Downunder news to Downunder WH news ?

Aloittaja Reijo, kesäkuu 27, 2007, 20:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Reijo

Viime aikoina on näyttänyt siltä että nämä sivustot ovat muuttuneet täysin WH painoitteisiksi, ja toten nimi varmaankin pitäis muuttaa Downunder WH newssiksi  :confuse :nuttu:

Jopa monet kirjoittajat ovat todenneet tämän olevan WH:laisten oma sivusto, millähän saataisiin tämä sivusto takaisin oikeille raiteille tai ainakin vähän jotain muutakin kuin vain "kuka lähtee 15.6 Sydneyhin" tai "miten sais viisumin pidennettya" yms...

Täytyy tosin mainita että on meillä muutama kiirjoittaja joka pitäytyy enemmän muissa kun yllämainituissa aiheissa ja siitä iso  :god: ja  :XXXX

Reijo
Reijo

Paula_Liina

Niin, myönnän että onhan se rasittavaa toisinaan jauhaa samoja WH ja viisumijuttuja uudestaan ja uudestaan
;), mutta eikös tuon viestitaulun eri kategorioiden koko juju ole siinä että sieltä voi lukija valita ne itseään kiinnostavat aiheet?  :)




Reijo

Raivo,

Jollain tavallahan sitä on pysyttävä lämpimänä täällä mellarin talvessa, ja mikäs sen parempi keino kun purkaa vit...sta kanssa kirjoittajille. Täällähän ei voi terassilla oleilla kuten kuten toverimme siellä trooppisessa Sydneyssa.

Ps. Yritin sieltä hakulaatikosta löytää Vi...ksen parannus ohjeita, mut mitään ei löytynyt siihen vaivaan  :nuttu: ...tarttis vissiin Jaaksin päivitellä tota hakua hiukkasen  ;)
Reijo

jounij

Nyt naurattaa! Ja eilen kävin kans kenkäostoksilla!


Ettäs tiedätte!
Jouni
Canberra

Reijo

Oliko lehmän nahkaset nauhalliset vai ostitkos ihan lenkkarit  :pepsodent
Reijo

Reijo

Mut pärjääks niillä kengillä koko Working Holidayn ajan vai joutuuks hakee / anomaan lisää lehmän nahkaa, ja millä perusteilla sitä saa anottua  :confuse ja kuinka pitkän ajan pitää olla yhdessä ennen sitä
Reijo

Reijo

Ja tuli viel mieleen et mitäs jos niis on "No further walk" ehto, joutuuks menee ekaks toiseen kenkäkauppaan hakee toisen parin vai saaks sen lisä nahan anottuu jollain muulla keinolla.

Raivo,
Caringbahn paikallinen niin pirun kaukana ja täält kun ei saa sitä lämmiintä bissee mistään
Reijo

jounij

Hemmot, tehän tapatte minut nauruun!

Lenkkarit ostin, sillä minut kutsuttiin viikonlopuksi golfille ja lenkkarit, vaikkeivat ihan viralliset golf-stiflat olekaan, sopivat tarkoitukseen paremmin kuin mukana olevat (lehmänkö?)nahkakengät tai sandaalit.

Toivottavasti saan niillä sitten kävellä toisenkin 12 kuukautta, vai pitääkö minun pelata ensin golfia 3 kuukautta jossakin landella?


Huolestuneena
Jouni
Canberra

RUU

Lainaus käyttäjältä: raivo - kesäkuu 27, 2007, 20:49
'Camel boots'
Miehille jotka polkevat omia tuntureitaan

Mitä sille sun Mercedeksellesi tapahtui???  :o Mää luulin, että olit anonut sille lähestymiskiellot kaikenmaailman korealaisia hulttioita vastaan. Vai onks sulla oikein montakin menopeliä???

Mikäli oikein muistan aikoja, jolloin liityin Dunderin ei-WH-maailmaan, WH-uteluita oli vähemmän ja muita uteluita enemmän. Niistä muista yleensä saattoi syntyä jopa pientä debattiakin, joita silloin täysin märkäkorvaisena tuli huuli pyöreänä seurailtua. Ihan vakavissani - siis silleen oikein nuoren aikuisen ihan tosi oikeen oikeesti - olen sitä mieltä että tartutaan syöttiin aina kun tulee viisumia mehevämpi aihe ja annetaan palaa.
Sitä paitsi, osa aiemmin enemmän äänessä olleista on hiljentynyt takariviin jostain syystä. Kiireet vieneet, virtuaalisuomiyhteisö ei juuri nyt kiinnosta, vai mikä liekin syy itse kullakin, mutta poissa on monta mainiota miestä ja naista äänitorven vierestä. Väkisinkin se näkyy. Kunpa vain saisi loihdittua ääneen takaisin karaktäärit [tunnistamisen vaikeuttamiseksi nimet jätetty pois].

PS. Mitä väliä sillä lämpimällä oluella, sillä täällä subtropiikissa, kuivan sademetsän reunalla, on juuri parhaat punaviinikelit! Varastointi- ja anniskelutilat ovat mukavasti 18C lämpöiset, makuutilat sitten virkistävät 15C, jos haluaa yöpyä.  :pepsodent
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Reijo

Lainaus käyttäjältä: RUU - kesäkuu 27, 2007, 22:44
Sitä paitsi, osa aiemmin enemmän äänessä olleista on hiljentynyt takariviin jostain syystä. Kiireet vieneet, virtuaalisuomiyhteisö ei juuri nyt kiinnosta, vai mikä liekin syy itse kullakin, mutta poissa on monta mainiota miestä ja naista äänitorven vierestä. Väkisinkin se näkyy. Kunpa vain saisi loihdittua ääneen takaisin karaktäärit [tunnistamisen vaikeuttamiseksi nimet jätetty pois].

