Vaikka Dunderi mua varoittelikin, ettei tänne ainakaan 220 päivään ole vastattu, ajattelin silti kirjoitella tänne.
Tarkoituksena on siis lähteä Uuteen-Seelantiin WH:lla, tosin sitä ennen viettää aikaa noin kuukauden verran Sydneyssä turistiviisumin turvin. Toisessa ketjussa puhuin aiemmin lähteväni Sydneyn suunnille au pairiksi, mutta lykkäsimme koko ideaa ensi vuoden loppupuolella. Tämä selvitys siksi, että mun suunnitelmien "vaihtumista" on keretty pohtimaan jo useampaan otteeseen

Uusi vuosi olis myös tarkoitus viettää Sydneyn suunnilla!
Tällä hetkellä on eräs duunipaikka tiedossa Aucklandin suunnilla, joskaan ei ole kun vain 97% varma vielä.

NZ WH:ssa tosin on tuo varjopuoli, että max. 3kk saa olla saman työnantajan leivissä, mutta se on tietenkin parempi kuin ei mitään (: Onko muuten NZ myös tuo max. 6kk töitä sen WH:n aikana? Yritin selailla tuolla nettisivuilla, mutta en löytänyt mainintaa.
Liput hommaan tossa syys-lokakuun aikana, tsekkaillen tietysti mahdollisimman edullisia sellaisia. Uusi passi pitäis hommata loppuviikosta, jonka jälkeen haen sitten itse viisumin.
Matkaseura ei olis todellakaan pahitteeksi! Ausseissa en reppureissaamista töiden takia ehtinyt harrastaa, ja oliskin tarkoitus mahdollisimman paljon päästä sitten NZ kiertämään, joten jos samanhenkisiä ihmisiä löytyy täältä, niin ilmoitusta mulle vaan!
Niin ja alun matkasuunnitelma on todennäköisesti Sydney pari päivää tai sitten suoraan Brisbaneen josta jollain kulkuneuvolla takaisin Sydneyyn ja siitä sitten naapurimaahan