Ausseihin syksyllä 2011 lähtijääääääääät!

Aloittaja helllmii, tammikuu 26, 2011, 01:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ElinaJ

Hei!

Laskeudun 23.8. Melbourneen. Tarkoituksenani on asustella Ausseissa n. vuosi ja löytää l-open hommia. Asuinpaikkani on vielä täysin auki, sillä minulla ei ole töitäkään tiedossa. Itärannikolle, Gold Coastille olen kuitenkin suuntaamassa surffiharrastukseni takia. Ottakaa ihmeessä yhteyttä, jos kaipaatte kämppistä tai vaan matkaseuraa!

Elina

Rei

Morjestaaa  :D

Tällanen 23v boi sai työt loppuun viime viikol 'Check
Wh-visa 'Check
Elokuun loppuun<->syyskuun alkuun olis hakusessa lento to Oz 'notyet :confuse
:D
Sydneyyn varmaan lennän ja siellä hetken oleilen muuten suunnitelmat onkin sitten auki niinkuin pitääkin;D mut reissaamista olen ajatellut, itä rannikolla ainakin. Surffaamista hauskanpitoa ja toivottavasti töitäkin  8)

Ps: Tältä foorumilta olen löytänyt kaikkea hyödyllistä tietoa joten miksei kirjautuakin sitten :peukkuy :peukkuy :god:

LauraS

Heip! Ostin tuossa juuri pari päivää sitten lentolipun Sydneyyn 28.9. ja wh-viisumikin myönnettiin, joten päätin sitten laittaa tänne viestä josko ketään kiinnostais hengailu-/matkaseura/kämppäkaveri. Olen 19-vuotias tyttö Tampereelta ja ihan yksin oon lähdössä reissuun :) Tarkoitus olis majailla Sydneyssä ja Gosfordissa, jossa mulla asuu sukulaisia. Tietty myös muitakin paikkoja on tarkotus kierrellä ja suunnitemat on sopivan avoimia ;)

Saa pistää viestiä Laurasalonen@windowslive.com!

Hippis

Olisko jollain tietoa Cairnsin työnsaanti mahdollisuuksista? Enemmänki tälläsiä farmi hommia :D

:coolh

joon3

Ei taida Cairnsis hirveest farmihommii olla. Jos hedelmänpoimintaa ettii ni sit täytyy mennä Mareebaa, mikä on Cairnsin lähettyvillä. Cairns elää melkee pelkästää turismilla ja nyt siel aika hiljasta ollu tänä vuonna verrattuna aikasempii. Mut hyvä paikka muuten asuu.

JesseLa

Hei!
Olen 21-vuotias nuori pojan kloppi Hyvinkäältä ja  lähdössä ensikertalaisena Australiaan Wh-viisumin voimin hakemaan jonkin sortin kokemusta reppureissaamisesta  5.10.2011 alkaen.Toivon että samoihin aikoihin muut lähtevät ottaisivat yhteyttä niin voitaisiin käydä läpi matkaan liittyviä tärkeitä asioita kuten työpaikan hakeminen, kännykkäliittymän hankinta, paikallinen terveydenhuolto etc.. Tarkoitukseni on aloittaa taival länsirannikolta Perth:stä! Ottakaa rohkeasti yhteyttä emailin kautta JesseLahti@hotmail.fi ja antaa hyödyllisiä vinkkejä :)!

AnniL

Hei,

lisään nyt tähän samaan viestiketjuun omani. Olen vielä Suomessa valmistelemassa lähtöä Ausseihin ja tarkoitus olisi lähteä noin syyskuun puolivälissä, sen tarkemmin en osaa sanoa. Ajattelin ehkä aloittaa Sydneystä ja mahdollisesti käydä 6:n viikon kielikurssin parantaakseni enkun taitoa ja jatkaa sitten working holidaylla. Olisi mukava tavata muita suomalaisia ja viettää aikaa yhdessä ja ehkä säästää rahaa asumalla kämppiksinä. Haluaisin jossain vaiheessa käydä myös katsomassa Ayers Rockia ja sille reissulle toivoisin seuraa. Jonkinmoisen vaelluksen/melontaretkenkin voisi ehkä tehdä. Muuten en ole sen kummemmin vielä suunnitellut. Kaikki ideat ja vinkit on tervetulleita! :)

Olen 24-vuotias nainen ja yksin matkaan lähdössä. Saa ottaa yhteyttä!! :)

Anni

ripe_87

Hei!
29.8 klo16.00 Ylä-savo & Pohjois pohjanmaan liittouma lähtee sydneytä vallottamaan 3 uljaan seikkailijan voimin: 24v mies ja siskokset 19&20v.
31.8 saavutaan maahan ja 1hulppea yö on varattuna noin 1/10 osa tähen hotellissa. Sen jälkeen koko vuoden suunnitelmat ovatkin lähes auki ja ehdotuksia, ideoita, ryyppäjäisiä, reissuja, matkoja, sun muita (alkoholipitoisia)hassunhauskoja tapahtuma ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan :) Ajateltiin myös ostaa jonkinmoinen hiace ja kiertää koko manner sekä nähdä mahdollisimman paljon uutta ja ihmeellistä :D

Ottakaa yhteyttä ja törmäillään!
ripe_87@hotmail.com

MinnaS

Lokakuun lopulla on lähtö Perthiin ja tarkoitus on matkata ilman tarkempia suunnitelmia mantereen halki itärannikolle kesäkuun alkuun 2012 mennessä tehden töitä siellä missä niitä on tarjolla ja silloin kun on tarvetta. Matkaan olen lähdössä yksin ja syy yksin matkustamiseen on että voi suunnata sinne mihin haluaa. Ryyppään ja rellestään en oo lähdössä, joten varsinaisesti bileseuraa en ole vailla, mutta noin muutoin satunnainen matkaseura kelpaa mainiosti  ;) 

Mielelläni myös kuulisin muista samalle suunnalle matkaavista tai jo Perthissä asustelevista jos vaikka kaupunkiin voisi tutustua yhdessä. Eikä illanvietto muutaman  :XXXX  merkeissä ole poissuljettua vaikkei varsinainen biletys kiinnostakaan. Ikää on kertynyt 28v ja aiempi matkailukokemus on Euroopasta lähinnä kaupunkilomilta.


