Viilin siemen

Aloittaja aussiouti, heinäkuu 15, 2006, 21:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

aussiouti

Nyt alkoi tehda mieli suomalaista viilia. Mistakohan saisi viilin siemenen ?
:confuse

Leokatti

:D:D:D Ei noi silmät oikein enää tähän aikaan illasta parin viinilasin jälkeen jekkase.. Luin nimittäin VILLIN siemenen...:roue

Sorry, en voi viilin teossa avittaa, jospa se Timo... Tiiiimoooo!!
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Timo

Älä mua huutele, Kati. En nimittäin käytä maitotuotteita, enkä ole vielä oppinut tekemään soijaviiliä. Ratkaisun avain tietysti piilee sen selvittämisessä, mitä bakteeria se viilin siemen sisältää...

Mutta on sulla kati villeistä viininsiemenistä tehtyä viiniä kun tuollaisia freudilaisia lipsahduksia herättää  :roue :D

Timo

LainaaRatkaisun avain tietysti piilee sen selvittämisessä, mitä bakteeria se viilin siemen sisältää...

Pitipä tuota itse ruveta selvittämään.  Viili on maitohappobakteerien ja viilihomeen avulla käytettyä maitoa. Se siis on eräänlaista homehtunutta jugurttia.   Mutta eipä taida kannattaa yrittää valmistaa homehduttamalla jugurttia. :o

Joo, mutta Silppu  tuolla toisaalla kertoo "Sain käsiini kuivattua viilinsiementä. -Nykyään kuulemma viili elää omaa elämäänsä ympäri Australiaa suomalaisten parissa. Eikä vähiten omassa jääkaapissani laktoosittomana versiona."  ja sitten antaa ohjeita, miten sitä siementä voi lähettää vaikka kirjekuoressa.  Joten Silppua huhuilemaan siis!

Leokatti

Ähä! Arvasin kuitenkin oikein ja Timolta tuli tienviittaa... :pepsodent
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Silppu

Juu mulla on pakkasessa viilinsiementä :pepsodent  Ota Outi yhteyttä jos liikut Sunshine Coastilla päin, niin saat palasen pakastettua viiliä mukaasi.

Silppu

Raiwå

Outi:)

Paas laittaen hakulaatikkoon sana viili:roue





:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Timo

Häh, Raivo,  meinaatko  tosissas, että se loota sitten menee ja hakee viiliä Silpulta Outille :o  :XXXX

Leokatti

Perskuti! Onko tuolle haettu patenttia? Meidän moteraattorit ei ookaan mitään turhia jätkiä :peukkuy:peukkuy!!
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

aussiouti

LainaaAlkuperäinen postittaja raivo
Outi:)

Paas laittaen hakulaatikkoon sana viili:roue





:coolh

No joo sen oon jo tehnyt, mut eipa loytynyt 'viilia', sour cream  juttua kyllakin :):eye:

aussiouti

Kiitos 'Silppu'  viilista. Kyl sita on syoty ja hyvaa on !!
Thanks again !!:)