Halvat puhelut suomeen?

Aloittaja Jenny Wave, joulukuu 26, 2012, 13:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jenny Wave

Moi!

Onko jollakin tietoa minkalaisella etuliitteella voi soittaa aussiliittymasta halvalla suomeen?
Kun suomesta soittavat tanne ja laittavat mun numeron eteen 99577 niin puhelu maksaa ainoastaan 12c minuutti ja laskutetaan normaalisti puhelinlaskun yhteydessa.

Taalta en oo loytanyt tollasta palvelua. Kaikkeen pitaa rekisteroitya, enka halua tai sitten ostaa sellanen puhelinkortti, enka halua sitakaan. Haluaisin vaan laittaa tuon edella mainitsemani kaltaisen numeron eteen ja soittaa halvalla.

Vaadinko liikoja?


jounij

Jouni
Canberra

MH

Halvimpia lienee Skypen palvelut.

heltomel

Virgin Prepaid Simple: puhelut Suomeen 15 aussisenttiä minuutti. Elämä kallis, Virgin Prepaid halpa (tässä tapauksessa).

iluvatar

Mun mummu käytti tollasta palvelua joskus kun soitti Ruotsiin, että kyllä sellanen pitäis Aussilastakin löytyä. En osaa sen enempää auttaa jos ei googlettamalla löydy, mut voin kysyä siitä jos muistan joku kerta.

jounij

Joo, on niitä palveluita olemassa, mutta kaikkiin niihin pitää rekisteröityä, jos niitä haluaa käyttää. Eihän kukaan anna niitä palveluita kuitenkaan ilmaiseksi (paitsi Skype ja muut vastaavat palvelut toiseen samanlaiseen palveluun soitettaessa).


Myöntää
Jouni
Canberra

Savonian

Optus Social.
Puhelut ainakin suomalaiseen kännykkään (lankanumeroita en kokeillut) saman hintaisia kuin ei-optuslaiseen aussikännykkään.

meikalainen

jos soittaa kotipuhelimesta kotipuhelimeen (aus-suomi) ruokakaupan tiskilta ja seven eleven ilta saa ostaa "call card" eja, niilla puhuu ainakin tunnin esim $10. toi on ollu ainaki mun suosikki :) varsinkin kun soittaa vanhemmille ihmisille, ja haluavat puhua PUHELIMESSA eika tietokoneella ;) . kerrot vaan tiskilla mihin maahan soitat, ni antavat sopivan kortin, niita on kans eri hintasii !! paras ja halvin soittaa !!

meikalainen

news agents myy myos noita call card eja, yleensa ostan colesin tai woolworthsin tiskilta (siita missa myydaan tupakkaa) heti kun tuut sisalle kauppaan ....