Rei

Moro.
Ripe&Tytöt+kaikki muutkin, samoilla linjoilla varmaan aikalailla ollaan kaikki lähös + saman ikäsii. :XXXX
Sain lennon 3.9 eli maissa 4.9. olis kiva katsastaa mestoja ja käydä vaikka kahvilla/kaljalla ym? :)
Voin laitella maileja ja mulle voi laittaa--> dbura@hotmail.com
Lähtö tj 10  :D

Ps: Toi teijän road trip plan kuulostaa sairaan siistiltä! :)



Rasse

Lainaus käyttäjältä: Rasse - huhtikuu 22, 2011, 01:52
Vielä on reilu 4 kk lähtöön aikaa! 1.9. startataan mieheni kanssa kuukaudeksi reissuun. Lennämme ensin Singaporeen, sieltä sitten parin päivän huilin jälkeen eteenpäin Ausseihin. Reittimme siellä on Adelaide-Melbourne-Sydney ja Darwin. 8)

Ei ole montaa päivää enää! :pepsodent :pepsodent

MaijuAntti

Nuoripari Kotkasta saapuu Brisbaneen 10. lokakuuta ja suunta vielä hakusessa. Tarkoituksen olis löytää joku vuokrakämppä jostakin itärannikolta, paikka missä voi surffaa ja puuhastella jotakin maanjataivaan väliltä :D Jos jollakin tohon aikaan saapuvalla tai siellä jo olevalla on samanlaisia suunnitelmia niin ottakaa yhteyttä :D

Leech

Hei
Olen 23 vuotias mies ja lähdössä yksin ausseihin marras/joulukuussa. WH visa on jo ja tarkoitus olisi töitä tehdä jossain vaiheessa. Mitään tarkempia suunnitelmia ei ole, joten matkaseura kelpaisi ettei tarvitsisi kaikkea uutta ja ihmeellistä yksikseen ihmetellä.

aanskuu

Heissan vain kaikille!

Tässä viimeiset paniikinpäivät ennen lähtöä on vietetty ja huomenna illalla lento kohti Singaporea lähtee mukanaan kaksi innokasta nuorta 19v neitiä. Pari päivää on tarkoitus tarkastella Singaporen antia ja sitten siirtyä Australian rannikolle Sydneyhin. Sydneyssä kone on 6.10 ja siellä sitten kattellaan mitä tehdään. Kilroylta hankittiin around the world liput ja kohta päästään sitten itse asiaan. Varmaan tossa muutaman Sydneyssä vietetyn päivän jälkeen matka jatkuu rannikkoa ylös Brisbanen suuntaan (lopullisesta määränpäästä ei vielä tietoa). Jos jotkut samalla suunnitelmalla liikkellä tai muuten vaan lähistöllä niin voi laittaa sähköpostia annleenaa@gmail.com  :D

Ansku

heipu

MOII!!
oon lähössä ausseihin tammikuussa 2012 ja ei oo kyllä minkäänlaista hajua että kannattaisko lähteä itä vai länsi austraaliaan ? Ajattelin myös lähiviikkoina hakea WH visaa ja sen jälkeen varata lentolipun:) paluu lippua en näillä näkymin ole ostamassa koska tarkoitukseni olisi ainakin olla puoli vuotta miksei pidempäänkin. Oon 19 vuotias urheilullinen tyttö ja valmistuin lukiosta keväällä 2011 ja nyt pidän välivuotta.. matkaan oon lähössä näillä näkymin yksin ja se mua vähän pelottaakin.. ois kiva kuulla kokemuksia ja saada jonkunmoisia vinkkejä :) tykkään käydä ulkona bilettämässä ja kokea kaikkea uutta !!!
saa ottaa yhteyttä  ;)
- Heidi

joannaa

Heissulivei!

Minäkin olen Australiaan päin lähdössä! Lennän Melbourneen 18.12 joten jos siellä päin liikuskelet niin ilmotappa itsestäs, seura siellä olisi tervetullutta! Jatkan Melbournesta Brisbaneen ja siellä vietän joulun ja uuden vuoden, jonka jälkeen matka jatkuu Sydneyyn. Sydneyssä olijatkin saavat laittaa viestiä, sillä enpä sielläkään vielä ketään tunne ja mitä enemmän sitä hauskempaa!!

Kiva lukee et näin moni on lähössä talvea pakoon Ausseihin!!!  8)

krista.v

Hei kaikki Sydneyhin matkustavat/Sydneyssä olevat!! Ottakaa yhteyttä jos etsitte kimppakämppään seuralaista tai jos jollakulla olisi tarjolla asuntoa. E-mail: krista.v89@gmail.com. Muussakin mielessä voi ottaa yhteyttä, esim jos etsii hengailuseuraa. Olen 22v tyttö, juuri saapunut Sydneyhyn.