Aloituskaupunkina Brisbane ja paluulipun siirtäminen

Aloittaja Joonatan, kesäkuu 03, 2012, 03:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joonatan

Nyt on viisumi hanskassa ja lennot pitäis seuraavaksi varata! Eli Olen tulossa Brisbaneen syys-lokakuun vaihteessa.. Mitä mieltä olette kaupungista työtilanteen suhteen tuohon aikaan vuodesta? Vai onko syys-lokakuussa järkevämpää aloittaa WH-vuosi muualta?

Sitten toinen kysymys, kun en ole ikinä joutunut paluulipun päivämääriä muuttamaan. Onko kokemusta päivämäärien muuttamisesta? Mitä kautta muutitte ja tuliko paljon lisähintaa? Eli onko järkevämpi ostaa meno-paluulippu valmiiksi vai ostaa paluulippu sitten ausseista? Kaverini sanoi, että tulee paljon kalliimmaksi ostaa erikseen meno- ja paluulippu?

Kiitos jo etukäteen!  :)

Anssi

Meno-paluu on tyypillisesti paljon halvempi kuin erikseen ostettuna. Itse muutin paluupäivääni puhelimitse ja se maksoi joko muutaman kybän tai sitten ei mitään. Kannattaa katsoa tarkkaan millaisillä ehdoilla lipun alun perin ostat, saattaa olla että maksoi jo heti kättelyssä vähän lisähintaa tuosta vaihto-oikeudesta.

MH

Joitakin vuosia sitten Ebookers anto vaihtaa lipun päivää 60e lisämaksusta. Yleensä halvimmissa peruslipuissa ei ole tätä mahdollisuutta eli kannattaa tarkistaa ehdot ennekuin ostaa.

riksu_

Varasin tänään alustavasti Kilroylta meno-paluun, hinta on 1307e. Siinä on muutosmahdollisuus ja muutosmaksu on 180 euroa. Mistä saa sellaisen lipun, jossa muutos maksaa vain muutaman kympin tai sitten ei mitään? :D

Niin ja ne sanoi Kilroylla, että voi tulla ongelmia rajalla jos ei ole myös paluulippua :O

Joonatan

Moikka!

Varasin lippuni Super saveriltä. Lennot oli Qantasin lentoja ja siellä sanottiin sivulla, että siirtomaksu n.60€ + mahdollinen erotus, jos uusi paluulento on kalliimpi kuin se, minkä itse alunperin varasi. Ja siirron sai tehdä mun mielestä super saverin tai qantasin kautta. Jos teki siirron qantasin kautta, pitää super saverille itse ilmoittaa siirrosta. Siis, jos ehdot oikein ymmärsin!  :) Itsellä lähinnä mielessä vain Australiaan päin pääsy..kotiin pääsee aina jotenkin!  :pepsodent

riksu_

Haluatko kertoo paljon maksoit lennoista? :) Ite yritin kyllä ettiä joka paikasta hyviä lentoja, mutta en ymmärtänyt niitä ehtoja, joten en halunnut riskata että ostan lennot joissa ei voi muuttaa paluupäivää :D siks päädyin soittamaan Kilroylle...

Joonatan

maksoin kahden hengen lipuista n. 2500€. eli molemmille meno-paluu.