkkejä parhaista paikoista siellä.Yhden kaverin luokse olen tulossa sinne ainakin pariksi kuukaudeksi,matka jatkuu muualle,kun siltä tuntuu...

Tuipa

Baltic festareita vietetaan ensi sunnuntaina 28.10 klo 13 alkaen jo kolmannen kerran. Tana vuonna teemana on nelja vuodenaikaa yhdessa paivassa, ja luvassa on suomalaista, virolaista, liettualaista ja latvialaista kulttuuria.
Liput $10 tilattavissa Suomi talolta, puh 9398 4143. Myynnissa myos ovella

Heikkis

Moi,

Mita tapahtuu Baltic Festareilla? Mita lipun hinta siis sisaltaa?

Tuipa

Baltic festarit on jokavuotinen kulttuuri tapahtuma, jossa esiintyvat eri seurojen kuorot ja kansantanssiryhmat. Eli hinta kattaa parituntisen ohjelman. Kahvilasta saa ostaa tosin halvalla ruokaa - $5 suolainen lautanen, $5 kahvi ja pullla
Viime vuonna talo oli taynna, ja paikalla olijat olivat tyytyvaisia ohjelmaan.
Tervetuloa!