Thaimaasta australiaan ja takaisin?

Aloittaja -jakke-, helmikuu 17, 2011, 01:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-jakke-

Terve!

ensi lokakuussa olisi tarkotus lennellä Bangkokin kautta Australiaan. eli ideana on neppailla
viikonpäivät Thaimaassa, jatkaa sieltä Australian mantereelle muutamaksi viikoksi ja palata
Bangkokkiin.

Nyt kelpaa kaikki vinkit ja neuvot lentoyhtiöistä, lentojen hinnoista, matka-ajoista, viisumiasioista
ym. kelpaavat.

Hinnoissa taitaa olla aika iso haarukka kun alustavasti hintoja selasin. keskustelupalstoilla
toiset on maksanut lennoistaan n. 100€ ja toiset 400-500€. Nämä ei siis suoria lentoja.

kiitos etukäteen niille jotka vastaamaan vaivautuvat :god:   

lissu

juu noh ma oon lentany useaankin otteeseen Bangkokista Perthiin...riippuen tietty mihin te meette Aussilassa, mutta taitaa olla Perthiin halvimmat???

Itse olen lentanyt Jetstarilla ja Airasialla...muistaakseni myos Tigerairwaysilla. Paras kikka on tehda niin etta googleta sen kaupungin lentokentta ja kato mitka lentoyhtiot sinne lentaa. Sitten klikkailet jokaisen yhtion lapi ja tutkaile mika ois havin ja sopivin aika lentaa. Hintoja on niin moneen lahtoon riippuen tarjouksista, vuodenajasta/sesongista jne jne. mutta muistaakseni itse maksoin viimeksi Perth-Bangkok jotain +400$ ja joskus muutama vuosi sitten Bangkok-Perth260$...etta kaikki riippuu :)

turistiviisumin saa aika nopeeta ihan immin sivuilta ja se pitaa hakea aussilan ulkopuolelta...mutta voitte hakea sen vaikka heti, koska taitaa oll avuoden voimassa se viisumi niin ei oo hataa millon matkaatte :)

-jakke-

No niin, pistetään nyt tänne minkälaiset tiketit tuli hommattua.

Eli finskillä thaikkulaan ja sieltä viikon päästä JetStarilla Bangkokista Melbourneen. Hintaa lennoille
tais tulla noin 600-700€ Ja lennot siis ilman pomppuja.

Edit: niin siis tietenkin menopaluu BKK-Mel-BKK