Eiköhän osasyynä ole juuri se että keskustelut ovat liikaa painottuneet väärille alueille, ja että samat kysymykset ja aiheet käydään läpi kymmenen tuhatta kertaa...vaikka ne ois haettavissa/luettavissa pienllä haun käytöllä.

Ja porukka vaan odottaa että kaikki tarjoittais tarjoittimella ja ite ei viittitä mitään etsiä tai tutkia. Viisumin hakijoille paras sivusto on Dimian omat sivut, sieltä löytyy kaikki tarvittava info mitä voi vaan haluta..

Reijo

MH

Lainaus käyttäjältä: Reijo - kesäkuu 27, 2007, 23:01


Ja porukka vaan odottaa että kaikki tarjoittais tarjoittimella ja ite ei viittitä mitään etsiä tai tutkia.




Voisko tän enää paremmin kiteyttää. :pepsodent :pepsodent




Jouni?  alkaako ikä painaa siinä määrin ettei osu enää liikkuvaan palloon kun golfista juttelet. :pepsodent :pepsodent

RUU

Lainaus käyttäjältä: Reijo - kesäkuu 27, 2007, 23:01
Ja porukka vaan odottaa että kaikki tarjoittais tarjoittimella ja ite ei viittitä mitään etsiä tai tutkia. Viisumin hakijoille paras sivusto on Dimian omat sivut, sieltä löytyy kaikki tarvittava info mitä voi vaan haluta..

Tässä tulee varmaan vastaan se, että ihan noviisi ei tiedä edes Dimiasta. Eli jostain on pakko kysyä, mistä sitä tietoa saa...
Nyt kun hain google.fi'stä avainsanalla 'viisumi Australiaan', tulee vähän roskaa listan kärkeen, sitten linkki Dunderin viisumisivulle (jossa muuten puhutaan edelleen 3 kk rajoituksesta WH-työnteossa) ja muutama pykälä alempana Suomen ulkoministeriön tiedot asiasta. Eli siis, jos oikein osaa lukea, pääsee kyllä jäljille mutta jos medialukutaito on vielä koulurepussa muhimassa tai on arka ja menee sekaisin vastaan vyöryvästä datasta, ei noitakaan löydä.
Hakusanalla 'visa Australia' tulee ihan eka täysin oikea osoite turistien kannalta ja seuraavien linkkien joukossa vilisee sekä Dimia että agentteja. Nokkela hoksaa sieltä ihan oikeat tietolähteet.  :god:

Dimian sivut ovat nykyisin loistavat! Jos niiltä ei saa riittävästi tietoa viisumeista ja ehdoista, niin sitten on todellakin syytä kääntyä aina asiantuntevan panelimme puoleen.  :coolh

Pitäisiköhän Dunderissa miettiä FAQ-osion terävöittämistä? Auttaisiko se asiaa eteenpäin? Wikitellyssä muodossa se toimii varmaan parhaiten, joten jäämme innolla odottamaan, mitä Jouko Pelottoman ja idealamppujen pajasta tulee ulos...
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Reijo

Raewo,

tais mennä sun varoitukset kuuroille korville  :pepsodent
Reijo

jounij

Lainaus käyttäjältä: MH - kesäkuu 27, 2007, 23:22
Jouni?  alkaako ikä painaa siinä määrin ettei osu enää liikkuvaan palloon kun golfista juttelet. :pepsodent :pepsodent

Ehkä - ehkä ei :)! Vastasin tarkemmin täällä.


Linkittää
Jouni
Canberra

MH


Reijo

Raewo,

Pää on mulla tehty varmaan umpiluusta
Kaikki nestemäinen valui alas suusta
Pärstältäni olin niin kuin punatulkku
Ja kavereiden mielestä jo aivan täysi m###u

Mä aina re####n ja le###in ja rahaa vi####in
Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin
Mä olin h#####ö, mä olin h#####ö


:XXXX  :XXXX  :XXXX
Reijo

Reijo

Lähetin mutsille lisä aika anomuksen, ja sen mukaan liitin ison nipun todistuksia ja kaverien kertumuksia,josssa sanottiin kuinka olen katsonut jo pikkukakkosta jo yli vuoden verran ja saan katsoa ne uusintana niin usein kuin haluan ja he voivat sen oikeaksi todistaa.
Reijo

jounij

Lainaus käyttäjältä: raivo - kesäkuu 28, 2007, 18:48
Mutta menemättä syvemmin ketjusi salaisiin lokeroihin, voisinko kenties luokitella sinut WH yksilöksi siellä Bangaloressa :)

Oletko jo aikonut hakea sitä toisen vuoden sellasta?

Melkoista WH:tahan tämä on. Enimmäkseen tosin W-painotteista. Katsotaan lisäaika-anomuksia kunhan ensin tästä nykyisestä rupeamasta selvitään hengissä. Joka aamu ja ilta ylitettyäni tuon toimiston ja hotellin välissä olevan kehätien tunnen olevani voiton puolella :) !


Tuumaa
Jouni
Canberra

Reijo

Sensuroinnin ja liian kuuman perunan takia lukitsen tämän keskustelun.  :nuttu:

Ps. Mietin vaan että mihin katosi puolet viesteistä, onkos olemassa Sensuuri alahakemisto jossain

Avattu 12th July
Reijo