Jaaxs

Seh?n joskus niin, ettei sit? ihan omasta kunniantunnosta viitsi heit? heti heitt?? ulos.
Mutta kyll? se yleens? j?? ainutkertaiseksi.
Ja olen my?s saanut ilokseni tutuntuttuja, joita en ole periaatteestakaan kotiini kutsunut.
Pettymykseni on yleens? muuttunut harmiksi, j?lkeenp?in asiaa ajatellessa.
Kun ajattelee, ett? mitenk? n?m? ihmiset ajattelevat matkansa tehd?, ja meinaavatko tosiaan vet?? toisten siivell? koko reissun?
Ja sitten se vanha totuus t?iss?k?ynnist?, kun katsotaa naama norsunv...lla kun pit?? arkena menn? t?ihin, eik? l?hte? arvon maailmamatkaajia kuljettaan ilmaiseksi ymp?ri osavaltiota, kaikkia matkailun?ht?vyyksi? koulimaan.
Kyll?kin t?ytyy sanoa v?liin, ett? en ole en??n hetkeen t?rm?nnyt ihan ammattilaisiin.
Mutta olen my?s viisastunut, etten heit? pyyd? kotiini ensin, vaan tapaan jossain paikallisessa, tai vaikka heill?.
Eli sanon kylm?sti, ett? kun olette asettuneet taloksi, ottakaa yhteytt? niin treffataan.
Sukulaiset saa my?s saman kohtelun t??ll? p??ss?.
He ovat yleens? pahimpia laadultaan, vaikka poikkeuksiakin on.
Eli loppulauseeksi voisi vihjaista mahdollisille kandidaateillle.
Jos olette tulossa lomille & W,H matkalle.
?lk?? pilatko pennien takia Dollareiden etuja.
Eli kun Joku osoittaa vieraanvaraisuuttaan, ei se suinkaan ole ik?v?? purkaakseen, ett? edes n?kisi/kuulisi Suomalaisia.
Vaan se on yleens? vilpit?nt? vieraanvaraisuutta jonka olemme t??ll? oppineet.
Itse sen opin kun t?nne muutimme v77, asuimme Suomalaisessa perheess? viikon.
Kun sitten viikon kuluttua saimme oman asuntomme, kysyi is?ni hintaa niin vilpitt?m?st? ja avuliaasta vieraanvaraisuudesta.
Saimme vastaukseksi, ?tehk?? te sama palvelus joskus jollekkin toiselle?
Voiko asiaa en??n hienommin tuoda esille?
Ja sit? sananpartta olen siit? p?iv?st? sitten seurannut & toteuttanut.
Tervetuloa kyl??n !