2013 Australiaan lähtijöitä?

Aloittaja Kerttu, kesäkuu 18, 2012, 08:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kerttu

Hei!

Täällä yksi innokas adrenaliiniaddikti etsii reissuseuraa. Elämäntilanne estää reissuun lähdön tämän vuoden puolella, mutta ensi vuonna olisi tarkoitus lähteä syys- lokakuussa, Working Holiday- viisumilla. Seura kelpaisi, ystäviä ja lähipiiriä kun tuntuu kiinnostavan enemmän sammaloituminen kuin seikkailu!
   Olen 19- vuotias neitokainen ja asustan pohjoisemmassa Suomessa, joskin juuriltani ja sydämmeltäni olenkin aito savolainen. En inise, en naljaile, enkä koe olevani kamalan epämiellyttävää seuraa. Luonnossa liikkuminen on sitä mukavinta, ja maastomeininkiä aattelin ausseistakin lähteä etsimään. Toki myös suurkaupungit kiinnostavat. Urheilu on lähellä sydäntäni ja myös extreme sports- mahdollisuudet houkuttelevat!

Hyvät naiset ja herrat, pelastakaahan yksinäinen sielu ja ottakaa yhteyttä :god: !
   
   


Lappi

Hei!

Itselläni olisi ajatuksia kanssa lähteä 2013 syksyllä. Samoihin aikoihin kun sä ajattelit ja tarkoitus olisi about 6-9kk kiertää maata reppureissu meiningillä:) Oon Itsekkin luonnon ystävä joka diggaa seikkailuista ja extremistä sekä puhumattakaan liikunnasta/urheilusta (5v liikuntaa opiskelleena). Olisin kiinnostunut reissuseurasta ja tosiaan en puhunut sanallakaan kuka oon ja mistä eli oon 22v pojkar Oulusta ja tätä perus oravanpyörää haluisin kattoo ylösalaisin :) Jos kiinnostaa niin pistä viestiä tulemaan.

lotsmo

oli pakko rekisteröityä vaan sen takia että pystyn vastaan tähän! ite oon 18v ja opiskelen vielä vuoden parturi-kampaajaks, ja haaveilen myöskin siitä että lähtisin syksyllä 2013 ausseihin jos rahatilanne sillon sen sallii. oon sosiaalinen ja puhelias, mutta kärttynen nälkäsenä.  :D oon valmis kaikkiin uusiin haasteisiin ja avoin kaikille uusille ideoille! mites teidän suunnitelmat on edenny? :)

Ronnie

Hep!

Täällä yksi 27- miespuolinen liikunta-addikti lisää Espoosta. Aktiivisen tuntuista porukkaa lähdössä! Itsellä lähtö ois siinä syksyn tienoilla 2013. WH-viisumilla tarkoitus ainakin se vuosi olla, töitä tarkoitus myös paiskia, muita tarkempia suunnitelmia ei vielä olekkaan :D. Työskentelen liikunta-alalla, seuraks saa mihin vaan. Mut tavoittaa ronnie134 (at) hotmail.com.


Pimuliast

Morjens olen 22v poika pääkaupunkiseudulta, itse olen lähdössä mahd. helmikuun alussa ja sydney ois ensimmäinen pitstop.
Onko muita mahdollisesti lähdössä heti ens vuoden alussa?

valiso

Itse olen suunnitellut lähteväni Tammikuussa 2013 (toivottavasti), jos ei silloin niin viimeistään Helmikuussa. Tarkoitus vielä kerätä matkakassaa jokunen kuukausi :) suuntana myös ensimmäisenä Sydney, kokeilla sieltä työmahdollisuuksia ja sen jälkeen katsoa mihin päin seuraavaksi.

Olen 21-vuotias nainen Tampereen suunnalta.

viviann

Täällä 18-vuotias Austraaliaan täysin ihastunut ja siitä jo kauaa unelmoinut joka haaveilee backpackaamisesta! Toivon mukaan pääsen lähtemään mahdollisimman pian valkolakin päähän painamisen jälkeen ensi kesänä/syksyllä :) Yksin olen matkaan lähdössä sillä kaverit opiskelee tai muuten vaan nössöilee. Pikkuisen jännittää noin kauas lähteä ihan yksin, joten parasta ikinä olisi saada jonkinlaista matkaseuraa tai verkostoa! Sydney olisi myös täällä suuntana.

sina1800

Alustavissa suunnitelmissa lähtö syksyllä 2013. Vuoden viisumin jälkeen mahdollisesti vähäks aikaa uuteen-seelantiin ja siitä balille. Kaveri lähdössä myös. Mites, kuinka myöhäiseen ajankohtaan olitte ajtellut uskaltaa jättää lentolippujen hankkimisen ja oletteko ylipäätään yhtään tutkaillut asiaa?  :)

Mikkkkkkko

Hei !

