Toisen Bachelor Degreen suorittaminen

Aloittaja Loppakorva, huhtikuu 24, 2013, 14:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Loppakorva

Terve vaan kaikki nykyiset ja entiset uniopiskelijat. Itsekin tassa ajattelin istahtaa takaisin koulunpenkille ja kyselenkin nyt hieman muiden suomalaisten kokemuksia yliopisto-opiskelusta Ausseissa.

Itse olen suorittanut jo Bachelor tutkinnon Suomessa (Arts) mutta nyt olisi tarkoituksena vaihtaa alaa (Business) ja suorittaa toinen Bachelor. Joku viisas vaitti etta koska multa loytyy jo suoritettu tutkinto niin toisen tutkinnon suorittaminen maksaisi enemman kuin normaalisti eika governmentiltakaan heruisi mitaan sympatiaa. Mulla permanent residency.

Sitten kysyisin myos tasta toisen Bachelorin suorittamisesta, kun ilmeisesti talla voisi loikata Bachelorin suorittamisen jalkeen suoraan mihin tahansa aineen Masteriin??? Kaverini opiskeli nimittain Bachelorin enviro sciences linjalla ja jatkoi nyt parin vuoden tyonteon jalkeen psykologian Masterin opinnot. ??? Itse kun en oikein uskoisi pysyvani karryilla jos Accounting tai Business opinnot ikaan kuin aloittaisi Maisterin tasolla... Voisikohan joku hieman valaista etta mista tassa oikein on kyse?

Kiitokset jo etukateen ja mukavaa ansakkia vaan kaikille. :)