Muutama kysymys Working Holiday -viisumihakemuksen täyttämisestä

Aloittaja Kinney, toukokuu 12, 2011, 04:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kinney

WH-viisumia täyttäessä tuli eteen pari pulmallista kysymystä, joihin en osaa satavarmasti vastata:

What is your usual occupation?

Olen abi ja saan lakin kesäkuussa. Olen myös Mannerheimin Lastensuojeluliiton lastenhoitaja, joka tarjoaa tilapäistä lastenhoitoapua (mitään ammatillista koulutusta minulla ei siis ole, olen vain käynyt MLL:n valmentavan lastenhoitokurssin). Vastaanko vain student?

What industry do you intend to seek employment in?

Olen menossa au pairiksi, joten vastaanko Other Services?

What is your highest qualification?

Voiko tähän laittaa Other vai vastaako jokin Australian koulusysteemeistä Suomen lukiota?

In the course of deciding this application, we may need you to attend an Australian Government office for an interview. If this occurs, which office would you prefer to go to?

Voinko mitenkään joutua haastatteluun? Olen tietääkseni täysin hakukelpoinen eikä pitäisi olla mitään syytä, miksi pitäisi mennä haastatteluun. Onko siis aivan sama, mitä valitsen tuohon?

Toivoisin pikaista vastausta. Kiitoksia jo etukäteen!

joon3

Mun mielest voit ainaki vastata tollee miten oot aluks harkinnu. Pääasia et jotaa vastaat. Laita vaik siihen haastattelu kysymyksee joku kaupunki minkä kautta oot lentämäs tai nii mä ainaki tein. Enkä oo kuullu juttuu et kukaa ois käyny missää haastattelus ja jos vaik joudutki ni käyt vaa vähä rupattelees siel ja jauhaas shaissee ni kyl se siitä.

Kinney

joon3, kiitoksia vastauksesta! Jos joku on eri mieltä jostakin kohdasta, se olisi kiva kuulla.

Ja pakko varmistaa vielä: Kun pitää täyttää kohta Passport place of issue/issuing authority, kirjoitanko siihen todella juuri sen, mitä passissani lukee Authorityn jälkeen (eli POLIISI/HELSINKI/2)? Tahdon vain olla sataprosenttisen varma tästäkin, koska minun on pakko saada tuo viisumi :'D