Täällä olisi innokas reissaaja lähdössä toivottavasti syksyllä -13 reissuun jos vain seuraa saisi? tällä hetkellä olen itse armeijassa ja opiskelu ei kiinnosta ja näin ollen tämän tuntuisi vain hyvältä vaihtoehdolta.. tiedustelisinkin siis jo matkalla käyneiden kokemuksia/ samoihin aikoihin lähtevien suunnitelmia.. itse en tällä hetkellä kerkeä sen suuremmin suunnitella reissua kun olen vielä palveluksessa...

miukkis

Moi!

Täällä olisi kanssa yksi joka mahdollisesti syksyllä-13 lähtisi reissaamaan. Vain seura ja suunnitelmT puuttuvat! Tuttava piiristä ei kukaan ole valmis jättämään suomea vaan mielummin jäävät tänne rötväämään!

Laura_T

Heiii,

mun aikasemmat viestit näyttää poistuneen sen katkoksen myötä :( Mutta siis, täällä kans yks 20-vuotias tyttö lähdössä Australiaan elo-syyskuussa!! :) Tarkotus ois lähteä yksin mutta toki jos suunnitelmat natsaa ni ei seurakaan pahitteeksi olis!! :)

Sydneystä olis tarkotus aloittaa ja siitä sitten pikkuhiljaa itärannikkoa ja sen jälkeen muuta australiaa. Uusi-seelanti ois kans kiva nähdä! :)

ktri

Moikka! Oon 20-vuotias tyttö, suunnitelmissa myös Ausseihin lähtö elo-syyskuussa reppureissaan. Tällä hetkellä tilanne on sellanen, että oisin yksin lähdössä, mutta jos seuraa löytyy niin ottaisin enemmän ku mielelläni vastaan! Itellä myös suunnitelmissa alottaa Sydneystä ja itse asiassa sen enempää suunnitelmia ei edes ole vielä :)

Joboman

Moro! Mina oon jo taala ja tarkotus olla jouluun asti. Jos teilla puuttuu suunitelmat ja porukka niin, kun tulette australiaan niin soittakaa mulle numero 0437372854. Toita ois tarkotus tehda nyt pari kk sit taas reissata joku kk. Jos haluatte elaa taalla kaikista parhaiten nahda kaikista parhaiten niin kannattaa ostaa auto. Ei lennella ollenkaan, vaikka on halpaa. Ehdotankin, etta otatte yhteytta minuun ja muihin. Hommataan autoja ja porukalla kierellaan paikkoja, etta kaikilla on kivaa. Ei ole tietenkaan kyse siita, etta pysytaan paitana ja peppuna, jos haluaa lahtea kattomaan toita saa ja pitaa. Minulla on talla hetkella Mitsubishi Melbournesta ostettiin ja ajettiin Sydneyhin ekana sit takas lahelle melbournea ja sit surfikseen. Kertyi 3.5 tuhatta kilometria viikkoon. Mahtavia maisemia ja muuta mahtavaa.

maya82

Näköjään minunkin aikaisempi postaus kadonnut. Eli minä ja kämppis ollaan lähdössä myös Ausseihin syksyllä. Lennot on nyt buukattu Bangkokiin asti. Melko halvalla lähti Norwegianilta (alle 300e) meno. Lähtöpäivä 31.8.13 \o/ Thaikuissa on tarkoitus olla n. kuukausi ja tod.näk. Kuala Lumpurin kautta lento Sydneyhin, koska näyttäisi olevan halvin (n. 160e). Sydneyssa ollaan varmaankin joku 3-4kk (ja sinä aikana tod.näk. tutustuminen myös Canberraan ja Melbourneen. Joskus tammikuun lopulla varmaan junalla Perthiin (nimenomaan junalla, koska on varmasti mahtava kokemus. Tai miksipä ei autokin olisi vaihtoehto). Perthin seudulla jokunen kuukausi ja sitten voisikin suunnata Queenslandiin. Suunnitelmat tietenkin voivat muuttua, nämä ovat alustavia ideoita. Itse en iän puolesta (täytän tänä vuonna 31) voi jäädä toiseksi vuodeksi Ausseihin, mutta ajattelin laittaa U-Seelannin viisumin vireille juuri ennen syntymäpäivääni, jolloin minulla on mahdollisuus loikata Ausseista suoraan sinne  :coolh Saa laittaa sähköpostia jos haluaa liittyä remmiin jossain vaiheessa. Uutena vuotena ainakin voidaan törmätä Sydneyssa Suomi-leirissä Bondilla jos siellä silloin olette  :XXXX

