Kimppakämppä Sydneystä

Aloittaja kristinakestila, kesäkuu 21, 2004, 18:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kristinakestila

Moi kaikki! :D

Olen mahdollisesti suuntaamassa Ausseihin syksylläja ajattelin aloitella matkaa Sydneystä ja katella sitten ett? mihin sieltä l?htee jatkamaan. Porukkaa on mun käsittääkseni enemmänkin lähdössä sinne suuntaan syksyllä, niin oisko mielenkiintoa hommata mahdollisesti jonkinnäköistä vuokrakimppakämppää? :)

Reissaaja

heippa..
ihan hyv? idea,sit?h?n voi katella paikan p??ll?.ite oon syyskuun puolv?liss? l?h?ss?.Pidet??n yhteytt?.:)

Little Pumpkin

Koskas Kristiina olet menossa? Itse l?hden Suomesta 23.9 ja voisin olla kiinnostunut kimppak?mp?st?. Menen opiskelemaan ja alustavasti koulu hankkii mulle asunnon, mutta viime vuotisetkin vaihtarit vaihtoivat hostelliin jo viikon j?lkeeen, koska koulun hommaama asuntola oli t?ynn? 15-16 vuotiaita kielikurssilaisia... Eli jos samaa tarjoavat mullekin, niin pakko p??st? pois...ei nyt oikeen huvita13 vuotta nuorempien kanssa asustella... :o
~My mind does not only wander. Sometimes it leaves completely~

Lotta

Min? ja Sarah tullaan 6.9
Kimppak?mpp? on mieless? koko ajan! Ja mahdollisimman pian. Mieluummin raha vuokraan ku hostelliin!

kristiina84

M? ilmottaudun my?s kimppak?mpp?? haluavaks! :D Eli syyskuun puolesv?lis oon tulos..

Sarah

Kimppak?mpp? olis tosi hyv? juttu! :D Todella, ollaan tulossa syyskuun alkupuolella ja yhdyn Lotan kommenttiin, ett? mielummin maksais k?mp?st? porukassa, kun maksais hostelille.. Kristina, milloin oot tarkemmin menossa downunderiin?

lillerilalleri

T??ll? kaksi suomalaista tulossa uutena vuotena, joten siit? l?htien tungettaisiin mielell??n monien muiden lailla jonkunlaiseen kimppak?mpp??n.:)

Mihin p?in sydney? olette ajatelleet ihmiset majoittautua?:??

Itsell? ty?harjoittelu West Rydessa, joten ainakaan en voi asettautua mihink??n Bondille tai Googeelle yms. koska ovat aivan liian pitk?ll?.

Jos p??sisin v?lille chatswood-lane cove-ryde olisin as happy as larry!!!
:D:D:D

tinu

Täältäkin on tulossa kaks tyttöä. Kimppakämppä kuulostaa hyvältä. Me tullaan syyskuun alussa ja tarkotus ois työskennellä ekat pari kuukautta.

silloin asumispaikka on hyvä olla sama, mutta kun työpaikkaa ei vielä tiedä niin vaikea sanoa asuinpaikkavaihtoehdoista vielä  :)

mutta mulle voi lähettää yhteystietoja sähköpostiin tmkiuru@cc.hut.fi ne ketkä tietää aikovansa asustaa Sydneyn tienoilla syys-lokakuussa.

Ehkäpä törmäillään siellä! :XXXX
tinu

Lotta

meitä onkin sitten neljä samassa koneessa tulossa yhtä aikaa. Miten olis omakotitalo? Sähköpostia voi laittaa!

hanksi8

Mä liityin johonki flatmatefindersiin, josta sain Allianssin kautta tietoja. Sieltä tuli heti kovasti tarjouksia just omakotitaloista, jota ihmiset vuokarailee ja sit jotain solu-juttuja. En vielä tutustunu niihin sen kummemmin mut tuntuu et jonkun kämpän kyllä löytää jos porukalla vuokraa. Ootteko vielä varannu niitä hostellihuoneita? Monelta teidän lento on Sydneyssä?

Papuli

Toi omakotitalon vuokraaminen kuulostaa hyvältä...:D

lotta ootko saanu mun mailin, vai tökkiikö mun sählöposti taas :(
Pauliina
-Cheer up! Remember the less you have, the more there is to get.-

tinu

hmm.. me tullaan 11.9 Sydneyyn ja mukana ollaan halvassa majotuksessa :P
Ollaan muutamien kanssa tästä sähköpostiakin kirjoteltu, mutta torstaina kaikki mukaan painobaariin, niin voidaan jutella asiasta. Me tullaan ysin jälkeen sinne.

