hamiii!!!

Aloittaja paula.cj, joulukuu 17, 2005, 17:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

paula.cj

mooi! ai saki oot loytany tan paikan;) mites matkakuume voi, pysyt sa enaa yhtaan housuissas? mun perheessa elaminen loppu nyt tahan, meinasin loppupeleissa seota ku en saanu yhtaan omaa rauhaa. tulin tanaan takas brisbaneen, tarkoitus on vissii ettia toita ja viipya tovi taal. tanaan aion ottaa kannit hostellikamppisten kans ja nauttia taas vapaudesta :coolh soittele ku jalallas astut ausseihin, sul on mun numerot :peukkuy jos naet petraa ennen lahtoa ni anna pusu mun puolesta. nahdaan :XXXX

Reeko


Hami

:pepsodent

Tuli nuo kuulumiset jo äsken kerrattua, mutta en pysy pöksyissäni. Pitäis vielä vaan hoitaa tylsiä käytännön asioita, kuten vakuutukset, pankki/luottokortti ja yks muuutto. :itke Mutta sitten, kun tästä selviää, niin ei tarttee stressata vähään aikaan. :hahhaa

Ilmoittele sitten, kun tiedät mihin meet.

Hami

Ai niin, miten meinasit joulun viettää, kun hylkäsit sun varaperheen? Onko sun tarkoitus järjestää/viettää joku vaihtoehto-joulu jossain hostellissa? :o

Reeko


paula.cj

joulun aion viettaa ihan vaan hostellissa lohoillen. ei oo kyl yhtaan joulufiilis..! mut paaasia on et on hyva fiilis :peukkuy aamiaista nyt.

Hami

mitäs sinne kuuluu? miten meni joulunpyhät? meillä ihan perinteisesti, jussi sai melkein kilon suklaata ja mä oon auliaasti avustanut niiden tuhoamisessa.. :pepsodent
lisäksi oon täällä ihmeissäni pakkaillut, viikon päästä on lähtö :o näin tänään ohimennen teidän naisväkeä, äitis valitteli, että sä meet siellä sellasta vauhtia, ettei edes paketit pysy perässä :D
ootko miettinyt sitä sinne banaaniviljelmille siirtymistä, vai mitä meinasit seuraavaksi?

Hami

Huhuu!
Laitoin sulle mailiakin tassa, missa pain viipotat? Me talla hetkella Thaimaassa, viela viikko, sitten sinne pain.

paula.cj

oon laiska ja muka kiireinen joten en oo mailaillu mihinkaan suuntaan aikoihin :P tekstasin sulle, toiv sait sen. lue u2u! kohta nahdaan:)