Juhaa

Terve!

20vuotias tamperelaine jolla ajatuksena olis lähtee elo - lokakuun aikana vuodeksi WH-viisumilla. Ensimmäinen matka kyseessä ikinä yksin ja odotukset taivaissa!

Reissu olis tarkotus alottaa noin kk levolla Byron Bayssä ottamalla rennosti.  ( Suomen kesä tarkoituksena kuluttaa kaksivuorotyössä  ) Onko kenelläkään ideaa siitä että onko byronista hyvä aloittaa reissu? Sen jälkeen jatkuu matka sinne mihin mieli tekee, jos vaikka pistäis jonkinlaisen porukan kasaan ja autolla rullailemaan rannikkoa pitkin?!  8)

Ilmoituksia ja matkaseuraa otan mielelläni vastaan :)
Peace :god:

omppu90

Heippa!

Täällä ois kans yks, 22-vuotias neitokainen Helsingistä lähdössä Australiaan reissaamaan. Working holiday visan hankin jo viime viikolla kun olin niin malttamaton :) Tarkoituksena ois kuitenkin lähteä vasta tossa elokuun vikalla viikolla ja suuntana mulla Brisbane. Matkaseura ois enempi ku kiva juttu :)

jonppinen

Moikkamoi!

Meitsi on 26-vuotias kaveri Helsingistä lähdössä Australiaan elo-syyskuussa. Tarkoituksena on kai ensin suunnata Melbourneen. Toistaiseksi oon viel yksin lähdössä matkalle, joten matkaseura ei ois pahitteeksi. Mitään en oo viel lyöny lukkoon, matka on viel täysin avoin. Lähtekää meitsin messiin niin tehdään reissusta sellanen että saa kavereille kerrottavaa!

-A-

peterski

Täältä tullaan jo 2.4.2013!  8) Brisbaneen on lento ja kattoo siitä mitä sitten. Syyskuuksi sitten takaisin Suomeen. Kerro jos on tylsää ja oot huudeilla ku päätin lähtee yksin reissuun!

Henneli

Täällä yksi 29-vuotias reissuun kaipaava. Tarkoituksena lähteä tutustumaan Australian ihmeellisyyksiin syksyllä 2013. Vajaan vuoden verran olisi tarkoitus reppureissailla ja siinä sivussa tehdä vähän hommia. Tärkeintä kuitenkin hakea uusia kokemuksia ja nähdä mitä kaikkea mahtavaa Australialla on tarjota. Alustavien suunnitelmien mukaan paluu Suomeen olisi sitten kesäksi 2014, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä aussikuukausien aikana tapahtuu.  :) Yksin olen matkaan lähdössä, joten olisi kiva jos täältä löytyisi reissukavereita tai kontakteja siellä toisella mantereella! Ottakaahan yhteyttä jos reissuseura kiinnostaa! :)

gebe_

Moikka!

Täällä olis kohta 25 naikkonen Oulusta lähössä Ausseihin todennäköisesti elokuun puolessa välissä. Matkaseuraa kaipailen ainakin osalle reissua, tarkotus seikkailla toukokuulle 2014. Töitä ja hauskanpitoa suunnitelmissa. Lippuja en ole vielä ostanu, mutta Sydneystä varmaan alottelen! Laitoin facebookkiin ryhmän http://www.facebook.com/groups/431628366931660/ niin olisko helpompi sitä kautta vaihdella kuulumisia ja olla yhteyksissä? :)


Ipaa

Täällä 20v nuori mies lähdössä Australiaan au pair -hommiin! Tarkoitus olis lähteä kesä/heinäkuun paikkeilla, kaupunkia ei vielä tiedossa mutta ensisijaisesti toiveena olis joko Brisbaine tai Sydney.

