Lippuja Australian Openiin

Aloittaja the m, elokuu 08, 2008, 20:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

the m

Tervehdys kaikille!

Tästä lähtee ensimmäinen postaus tälle forumille joten olkaa kilttejä :) Olemme lähdössä avovaimoni kanssa Suomen talvea pakoon ja mm. Australiaan ollaan tulossa n. pariksi kuukaudeksi. Ja kun kerran Ausseihin ollaan menossa niin ajattelin toteuttaa yhden lapsuudenaikaisista haaveistani ja päästä seuraamaan tenniksen Australian Openia  :D Osaisiko joku kertoa kyseisestä tapahtumasta mitään detaljeeta? Eli lähinnä kiinnostaisi pääsyliput ja majoitustilanne Melbournessa kisojen aikana. Meikäläisellä ei ole mitään hajua kuinka hyvin lippuja on saatavilla, kun myynti alkaa. Tarkoitus olisi mennä seuraamaan kisoja ns. ground passilla. Kannattaako esim. liput ostaa etukäteen netistä vai onko niitä saatavilla vielä paikan päältä kisojen alettua

Toinen asia, mikä luonnollisesti kiinnostaa, on Melbournen majoitustilanne. Onko kaupungin majoituspaikat aivan tupaten täynnä ja onko sieltä ylipäätään mahdollisuutta löytää kisojen aikana järkevänhintaista majoitusta? Olemme ns. reppumatkalla joten kovin hintavaa hotellimajoitusta emme pysty monen päivän ajalle varaamaan

Siinäpä taisi olla ne tärkeimmät tältä erää. Jos joltain löytyy tietoa tai omakohtaista kokemusta vierailusta ko. kisoissa niin kuulisin mielelläni lisää

pinkus

No en ole vieraana ollut, mutta toissa kylla. Ground passeja saa yleensa ihan hyvin viela taallakin, mutta silla ei sitten paase niita 'parhaita' peleja katsomaan (en seuraa tennista eli mulla ei mitaan omakohtaista suosikkia ole kun en pelaajia tunne mutta siis isoimmille areenoille pitaa ostaa erikseen liput). Nettisivulla www.australianopen.com loytyy tiedot siita milloin liput tulevat myyntiin ja mista niita saa, ja muutenkin hyvin kattavat tiedot tapahtumasta.

the m

Lainaus käyttäjältä: pinkus - elokuu 08, 2008, 21:51
No en ole vieraana ollut, mutta toissa kylla. Ground passeja saa yleensa ihan hyvin viela taallakin, mutta silla ei sitten paase niita 'parhaita' peleja katsomaan (en seuraa tennista eli mulla ei mitaan omakohtaista suosikkia ole kun en pelaajia tunne mutta siis isoimmille areenoille pitaa ostaa erikseen liput). Nettisivulla www.australianopen.com loytyy tiedot siita milloin liput tulevat myyntiin ja mista niita saa, ja muutenkin hyvin kattavat tiedot tapahtumasta.

OK, kiitos tiedosta :) Eli tuon tiedon perusteella ei välttämättä kannata panikoida ground passien kanssa. Nettisaitti on kyllä tuttu eli siihen olen tutustunut ja tosiaan, areenan pelejähän tuolla ground passilla ei pääse tirkistelemään. Mietin, että kun sinne suuntaan ei ihan joka tammikuu tule matkustettua niin kaipa sitä voisi sijoittaa muutaman kympin enemmän, että näkisi näitä huippupelaajiakin.

Vielä kun joku osaisi kertoa siitä majoitustilanteesta...

Tuipa

Hei vaan!
Me ollaan kayty paikan paalla vuosittain, ihan vaan gound passilla. Itse en ole niin tennishullu, etta maksaisin suuria summia huipuista, kun lippua ostaessa et edes tieda keta paaset katsomaan. Mutta jos haluatte liput ostaa, niin kannattaa kylla hankkia liput heti kun tulevat myyntiin.
Viime vuonna saantoihin tuli yksi muutos - Ground passilla ei enaa paassytkaan Vodaphone areenalle, jolla ennen pelattiin parempien, mutta ei kuitenkaan ATP huippujen peleja. Mutta silti nahtiin hienoa tennista!
Ground passeja ei kannata ostaa aikaisemmin, niita saa portilta koska vaan. Tosin ekana paivana on aikamoinen ruuhka! Ja mita aikaisemmassa vaiheessa turnausta paikalle menee, sita parempia peleja nakee. Ja pelien valissa kayttaa katsomassa lammittelypaikkoja, eli pienia sivu areenoita; siella ollaan nahty mm. Roddick, Williams sisarukset, Nadal, Hantuchova....
Itse suosittelen lampimasti Ground Passia. Ja jos haluatte nahda huiput hienosti ja olette paikalla ennen Openia, niin suosittelen "Kooyong Cup" peleja. Talla kentalla Australian Open pelattiin aiemmin, ja viikkoa ennne itse turnausta pelataan ei ATP kutsuturnaus juuri niille parhaille. Suosittelen!!!!  :peukkuy Tassa viime vuoden linkki: http://www.kooyongltc.asn.au/AAMIClassic_TournamentLaunch.htm