Onko Perthissa Suomi klubia/toimintaa?

Aloittaja Marcus, maaliskuu 28, 2005, 14:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Marcus

Moikka ! onko kellaan hajua onko Perthissa suomiporukkaa joka kokoontuu vai onko tama erakkojen lomakyla....? mut ei hullumpi kyla, lampoa riittaa ja leppoisa meininki. saa ottaa yhteytta jos joku asuu taallapain.

jounij

On. Vasemman yläkulman haulla olisit löytänyt helposti esimerksi tämän Perthin suomalaistoimntaa käsittelevän viestiketjun:

http://www.dundernews.com/viestitaulu/viewthread.php?tid=378&pid=2336

Joka tapauksessa toistettakoon tässä, että Perthin Suomi-seuratoiminta keskittyy Perthin Golf-seuran alaisuuteen, osoite

Puh.joht. Pentti Mäkinen
1 Bligh Pl
Thornlie WA 6108

Puh. +61 - (0)8 - 9459 7425
sposti: pmakinen :muiku warp1_poista.com.au

Jouko, ylläolevat tiedot näkyvät edelleenkin puuttuvan osoitekalenterista!

Perthissä on myös suomalaiset luterilainen ja helluntaiseurakunta. Näiden yhteystiedot löydät Dundernesin pääsivun alta löytyvästä linkistä "Osoitteita". (Pääsivulle pääset esimerkiksi klikkaamalla tämän sivun oikean yläkulman lähellä olevaa talon kuvaa.)


Neuvoo
Jouni
Canberra

Elaine

Mikäs sitä toimintaa estää järjestämästä jos ei mieleistä muuten löydy? :roue

Itse olen reilun kuukauden päästä tulossa Perthiin "pitämään seuraa" opiskelevalle miehelleni, joten jos ei kukaan ole siihen menessä kutsunut sinua Marcus kaljalle niin mennään me sitten :)  ja kutsutaan mukaan kaikki muutkin halukkaat!

Olen itse seurannut tätä foorumia varsin tiuhaan viime elokuusta asti, ensiksi piti lievittää matkakuumetta tammikuun visiittiä varten ja nyt olen saanut paljon mainioita vinkkejä itse muuton ja elämisen suhteen. Kiitos kaikille jotka jaksavat vastata kysymyksiin ja kertoa omista kokemuksistaan, niistä on hyötyä monelle! Jos vaikka itse jaksaisin olla yhtä ahkera tästä lähin ja kertoa miten asunnon etsintä, muutto ja työasiat alkavat järjestyä, niin ei jää tuo länsirannikon elämästä raportoiminen kokonaan fogsin taakaksi ;)

Kiitos ja kuulemiin!

Elaine

fogs

Kyllähän meitä suomalaisia täältä lännestäkin löytyy, tosin ei kovin organisoitua tämä toiminta. Viestiä voi kuitenkin lähetellä minullekin jos etelään Perthistä suuntaatte, itse kun ei ole Perthissä ehtinyt kuin käydä kääntymässä!:sorry