PennyLane

Hello!!

Täällä 23v matkalle lähtevä nuori nainen . Au pair hommat alkaa 7.5 Melbournessa ja olen näillä näkymin siellä tammikuun loppuun asti !! Jos joku teistä liikkuu siellä päin ni ottakaa ihmeessä yhteyttä :)

siraemilia

Helouu

Tääl ois 23v tytsy lähössä elokuun 3.pv ensin puoleks vuodeks Melbourneen ja sen jälkeen ois aikomus vaihtaa kaupunkia/reissaa east coastia! Laittakaa viestiä jos ootte Melbournessa tai kaipaatte reissuseuraa tammi/helmikuusta eteenpäin!

Cheers :)

marski

Heii! Mieki ilmoittaudun tähän keskusteluun. Oon 22 vuotias tyttö Vantaalta ja lähdössä elokuun puolessa välissä Ausseihin. Sydneyyn olisi lento, sen enemmästä ei ole vielä mitään tietoa.  Avoimin mielin lähden reissun päälle, katotaan mihin se vie :D Toivon löytäväni kivaa työtä ja mahtavia ihmisiä! Olisi huippua tavata reissun päällä myös muita suomalaisia reissaajia, jakaa vinkkejä yms. Saa laittaa viestiä :)

ktamminen

Täällä kans yksi 24-vuotias Lahtelainen tyttö suuntaamassa Brisbaneen elokuun ensimmäisellä viikolla (2013) jos on siellä päin olijoita niin ottakaa yhteitä voisi joskus tavata. En ole aikaisemmin koskaan käynyt ausseissa joten uutta ja ihmeellistä kaikki :)

Hannu83

moroo kaikki...lennot varattu 2.7 bkk kautta sydneyhi ehkapa jaan bkk vahaks aikaa...tarkotus hoitaa paperihommat sydneys ja miettii sit minne seuraavaks...toihin ois tarkotus menna rancheille tai jotai.. mut kyl pieni road trippiki alkuu maistuis!

jos kukaa sattuis olee jo siel auton kans? ja tarviis mukaa jonku nii yhteytta vaa!!
tai muute vaa jos joku sydneys noihi aikoihi ni matkaseura aina jees!

Hannu

hnevalainen@outlook.com

Joboman

Moro kaikille. Tossa ajeltii 4 tuhatta kilsaa. Päästiin töihinki maatilalle. Brisbanessa nyt olen. Täällä töitä ja hauskuutta. Jos haluatte tavata tai jotain ottakaa yhteyttä. Kaikki kelpaa. Numero on  +61432213321.  Pistäkää viestiä tai soitelkaa. Jotain kyllä keksitään.

Anniina

Täällä myös yksi 26-v savolainen Australiaan lähtijä! Syyskuun puolivälin jälkeen ois tarkoitus hommata lennot, working holiday viisumi on jo taskussa  :) Tarkoituksena olisi olla ainaki vuosi; lomailla, kierrellä, nautiskella, seikkailla ja tehä vähä hedelmähommia! Yksin oon lähdössä, mut aina ois kiva saada seikkailuseuraa! Surffaamaan on ehkä pakko päästä.  8)

ausseihin

moro:)
täälä olis syyskuusa 21 täyttävä poika jolla olis tarkoitus päästä ausseihin syksyllä ennen talvea.
ei sen enempää suunitelmia ole kuin että sydneyyn ja work and travel viisumilla töitä.

kaveri porukasta ei löydy matkaseuraa niin jospa täältä löytyis  :)

veltsu

Hei!

21v neitonen vantaalta ilmoittautuu myös ausseihin lähtijäksi elokuun aikana :D matkaseura kelpaa toki, eipä oo mikään lyhyt matka päämäärään etenkään kun ajattelin mennä kahden vaihdon kautta jos sillä tavalla pääsis vähän halvemmalla. Working holiday viisumilla liikenteessä myös ja saas nähdä mitä sitä tulee tekemään. Tarkoituksena olis heppahommii mennä tekemään ja ehkä mahdollisuuksien salliessa jatkaa oman kamppailuharrastuksen harrastamista ausseissa, mutta mitä vain voi tapahtua joten avoimin mielin liikenteessä :)

sbmk

Minä oon myös lähdössä, 24 v nuorimies. Lähtö syyskuun aikana varmaan. En tiedä mitä töitä siellä tekis, tällä teen palomiehen töitä mutta niitä siellä tuskin pystyy tehdä. Varmaan sitten poimimaan jotain mansikoita, tai meloneita mitä niitä nyt on :o

Working holiday viisumi myös mulla taskussa, ideana olis tahkota rahaa sen verran ettei ole ihan p-a. Jotain mielekästä urheilua pitää kehitellä siellä :)

Siitä ei ole vielä tietoa mihin päin olisi tarkotus lentää, jos tulee jotain hyviä ehdotuksia niin pistäkää :)

joonas

:XXXX

teuku

Täällä ilmoittautuu uusi reissuun lähtijä!

