Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: antti74 - Elokuu 22, 2004, 12:37

Otsikko: Townsville/Cairns - Uluru/Alice Springs
Kirjoitti: antti74 - Elokuu 22, 2004, 12:37
Tervehdys,

Osaisiko joku sanoa miten pääsisi kätevästi Townsvillestä Ulurulle/Alice Springs:iin? Vaihtoehtoisesti Cairnsistä mutta mieluiten Townsvillestä.

Lentokone olisi ykkösvaihtoehto, mutta esim öyjuna mahdollisesti kävisi.

-Antti
Otsikko:
Kirjoitti: Jaaks - Elokuu 22, 2004, 12:46
Antti74 :D


Lainaus

Lentokone olisi ykkösvaihtoehto


Siinahan vastasit omaan kysymykseesi :peukkuy
Otsikko:
Kirjoitti: 1770 - Elokuu 22, 2004, 13:10
Juna vie - Darwinista tai Adelaidesta.
Siis ei.

Bussi vie Townsvillestä. Kestää elämän ja maksaa yhtä paljon kuin lento.
Mieluummin siis ei.

Lentokone ehdottomasti. Ellet sitten saa kyytiä joltain.
Otsikko:
Kirjoitti: antti74 - Elokuu 22, 2004, 20:00
Jaaks:D (taas ois reissu suunnitteilla, nyt marraskuulle) Näin "työläisenä" voi vaan kateellisena katsoa näitä WH laisten kommentteja pitkistä aussilomista.

Tietääkö kukaan lentääkö tuote reittiä muut kuin Quantas. Vrigin Blue:lta ei ainakaan näkynyt kyseistä reittiä olevan.

-Antti
Otsikko:
Kirjoitti: Jaaks - Elokuu 23, 2004, 03:09
Antti74 :D

Hyva juttu Antti :peukkuy

Ehkapa taas tormataan jossain - who knows :o

Oletko katsellut lentoja taalta:
http://www.flightcentre.com.au

Cheers
Jaaks :XXXX
Otsikko:
Kirjoitti: Surffari - Elokuu 23, 2004, 09:07
Lainaus

Tiet??k? kukaan lent??k? tuote reitti? muut kuin Quantas. Vrigin Blue:lta ei ainakaan n?kynyt kyseist? reitti? olevan.


Sori taa on AIVAN turhaa nipotusta mutta se on Qantas. Queenslands And Northern Territorys Aerial Service (tms...).
Oli ihan pakko puuttua tuohon... :sorry
Otsikko:
Kirjoitti: Jaaks - Elokuu 23, 2004, 09:35
Very Good Surffari :god:


Lainaus

Qantas was founded in the Queensland outback in 1920. Registered originally as the Queensland and Northern Territory Aerial Services Limited (QANTAS),


:XXXX
Otsikko:
Kirjoitti: antti74 - Elokuu 23, 2004, 16:33
Melkeen oikein kuitenkin:D
Otsikko:
Kirjoitti: nanni - Elokuu 25, 2004, 10:31
Antti,

Milloin olet suunnitellut olevasi Alicessa? Ite olen ollut täällä vuoden verran töissä, joten voi laittaa 'inside' tietoa nähtävyyksistä!

Nanni
Otsikko:
Kirjoitti: antti74 - Elokuu 26, 2004, 06:57
Moi,

Tarkoitus olisi olla siellä noin marraskuun lopussa/joulukuun alussa, vielä on vähän epävarmaa, että tullaanko sinne kun ois niin vähän aikaa (about 4 päivää) olla siellä.
Pitäisi saada ekaksi hyvin lennot matsaamaan Cairnsista tai townsvillesta sinne, tarkoituksena olisi tietysti nähdä ainakin Uluru ja Olga.

-Antti
Otsikko:
Kirjoitti: mette - Syyskuu 21, 2004, 02:12
Menkoon  tanne...

The Great AUSSIE fact book

Uluru pieces

Tourists who steal pieces of the giant rock,report bad luck,accidents and general misfortune while the rocks are in their possession.Thousands of pieces are  sent  by mail back to Uluru each year.Many pieces come from overseas ,one piece  was 7.5 kilograms and was sent from Germany,costing a substantial amount of money to return it.