Kiitos paljon neuvoistanne, muutama yksityisviestikin tuli. Kaikki oli kyllä jo kokeiltu, mutta neuvot toimivat virtuaalisena olkaan taputtamiselta ja helpottivat hiukan.
Fysioterapiasta mut passitettiin Athlete's Footiin jo melkein kaksii kuukautta sitten. Sitten kokeiltiin pohjallisia ($65), jotka muotoiltiin mulle sopiviksi, mutta jotka eivät käyneet lainkaan sillä olivat kovat kuin kivet. Ostin geelityynyt apteekista, jotka eivät kyllä pohjallisissa auttaneet, mutta sujautin ne kenkiin. Muutama viikko takaperin fysioterapeutti sanoi, että Athletes Footin kengät olivat surkeat ja kävelin ja seisoin niillä väärässä asennossa. Mimmi kirjoitti mulle saatteen, jossa kertoi kenkien vian ja sen minkälaiset kengät tarvitsen. Vein kaksi kuukautta vanhat kengät (ja sen näköiset!) kauppaan takaisin saatteen kera ja ne hyvitettin mulle kokonaisuudessaan ja kundi etsi uudet kengät ja kunnolliset geelipohjalliset. Sain vielä $10,20 takaisin.
Eilen kävin urheiluvammoihin erikoistuneella lääkärillä. Lääkäri tutki, diagnosoi ja puhui 45 minuuttia harjoituksista joita mun tulisi tehdä (referoi 2 kk:n fysioterapiakäynnit). Sanoi ongelman kestävän jopa 2 vuotta. Suositteli yölastaa ($100) - hinnan vuoksi tosin ensin vain pahempaan jalkaan. Mulla oli takki ihan tyhjä. Itkeä tihrustin ja rukoilin kortisoni injektiota. Lääkäri ei suositellut, mutta heltyi antamaan piikin pahempaan jalkaan. Mitään takeita senkään vaikutuksista tietenkään ole, mutta onpahan jotain uutta jota kokeilla.
Tänään on ensimmäinen päivä ilman kipuja yli kolmeen kuukauteen. Tiedänhän toki, että kivuttomuus johtuu puudutteesta, joka kortisonin kera injektoitiin kantapäähän, mutta kivutonta se on kemiallinenkin kivuttomuus

. 6-8 viikkoa mennään näin Panadolin kanssa ja sitten mietitään injektion uusintaa mikäli oireet ovat vähentyneet injektion jälkeen 40%:lla.
Fillaria en ole hankkinut, kun ei tuota omaisuuden määrää on pitänyt hiukan rajoittaa. Mä olen aina tiennyt, että tähän Canberraan en voi jäädä. Housesitting paikassa (loka-marraskuu) mua odottaa pyörä. Lääkäri jo varoitti siitäkin ja sanoi että satulan korkeuden kanssa täytyy olla varovainen ettei tule polviongelmia. No nehän tästä puuttuisivat!

Toiset viisaat sanovat, että kaikella on tarkoituksensa. Siihen on nyt uskottava.