Hei,
Olen myymässä Nokia E90 -kännykkää. Ostin koneen jokin aika sitten (pari kolme kuukautta) Suomesta käytettynä. Toimii hyvin mutta ei sovi tarpeisiini. Ainoa ongelma, jonka olen huomannut, on että nettiyhteys siirtyy wifi-asetuksesta operaattoriyhteyteen itsestään. Vika saattaa olla puhelimessa tai sitten en vain osaa käyttää konetta oikein. En myöskään pitänyt siitä että kännykän valo pysyy päällä maksimissaan vain 60s ilman näppäimen painallusta. Tämä ei ole kuitenkaan vika vaan puhelimen perusominaisuus. Näppäimet olivat myös liian jäykät minun makuuni.
Kännykkä ei ole uusi ja siinä on pieniä naarmuja siellä täällä, kuten kuvista ehkä näkyy. Mutta jos tarvitset peruskommunikaattorin suomalaisilla näppäimillä etkä halua tilata Suomesta asti, nyt olisi hyvä tilaisuus.
Pakettiin tulee mukaan kännykän lisäksi suomenkieliset ohjeet, ohjelmisto-cd, vyölaukku, tietokonekaapeli, ylimääräinen patteri, korvakuulokkeet ja kuulokeliitäntä piuha, jonka avulla voi käyttää normaaleja korvakuulokkeita.
Asun Blue Mountainsilla n. 100 km Sydneystä länteen. Jos olet täällä päin käymässä, voit tulla katsomaan kännykkää tai voin lähettää sen postissa. Hintapyyntö olisi $150 + postituskulut Australian sisällä $20.
Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä sähköpostilla, mmjaaskelainen@gmail.com tai puhelimitse 0405 052791.
Lisää kuvia täällä:
https://plus.google.com/photos/100903238217033771636/albums/5756693642315506881?authkey=COSHtaenoebcswEHuom. Joissakin kuvissa näkyvä Extrat-kansio on minun kännykkään lisäämäni. Tyhjennän koneen omista tiedostoistani ja palautan perusasetukset ennen myyntiä.