Second Working Holiday Visa!

Aloittaja irisxrose, kesäkuu 20, 2011, 03:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

irisxrose

ei tässä muuta ku ajattelin vaan jakaa iloani siitä että mulle on myönnetty seuraava WH viisumi!!!!! lokakuussa lähtö takasin ja pääsee näkemään poikakaveriakin 6 kuukauden erossa olemisen jälkeen!! Ihanaaa!!!

toivottavasti tää piristää muitankin! ite oon ihan onnessani! :D

pulmu

Kysymyksiä Second Working Holiday Visasta:

Olen ollut kerran aikaisemmin Australiassa  6kk,  3 vuotta sitten ja nyt olisi tarkoitus lähteä joulukuussa uudestaan. Eli Kun olen jo kerran käyttänyt WH- viisumin nyt pitää anoa tämä second WH- viisumi? Työskentelin kolmella eri työnantajalla mutta pelkään pahoin ettei työskentelyni ihan saavuta sitä vaadittua 3kk.. vaikka työnteko tapahtuikin noilla hyväksytyillä postcode- alueilla.
Hakemuksessa ei koskaan kannata valehdella, mutta kun kyse on muutamista viikoista jotta tämä 3kk täyttyisi niin tarvitsenko esim. työtodistukset joista ilmenee työsuhteen kestot tai jotai muuta vaadittavaa? Ja toinen asia oli tämä health examination, ilmeisesti englanniksi käännetty lääkärintodistus terveystarkastuksesta? on pakollinen?

olen iloinen puolestasi kuullessani että pääset takaisin ja olet saanut 2. wh-viisumin, käsittääkseni se on hivenen hankalampi saada  :)

fatamorgana

Moikka Pulmu,

Kylla ne taitavat immissa aika tarkkoja olla, etta regional-tyota tulee tayteen ne vaaditut 3 kk tai 88 paivaa. Sita varten siis tarvitaan tyotodistukset, tyon pitaa sita paitsi olla kokopaivatyota. Tsekkaile specified work-vaatimukset taalta
http://www.immi.gov.au/visitors/working-holiday/417/specified-work.htm#d

Mikaanhan ei kuitenkaan esta sinua yrittamasta eli hakemusta sisaan vain, netissahan se jatetaan eika ole kovin hinnakas (verrattuna muihin viisumityyppeihin). Jos sinulla on olemassa tyotodistuksia, palkkakuitteja tms. joista tyoskentelyaikasi nakyvat, niin liitteeksi matkaan.

ei sita laakarintarkistusta kasittaakseni vaadita kuin erityistapauksissa, eli kun itse ilmoitat viisumihakemuksessa, etta tarvitset sairaalahoitoa jonkun olemassaolevan tilan (esim. diabetes tai vastaava) takia Australiassa ollessasi.

fatamorgana

Ja HUIMAT onnittelut Irixroselle!!! mukavaa matkaa jalleen tanne down underiin  :XXXX