Kirjoittaja Aihe: Greyhound bussipassi..?  (Luettu 1950 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hazelnut

• Piltti
  • *
Greyhound bussipassi..?
« : Joulukuu 20, 2011, 10:54 »
Olen nyt lopultakin toteuttamassa unelmaani ja tammikuussa olisi lähtö Ausseihin. Vielä on hankinnan alla bussipassi. Mietinkin nyt, että ostaisiko Kilroylta kilometripassin -10% (ajattelin 5000km) vai tuollasen Easter Coaster Lite-passin, johon sis. matka Sydneystä Cairnsiin+ puolen päivän surffikurssi Byron Baylla, 2pvn opastettu kierros Fraser Islandilla, Whitsunday Sailing 3pv, retki suurelle valliriutalle ja yks ilmanen yö Cairnsissa... Hintaa tuolle itärannikkopassille tulisi 999ausd.. Mitäs mieltä olette? Vai saako nuo aktiviteetit hankittua edullisesti paikan päältä, jos ne kiinnostavat?:)

Poissa dudki

• Piltti
  • *
Vs: Greyhound bussipassi..?
« Vastaus #1 : Joulukuu 28, 2011, 11:00 »
Moikka :) Ite tulin just takasin Ausseista ja ihan mahtis reissu oli! Mulla oli juurikin tuo East Coast bussipassi ja no.. jos nyt saisin valita, niin en ottais sitä, vaan ostaisin retket paikan päältä. Joka paikassa on niin paljon paikkoja mistä voi ettiä kivoja retkiä, että monipuolisempia ja ehkä jopa parempia retkiä on tarjolla, kun paikan päältä ostat. Ja ei tarvii pelätä, että et sieltä löytäis, yleensä kun retken ostat, niin jo seuraavanakin päivänä voi olla tilaa :) Esim. Fraserille tehään kahenlaisia retkiä, semmonen missä ite ajetaan ryhmän kanssa jeeppiä ja sitte semmosia että ryhmän kanssa istutaan bussissa jolla kierretään nähtävyydet. Ainakin mulla oli toi retki se bussityylinen. Whitsuday sailing oli vaan yks päivä veneessä ja kaks päivää yhellä saarella, missä ei oikeestaan ollu mitään.. Niitä on niin erilaisia, ihan kivoja noiki oli ja ainakin oli kaikki hoidettu eikä tarvinnu matkabudjettia ressaa, kun retket oli jo maksettu.