Kirjoittaja Aihe: Järkky ikävä Australiaan takas!  (Luettu 4875 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JenniN

• Piltti
  • *
    • http://spaces.msn.com/members/jenninavaruus
Järkky ikävä Australiaan takas!
« : Helmikuu 17, 2006, 13:49 »
Ihmiset, hoi, jotka olette palanneet Australiasta! Iskikö teihin hirveä hinku päästä takaisin ks. unelmamaahan? Mulle se on nyt arjen keskellä iskenyt niin, ettei mitään järkee. Miten te ootte selvinneet kaipuusta takaisin ihanan rentoon ja kauniiseen Aussilaan? Itse kyllä vielä aion lähteä sinne takaisin, kunhan matkabudjettini sen sallii. Siihen tosin menee aikaa, kun saa matkakassan kasaan. Kuinka kestän sen odotusajan...? :(:?

Poissa eevis

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • v?lihin onku myrskymmerkki ja v?lihin 2 taivasta
    • Melbourne Demons
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Helmikuu 18, 2006, 19:36 »
Jenni :D

Eipä ole mikään aivan kauhea ikävä (vielä?) iskenyt, niiden sinne jääneiden tärkeiden ihmisten kanssa kuitenkin tulee soiteltua ja meilailtua jatkuvasti. Onko sulla Skype? Tulee hiukkasen halvemmaksi sillä... itsellä vielä hankintalistalla. Meinaan mikäs sen mukavampaa kuin kiduttaa itseään :) kuulemalla miten hyvät kelit on pallon toisella puolella, ja kuulla kaikki viimeisimmät juorut Melbournesta ja muualta kaikesta mikä oli sitä omaa arkea siellä.
Kaikenlaisia korvikkeitahan täälläkin löytyy, aussiradiot kuuluu netissä, telkusta tulee samoja ohjelmia mitä siellä seurasi, ja esim. mun kohdalla AFL-fanitus ei osoita laantumisen merkkejä. Alkaa haukotuttaa kun vaan näkeekin telkusta jalista, mitä onks niillä vaan 11 pelaajaa kentällä? Häh YKS maali per matsi??? ...boring... Mut onneks kohta alkaa AFL-kausi ja matsit näkee netistä.
Hmm rentous? Enpä ole mihinkään jäykkiksiin täälläkään kauheasti törmännyt. Yrmyt bussikuskitkaan ei pahemmin häiritse. Hmmm... olenkohan itse muuttunut rennommaksi kun hapannaamat ei niin vaivaa? :D:D:D Jep... mitähän tästäkin tajunnanvirrasta sais irti? :)

1.Totea tosiasiat: olen Suomessa. That's it.
2.Pidä itsesi kiireisenä.
3.Käy vaikka siellä Aussibaarissa fiilistelemässä kun kerran Helsingissä näköjään olet.
4.Pyydä kaveria lähettämään paketti TimTameja ja syö ne McLeodin tyttäriä katsellen. heh
5.Tee matkakassankeräyssuunnitelma, niin saat jonkun aikapisteen, jolloin voisit päästä lähtemään, ja johon sitten tähtäät.
jne. jne. distractions, distractions... :) Niin ja mainitsinko jo että pidä itsesi kiireisenä? :D :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!

Poissa zetax

• Muriaanien kuninkas
    • Laitapuolenkulkija
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Helmikuu 21, 2006, 18:25 »
:) Eipä ole ikävä iskenyt :D Onhan noita paljon parempiakin paikkoja, tällä hetkellä haaveilen eniten Korsikasta:cool:
Tai juu kun kuvia katsoo niin ehkä eniten kaipaan joitain henkilöitä, no onneksi joitain aussiajan kavereita voi tavata täällä euroopassa.. Loppuun tosi villi huhu; Olisi ehkä jotain mahdollista tulla australiaan joskus tämän vuoden loppupuolella kun ilmaismatkaa tyrkytetään, tosin yritän jos mahdollista keksiä jotain parempaa tekemistä :D:D:D

Poissa mimmu

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Helmikuu 22, 2006, 06:27 »
:itke hinku on takaisin...uutta matkaa suunnittelen jo, ens kerralla pidemmäksi aikaa.
Matkaseuraa:D ?
mimmu

Poissa elluliini

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Maaliskuu 04, 2006, 11:08 »
Nän viikko sitten Ausseista palanneena on pakko todeta että sinnehän se osa sydämestä taisi jäädä ja takaisin tekisi jo mieli kovasti! En tiedä johtuuko sitten siitä että oma elämä ei tällä hetkellä ole niin mielenkiintoista enkä innolla odota seuraavia kuukausia ennen kesää... Olis pitänyt jäädä pitemmäksi aikaa! :D Ei mulla mitään elämistä Suomessa vastaan ole mutta Australia teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen ja muutenkin matkustuskärpänen puree vaan entistä kovemmin joten kai tässä pitää vaan säästää seuraavaan matkaan! Oon valmis lähtemään minne vaan! Heh.. :D Mennään me Jenni vaikka sinne aussipubiin fiilistelemään! :XXXX

Poissa eevis

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • v?lihin onku myrskymmerkki ja v?lihin 2 taivasta
    • Melbourne Demons
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : Maaliskuu 04, 2006, 15:53 »
Heh, eilen iski yhtäkkiä ikävä Melbourneen, ja missä paikassa... IKEASSA!!! Heh vissiin tullut liikaa vietettyä aikaa sikäläisessä Ikeassa lihapullia mussuttaen... :hahhaa:confuse
Dees - We will bloody bounce back!!!