Moiks!

t.Tiina ja Sanna
tinu

hanksi8

Valitettavasti en pääse tapaamiseen täältä Tampereelta käsin kun on töitäkin. Mut pitäkäähän oikeen hauskaa ja ilmotelkaa jos sovitte jotain (esim. rantabileiden ajankohdasta):D
Mä oon jo kolmen viikon päästä reissussa!!!

Lotta

Tämäkään ei pääse Rovaniemeltä asti tapaamaan :D
Mutta jutellaan viim. sitten rantakemuissa jos ei olla siihen mennessä vielä löydetty!

matthew

Moro!!
22.9 ois lähtö kohti sydneytä, neljän ensimmäisen yön majoitus on selvä mut sitten ois jonkin näköne kämppä plussaa... sukulaisiakin asuu ausseissa mut ei oo tarkkaa tietoo missä...

Niina :)

heips.. Mä oon tulossa sydneyhyn 7.9 ja mielelläni osallistuisin kimppamajotukseen, jos vielä voi ilmottautua?

Lotta

Pistetään hei Sydneyssä miitti pystyyn! Meitä on siis nyt 6.9 Helsingistä lähtevässä koneessa minä, Sarah, Pauliina ja Ansku ja me ollaan ainakin wake up! hostellissa muutama eka yö. Siirrytään sitten heti halvempaan/vuokralle jos mahd. Onko joku teistä jo silloin paikan päällä? Jos voisitte alkaa jo kattelee valmiiksi jotain? Ja me tietty heti kun sinne päästään niin aletaan etsimään.

Miska

Eikun miitti pystyyn vaan, mutta mielellään vasta 19.9 aikasintaan niin keretään kaverin kaa teitä moikkaamaan :)

tinu

Me ollaan siellä 11.9 ja on yhessä hostellissa 3 yötä varattuna. Voitais heti tavata kun me tullaan niin voitais laittaa asioita vireille, mutta sitten heti kun Miska+ kaveri tulee, niin voitais nähdä sitten teidät ja katsotaan tilanne uusiksi :) Miten olis. Lotta pistä u2u:lla vaikka sun puhelinnumero, niin voidaan soitella kun ollaan siellä.. :) :XXXX
tinu

matthew

käykääs ihan piruttain kattomassa sitä flatmate findersin sivuja...mä ainakin löysin sieltä paljon kimppakämppiä...:coolh

hanksi8

Osaisko joku kertoo kuinka helposti noista hostelleista löytyy tilaa ku mulla on kaks ekaa yötä varattuna niin mietin et pitäiskö varata pidemmälle vai saako helposti paikan päältä varattua eteenpäin. Varattuna on siis 8.9.-10.9. Luulis nyt jostain löytyvän tilaa.. En tiiä yhtään kenen kans majotun. Aika jännittävää. Mut vastailkaa pian, mulla on lähtö viikon päästä. Hui!!!

Tommi&Piia

Hello!

Me ollaan kans kimppakämpästä kiinnostuneita, mutta tullaan vasta 6.10. Ollaan viimeistään sitten yhteydessä! :XXXX

zetax

hanksi8

Sydneyssa on niin paljon hostelleja, etta tilaa loytyy aina jostain! Eli ei kannata paljon siita paineita otella. Lisaksi viela tuohon aikaan on kaupunki kuitenkin "tyhja" kun ei ole viela kesa.
Olin taas hostellissa taalla Sydneyssa ja 2 uutta tuli listalleni:

Big, 212 Elizabeth street halvin 25 (vip24) Sisaltaa aamiaisen, saa syoda niin paljon kuin napa vetaa. Hostelli on pieni eli se voi olla taysi ellei sitten mene juuri checkoutin aikaa sisaan joka on poikkeuksellisesti tassa hostellissa 11. Huoneet on uusia ja paikat loistaa puhtaudellaan. Varmaan paras.

Maze, Pitt street.
19-21 dollaria yo. Ihan jees ja varmaan parhaita alemman hintaluokan hostelleja, sijainti on loistava. Ainoastaan pistorasiat puuttuvat, nyttenkin puhelin latautumassa respassa.

Papuli

hyvä hyvä miitingit vaan pystyyn kun saavutaan!! :D

kiitti zetax vinkeistä :)
Pauliina
-Cheer up! Remember the less you have, the more there is to get.-

sammy

Ilmoitelkaa jos jostain kimppakämpästä (SYD) irtoais makuupaikka aikaväliltä 20.9. - 15.11.!!! Päivät kuluu duuneissa joten kaveri ei liiemmin oo haitaksi...Viikonloppuisin voidaan lähteä kiertelemään nähtävyyksiä Crossille...

Ilmoitelkaa jahka Sidniin pääsette ja kämpän saatte alle!!!

+61 42 4269815