Suomalaisia Portlandissa,Victoriassa/lähistöllä?

Aloittaja feelgood, syyskuu 06, 2007, 15:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

feelgood

En oikein tiennyt mille palstalle tämän ilmoituksen laittaisin joten kokeillaan nyt tätä :D Olen asustellut Portlandissa(400km Melbournesta länteen)meren äärellä melkein vuoden.Olen jo pidemmän aikaan miettinyt missähän ovat lähimmät suomalaiset :confuse Ois kiva käyttää omaa äidinkieltään muuallakin kuin netissä ja puhelimessa ;) Tarkoituksena olisi vierailla lähiaikoina Melbournessa,etenkin suomi-kaupassa(he eivät varmaan lähetä tuotteita postitse?Tietääkö kukaan?) mutta työt painavat päälle eikä lomiin ole tällä hetkellä varaa joten pikavisiittiin saan tyytyä tällä kertaa :( Anyways,ois kiva jos joku viitsis vastata.Profiilissani on msn/@-osoite,saa ottaa yhteyttä :)

Heidi

Moi feelgood  :)

Mina olen varman lahin suomalainen Portlandin suunnalla, asun Warrnamboolissa. Taalla ei myoskaan tietaakseni ole muita suomalaisia, joten seura kelpaa kylla loistavasti mullekin!  :peukkuy

feelgood

Hei upeeta mahtavaa huippua!!! :pepsodent Hypin melkein kattoon,hih.Käydään Warrnamboolissa täältä pikkukylästä vähintään kerran kuussa,voitas vaikka tavata?!Ois kiva vaihtaa "elämäntarinat" ja tutustella alkuun vaikka mesessä/sähköpostin välityksellä?Mun osoite on:ms.feelgood@hotmail.com Netti on kotona käytössä eli kuulumisiin ;) Kiitti pikaisesta vastauksesta :peukkuy

Heidi