Poissa lillerilalleri

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : Maaliskuu 21, 2006, 21:40 »
No tuota tuota...Kaksi kertaa jo olen ensimmäisen suomeen tulon jälkeen sinne mennyt takaisin:XXXX.Ja nyt taasen Suomessa.Mieli kyllä tekisi taas takaisin kun 8kk on jo viime paluusta.Lentojen hintoja katselen koko ajan ja venytän penniä.Ei siitä maasta voi vaan päästää irti!:nuttu:

Poissa Winterway

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : Maaliskuu 23, 2006, 09:03 »
On se vaan mahtava maa!!! Ikävä on kova. Kolme kuukautta on kulunut paluusta ja kun kevätaurinko nyt täälläkin paistaa niin voi uskoa elämän voittavan. :)

Kiireisenä pysyminen on kyllä hyvä vinkki.. Aika kuluu nopeammin :XXXX ja biletys on aina loistava keino tehdä elämästä edes hetkeksi vähän mielkkäämtää.

Vielä kun jaksaisi kuukauden odotella ja pysyä kiireisenä niin saapuisi se pala mun Australiaa hetkeksi Suomen kamaralle :)

Poissa basso

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : Maaliskuu 24, 2006, 10:14 »
Mulla on 7 kuukautta aikaa paluusta takaisin Suomeen Australiasta,jossa olin vuoden.Vaikka aikaa on jo kulunut kauan tuntuu se siltikin vielä vasta äsken tapahtuneelta.Ikävä on Australiaan mutta koitan itseäni vierottaa ajattelemalla kaikkea negatiivista Australiasta;) eniten siihen auttaa ajattelemalla ötököitä,koska mulla on luultavasti maailman pahin ötökkä fobia ja Australiassa asuminen ei ainakaan yhtään auttanut asiaa:)Onhan siellä paljon kaikkee muutakin negatiivista,no niinkun varmasti joka maassa on,mutta luulen kuitenkin etten takaisin muuta Australiaan vaikka olisi mahdollisuus vaan suunnitelmissa olisi seuraavaksi Canada:)

Poissa Reija

• Herootes
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : Maaliskuu 27, 2006, 11:11 »
Ihan pakko oli heittää omatkin tuntemukset :D

Hartaana Aussi unien näkijänä ja puoltoista vuotta paluusta suomeen, täytyy myöntää että paras tapa estää ikävää on tuo kehoitus " Olen suomessa: That's it" :)

Toissa yönä tosiaan unissani kiersin australian pohjoisrannikkoa ja hauskaa oli. Unia tulee vieläkin vähintään kerran kuukaudessa. kaikki unet loppuu aina uskollisesti samaan kaavaan, jossa kiiruhdan lentokentälle ja olen myöhästyä koneesta. Koskaan unissa en haluaisi palata suomeen :D ( tuttu vanha kaava)

Joskus tunnen olevani jotenkin ajan vankina ja mietiskelen olisiko se lämmin maa silti se mukavempi vaihtoehto... puntarissa tuntuu olevan kasa eripainoisia asioita, mutta silti vielä pidän todellisuutena sitä että tulen matkaamaan vielä uudelleen Ausseihin jonain päivänä... Keepin' positive :D

-Vaasa kuittaa-

Poissa katya

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #10 : Maaliskuu 29, 2006, 14:27 »
Hellou!
Jännä, et luen juttua ikävöinnistä Aussilaan, kun itse täällä vielä olenkin (onneksi näin!!). Uskon kuitenkin, et ikävä tulee olemaan SUURI Suomeen paluun jälkeen!

Vaikka vasta kolmatta kuukautta täällä oleilen, niin Perth tuntuu kodilta. Hiukka pelottavaahan tuo on, mutta ainahan voi tulla takaisin. Se vaan vaatii sit aina sitä lähtökassaa niin kun on tullut edellisistä kommenteista ilmi.

Kai se julma totuus vaan on munkin sit heinäkuussa hyväksyttävä ja astuttava koneeseen. Teille, jotka jo säästätte seuraavaa matkaa varten, toivotan sinnikkyyttä; kaikki se pennin venyttäminen on sen arvoista.

-K-