matkaseuraa Queenslandiin..?

Aloittaja aussie2o11, kesäkuu 05, 2011, 17:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

aussie2o11

Saavuin Sidniin muutama paiva sitten ja suunnitteilla lahtee kohti Queenslandia toihin ja reissaan rannikkoo ylos pain. Oon ennenkin todella nopeella aikataululla reissannu rannikkoo pitkin, mutta onko ideoita minne kandeis menna ja mista sais hyvin (tarjoilijan) toita?

Onko ketaan muita innokkaita lahossa Sidnista pain? Tai sit porukkaa toissa/reissaamassa jossain pain Queenslandia ja haluis tormata? :)

Tosiaan 23v likka yksin reissulla ja up for anything! :P
-Jenni

Tuamine

Moro Jenni!

Harmitus, vuokrattiin juuri torstaina kaverin kanssa Jucy van ja lähdettiin Sydneysta 10 päivän road tripille. Tällä hetkellä ollaan Brisbanessa ja matkaamme Cairnsiin asti ensi viikon aikana. Olemme Cairnsissa ainakin 23.6 saakka, joten jos sinne olet tulossa, niin törmäillään. :)

- Masa & Marso





aussie2o11

Itseasias Cairnsia kohti oon tulossa, mutta en tieda viela milla aikataululla. Ehdottomasti ilmotan jos tuun ennen 23.6. :)

Taidan majottua ensteks Byron Baylle, vaik ei kyl ihan liikaa nayttany olevan toita tarjolla. Mahdollisesti Nomads hostelliin, onko kellaan kokemuksia kyseenomaisesta paikasta? :)

RUU

Lainaus käyttäjältä: aussie2o11 - kesäkuu 05, 2011, 17:08
mutta onko ideoita minne kandeis menna ja mista sais hyvin (tarjoilijan) toita?

QLD:ssa julkisten koulujen talviloma on 25/6 - 11/7, yksityisissa kouluissa monesti viikon verran eri aikaan. NSW ja VIC viikkoa myohemmin. Silloin on ehka paremmat mahdollisuudet tarjoilijoille suosituimmissa lomakohteissa, Gold Coast, Sunshine Coast, ja sitten rannikkoa ylos.
Toinen suunta voisi olla etelan hiihtokeskukset tuosta talvilomasta alkaen, jatkuen syys-lokakuulle, sesongin kestosta riippuen.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Miksu88

Moro Jenni!

Missäs päin menet? Mä oon toukokuun alusta asti ollut täällä Sydneyssä keittiöhommissa ja tarkoitus olis myös jossain vaiheessa tulla sinnepäin. Vielä viitisen viikkoa jos jaksaisin täällä niin alkaisi tuo tilinsaldo näyttää sellaisia lukemia, että sen puolesta uskaltaisin sinne Queenslandiin lähteä :) Yksin olen myöskin liikenteessä!

Mika

Iiku

Moikka Jenni!
reissailin kaverin kanssa kolmisen viikkoa melbournesta ylöspäin ja nyt olen itsekseni brisbanessa.töitä yritän kovasti etsiä,jospa pian tärppäisi!jos päädyt tänne niin olisi kiva törmätä! :)

me pysähdyttiin reissullamme melbournen jälkeen sydneyssä,byron bayssa ja surfers paradisessa.byron bay oli tosi kiva ja rento surffimesta ja surfers taas täynnä pilvenpiirtäjiä.molemmat mielestäni näkemisen arvoisia!

-Iiris

irisxrose

pakko kommentoida! ausseissa on muitakin iriksiä! tosin sä oot IIris kahella iillä! hahaa! :D

saraaa

Heips,

Olen itsekin menossa Brisbaneen, ja ajatellut tekeväni siellä töitä kuukauden tai parin ja sitten kiertää loput itärannikosta. Lähden Suomesta vasta 13.7, mutta jos joku siellä on siihen aikaan niin ainahan sitä olisi kiva törmätä! :)

- Sara

Iiku

Hehe,harvemmin tormaa suomessakaan muihin Iiriksiin taikka Iriksiin! :)
Sara,mina ainakin todennakoisesti olen viela tuolloin heinakuun puolenvalin aikoihin brisbanessa,olisi tosiaan kiva tormata :)
-Iiris

aussie2o11

Moi taas!

Oon tosiaan kolmisen viikkoo viettany Cairnssissa ja taa on kylla ihana paikka! Rento, lammin ja paljon reppureissaajia! Suosittelen edes poikkeemaan! :) Toita taalta on todella vaikea loytaa.. monet kaverit ovat lahteneet alaspain, kun ei taalta oo loytyny.

Itella kavi aikamoinen munkki, kun sain paikan yhesta kebabbilasta.. samana paivana kun vein CV:n, niin joku oli ottanu loparit! :P Siella oon nyt varmaankin elokuuhun asti 5pv/40h per viikko yovuoroo. Tuleepahan saastettya tuplasti, kun ei paase joka ilta yohon :D

Omat suunnitelmat on suunnata Darwin - Perth - Melbourne -akselille elokuussa. Sit mahollisesti itarannikolle syksylla ennen Suomeen paluuta. Surffers Paradiseen haluisin menna takas ja Byron Baylla en oo ikina kayny, joten sinne ehottomasti! Kertokaahan ihmeessa jos on jtn 'must see' paikkoja missa vaan Ausseja.. mukava aina kuulla mita muut ovat tehneet ja kokeneet ja sit sen peruusteella vahan suunnitella omaa reissua! :) Ja jos kukaan on Cairnssiin suuntaamas, niin pistakaa ihmees linkkia, ois kiva naha! :)