Kahden (25 ja 27) vuotiaan tytön voimin lähdetään vajaa kahden viikon päästä ex tempore päätöksellä matkaan. Ensimmäisenä kohteena Sydney, josta eteenpäin suunnitelmat auki. Kolmas matkaseuralainen liittyy heinäkuun lopulla tiimiin. Tarkoituksena vuosi pörräillä ja tutkia mitä kaikkea Aussit tarjoaa.

Jos on muita alueella olevia niin ilmotelkaa ittestänne, matka-oppaita on aina kiva saada uudessa paikassa :)

pakee

Täältä löytyisi myös yksi ausseihin lähtijä! olen 25v tyttö pohjoisesta ja matka alkaa syyskuussa melbournesta, muuta en sitten tiedäkkään.. avoimin mielin kohti tuntematonta :) yksin olen liikkeelle lähdössä, joten seura olisi tervetullutta!   

Esmeralda

Hei! Täällä myös mahdollinen Australian reissaaja syksylle 2013. 19 vuotta on ikää tytöllä ja pohojammaalta tullaan että ilmeisesti myös sillä asenteella lähettäs maailmaa kattelemaan. Lähtö olisi syys-lokakuussa jos opiskelupaikka ei irtoa, olisi hauskaa nähdä matkanvarrella myös porukkaa kotimaasta ja mahdollisesti saada seuraa osaksi ajasta :) Yhteydenotto ehdottoman sallittu!

a.nni

Moi!
Lahesta pian 22-v. tyttö lähdössä elokuun vikalla viikolla Brisbaneen kolmeks kuukaudeks työharjoitteluun, jonka jälkeen vielä kuukaus reissaamista! Ausseissa ei ketään tuttuja tällä hetkelle, joten kaikki seura kelpaa! :) Ja jos jotain kiinnostaa esim. kämppää ettiä yhessä syys-marraskuuks ni ottakaa yhteyttä:)

-anni/ a.nni (at) hotmail.com

Soonjaa

Hellou,
Täälläkin yksi syyskuussa mahdollisesti Australiaan Working Holidaylla matkustava tamperelainen 19-v tyttö, joka toivoisi myös saavansa matkaseuraa kun kaveriporukasta ei ehdokkaita löydy  :)
Pistäkää meiliä jos matkaseura kiinnostaa  :)

juso87

Täällä olis 26v nuorimies lähdössä viim. elokuun puolivälissä reissuun (wh-viisumilla). Kaveriporukasta ei löydy matkaseuraa, joten jospa täältä onnistais.

Riikkamatkustaa

Heippa!

Olen suunnitellut lähtöä Ausseihin tarkemmin ottaen Darwiniin ainakin vuodeksi ja toiseksikin jos viisumin saan. Suunnitelmissa olisi jäädä sinne pidemmäksikin aikaa. Onko täällä Darwiniin matkaavia. Olen nyt 18 ja lähtöhetkellä 20. Parturi-kampaajaksi opiskelen nyt viimeistä vuotta.  :)

Ipaa

20v nuori mies täällä lähdössä Sydneyhyn 2.8! Aikomuksena viettää siellä 6kk au pair -hommissa. Host-perhe asuu Earlwoodissa. Laittakaa viestiä jos matkaseura kelpaa, mielellämi tutustun ihmisiin myös paikan päällä ! :)

Joshua10/13

Ilmottaudun nyt sitten itsekin tänne jos vaikka joku samanhenkinen löytyisi matkaseuraksi. Olen 29v mies Tampereen lähistöltä ja lähdössä down underiin marraskuun 12. päivä. Jos jollakin on lähtösuunnitelmat tuon päivän lähistöllä ja kiinnostaisi jonkun aikaa samoja polkuja tallustaa savuttomassa seurassa, niin toki sopii kirjotella.