Pistelen naita hiukan eri posteihin niin on helpompi hyppia tylsat jutut yli (psykologi voisi tuota lausetta analysoida kahdella tavalla, a) Lukijalla on ylikehittynyt itsetunto ja olettaa lukijoiden lukevan vain hanen sepustuksiaan, (Bi-polaarinen syndrooma)
b)Lukijalla on ali kehittynyt itse tunto ja olettaa lukijoiden hyppivan hanen kirjoittamansa osion yli.
C) taikka kirjoittaja on Pohjanmaalta...eikos suomen kieliopissa koko POHJANMAA kirjoiteta isolla??
OOPS meni asian viereen,,
Eli se Juuri ei hitto vie toiminut,,,annoin silla elin aikaa huomiseen,,,se on yha sama kuin aloittaessa, edes haju ei ole muuttunut...ok tassa vasaroidessa olen tuumaillut etta mistas moinen...ensiksi kasittaakseni juuri ei tarvitse valttamatta olla ruisjuuri, (linkissa aiemmin he taisivat tehda vehna hapan leipa tai jotain muuta ihmeelista) eli siita johtopaatoksena etta vika ei ole minun kayttamassani ruisleipa ruisjauho yhdistelmassa.
Timon, vinkkia noudattaen, menin vesi kauppaan ja ostin pullon vetta,,(muistaakseni en ole koskaan aiemmin ostanut pulloa vetta ??)
yllatyksekseni niissa on eroja joissakin on klooria 12 (en tieda mika niissa on yksikkona, vai onko nuo kloorit yksittaisia olentoja kuten ne verihitaleet siina,,,oops) tahi enemmankin vaikka sanovat pullon kyljessa notta natural spring water,,,no loysin tammoisen jossa on vahemman kuin kaksi...eli siina oli vahiten,,,ilmeiseti kloori esiityy myos luonnossa,,,luonnotonta.
toiseksi aion yha kayttaa jugurttia,, vaihdoin merkkia ja tyylia eli ei enaa kreikkalaista vaan Vaalia nimista tokottia,
siita syysta etta kreikkalaisesssa mainittiin sen sisaltavan "l.acidophilus" (oletus l=lacto mutta tama purkki tavaa kaiken suoraan ei lisaaineita yms, mutta bifidus, acidophilus seka lactobacillus GG...etta notta semmosta,,,
muuten samalla periaatteella kuin ennenkin,,,,ja jos ei talla kertaa onnistu niin sitten on vika lampotiloissa, ja pitaa odotella kuukausi,,,
cheers