Täällä ilmoittautuu 30-kymppinen Aussila&Uusi Seelanti-reissusta haaveileva naisihminen. Ikärajat alkavat WHlla tulla vastaan, joten se pidempi reissu on tehtävä nyt tai sit ei koskaan. Lähtöajankohdaksi olen suunnitellut lokakuuta, ja matkan kestoksi 6-7 kuukautta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Muuten suunnitelmat sitten ovatkin avoinna. Yksi vaihtoehto voisi olla matkan aloittaminen Darwinista, mistä voisi tiputtautua Ayers Rockin kautta Perthiin tai Adelaideen. Muutaman kuukauden haluaisin viettää Uudessa Seelannissa. Ja kyllähän ne pakolliset turistinähtävyydet on myös koettava (Sydneyn oopperatalo, suuri valliriutta...)
Itse tykkään reissulla tutustua uuteen paikkaan ihan vain kävelemällä kaupungilla. Välillä voi vaan istuksia kahviloissa ja puistoissa ja seurata maailman menoa. Olen siis aika perusrauhallinen tyyppi. Tykkään myös käydä ulkona tanssimassa, mutta jokailtainen biletys ei ole mun juttu. Puolta vuotta en saa kulumaan vain maleksimalla, joten vastapainoksi tarkoituksena on tehdä jonkin verran töitä.
Olisiko jollain samansuuntaisia suunnitelmia? Matkaseura vaikkapa vain osalle matkaa olisi tervetullutta.