Kirjoittaja Aihe: WH- viisumin maksaminen  (Luettu 2769 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa surfdude

• Piltti
  • *
WH- viisumin maksaminen
« : Kesäkuu 29, 2012, 12:48 »
Joo luin tuolta netistä, että WH-viisumin maksamiseen tarvitaan luottokortti. No eihän mulla sitä ole, kun mulle ei sellaista vielä edes myönnetä!  :nuttu:  Voiko visa electronilla maksaa WH- viisumia? Jos ei niin miksi ei? Pitääkö mun nyt maksaa se jonkun toisen henkilön luottokortilla vai?

Poissa Tase

• Piltti
  • *
Vs: WH- viisumin maksaminen
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2012, 15:20 »
 Voi maksaa electronilla

Poissa laurs

• Piltti
  • *
« Vastaus #2 : Heinäkuu 04, 2012, 18:18 »
Hei mikäs working holiday viisumin hinta on nykyään? Kilroyn toimistolla sanottiin että hinta on 325 euroa, mutta immi.gov sivulla hinta näyttää olevan 280 AUD  ??? Jos nyt katoin oikeasta paikkaa..  :D

Poissa riksu_

• Piltti
  • *
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2012, 18:49 »
viime viikolla ostin ja taisi mennä 216 euroa :)

Savonian

• Vieras
« Vastaus #4 : Heinäkuu 04, 2012, 22:03 »
Hei mikäs working holiday viisumin hinta on nykyään? Kilroyn toimistolla sanottiin että hinta on 325 euroa, mutta immi.gov sivulla hinta näyttää olevan 280 AUD  ??? Jos nyt katoin oikeasta paikkaa..  :D
Kilroy on matkatoimisto ja sellaisena kyllä avustaa sua sen viisumin hankinnassa, kunhan sä maksat siitä avusta.

Poissa laurs

• Piltti
  • *
« Vastaus #5 : Heinäkuu 05, 2012, 06:31 »
Saa aika suolasen hinnan siitä maksaa ;)

Poissa Joonatan

• Mänkki
  • **
« Vastaus #6 : Heinäkuu 05, 2012, 12:35 »
Kilroy ottaa tosi paljon kaikesta työstä komissiota. Joten kannattaa oikeasti hankkia viisumi/liput/oikeestaan ihan kaikki vaan itse. :) Pääsee halvemmalla. Ja kiitos Dunder newsin ihanien ihmisten, kaikki tarvittava tieto on helposti saatavilla kun reissua suunnittelee! Eli iso kiitos näin samalla kaikille, jotka ovat auttaneet minua ja vastanneet kysymyksiini!  :XXXX