50 AUSD= ???

Aloittaja miz, syyskuu 30, 2003, 02:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

miz

eli paljon on 50 AUSD euroissa ku mä oon saanu nyt pari eri vastausta nordean mukaan se olisi n. 85 euroa ja yhden laskurin mukaan oli n. 30 euroa joten jos joku hyvä olisi niin kiva ja kertoisi. tässähän muuten menee ihan sekasin:o

headwind

Bank of Finland auttaa tässä asiassa
http://www.bof.fi
-> valuuttakurssit

29.9.2003 klo 15.15 EUR 1 = AUD 1.7023  joten AUD 50 on suurinpiirtein EUR 30.


BR
HW
Riku Aho

miz


viltsu

kerro kuudella ja ota nolla pois..

JP

viltsu :D

6 * 18AUD = 108AUD
ja ota nolla pois, niin saan euroina... :??
on yhtakuin 18 euroa.

Damned, ei se levykaupasta ostamani levy ollutkaan niin halpa ku ensiks ajattelin! :D:D:D

:XXXX

Kenkuru

JP:D

Onko uusien CD-levyjen hintataso tuota $18 luokkaa siellä?

Kyselee :??
Kenkuru

iskater

Raivo :D

kun otat nolla pois 108........kylla se on 18!!!!!

tarkoitus ei ole siis ottaa nollaa pois vaan heittaa pilkku ennen viimeista lukua, eli 10,8. ei oteta niita nollia pois eihan :coolh

iskater

CD:t. uudet maksaa yleensa 29.90dollaira. eli 18euron luokkaa. mutta nopeammin pudottavat hinnan tuohon 20dollariin. etta jos vahankaan vanhempaa levya meinaat ostaa niin sen saattaa loytaa silla alle 20dollarilla.

Raiwå

Iskater !!

Alax haastaan riitaa ???????

Sanos ny si et mihin tulokseen pääset Exchange byroolla tuolla numismaattisella aktillasi ????

Taitaa olla herralla tomaatit vaikuttanu järjenjuoksuun ???

Otas kuule lasi vettä lisää, ja lantraa siihen vähän äkäsen lehmän maitoa makua tuomaan.

Katsotaa minkälaiset tulokset sen jälkee tulee :)



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

iskater

108 ja nolla pois.......18
108 ja nolla pois.......18
108 ja nolla pois.......18
108 ja nolla pois.......18
108 ja nolla pois.......18
:??:??:??:??:??:??

mutta kun jakaa silla kymmenella niin sitten paasen siihen samaan 10.8euroon. jossain mulla taitaa mattaa :??

Raiwå

Iskater :)

Menes takaisin sinne pellolle vielä parix tunnix.




:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

iskater

kyl ma taas huomenna aamulla, ehka mun sitten kannattaa yrittaa taas uudelleen :??

JP

Kenkuru,

Itse olen hyvaksi paikaksi todennut Pitt Streetilla (Sydney, CBD) olevan Dirt Cheap CDs store:n. Katso valikoima: www.dirtcheapcds.com.au. Hinnat vaihtelee kahden valilla, joka 10 tai 17 dollaria, eli 6 tai 10 euroa. Vanhempia kuudella, uusimpia kympilla ja kaikki uusia, ei kaytettyja. Erittain hyva kauppa, mutta ole nopea, hyvat levyt lahtee nopeesti. Viimeksi petyin White Stripesin Elephant -levyn loppumisella, se oli siis 10 euroa! Tarkotus ei ole mainostaa mutta kun on niin hyva paikka, et on pakko. Muualta ostettuna levyt on 30 dollarin molemmin puolin, niin kuin iskater jo kirjoittikin.

Tarkotus on lahettaa levyt Suomeen, kun paasen taalta Sydneysta liikkeelle, laivalla. Kun perille saamisessa ei ole niin kiire, kun ite olen taalla aina aussitalveen asti. Olisko muita halukkaita jakamaan rahtia, joulukuun tienoilla?


Raivo :coolh

Tarkotus ei ollut aloittaa riitaa. Se oli vain surkea yritys viihdyttaa. Pahoittelen tapahtunutta, mutta pidan sanoni. :D:D:D

Muut :)

Aussidollarit euroiksi about-tarkkuudella (9/03):
Kerro kuudella, ja siirra pilkkua yhden numeron verran vasemmalle. :eye:

Jaaks

JP :D

Jos saat uusia (siis tarkoitan uusia ei uudehkoja) CD:ta $16 (eli 10 Euroa)
Mista on kopiot tuotu :??:??:??

Meilla on taallakin kauppoja jotka myy uusia alle $10 ja ne soi ihan kohtalaisen hyvin, mutta esimerkiksi kopiointi ei onnistu :??  Samoin uusia DVD:ta saa noin $10, jopa ennenkuin filmi on ollut taalla elokuvateattereissa, mutta laatu on tosi huono.

Sita saat mista maksatkin :o:o:o

viltsu


Jaaks

Viltsu :D

Meniko sanat suusta vai :??:??:??

Jos olet menossa sinne Aasiaan, niinkuin olen asian ymmartanyt, niin ala osta mitaan CD, DVD taalta :D  Siella saat aivan uusia joita ei ole edes viela taalla tai Euroopassa julkaistu n $5 :??:??:??

jounij

Ei kun osta vaan täältä! Silloin suosimasi artistikin saattaa saada ostoksestasi jonkun roposen, mikä edesauttaa hänen pääsemistään tekemään  seuraavaan - kenties vielä paremman - levyn.


Useita artisteja lähes 800:n alkuperäisen CD:n ostolla tukenut
Jouni
Canberra

JP

Jaaks :o,

Uusia levyja on rajoitettu maara seka valikoimassa etta maarassa. Ne uudetkin ovat hiukan vanhempia uusia, siis ei sielta ihan uunituoreita levyja saa. Levyt on usein tehty Australiassa, mutta myos muualla painettuja levyja loytyy. Soinnista on paha menna sanomaan mitaan kun omana hifilaitteistonani toimii talla hetkella walkmanit nappikuulokkeilla! :D Mahdollisesti sisalehtien printtilaadussa voi olla jotain pienia eroja, mutta hyvin harvoin. Ja siis korrostan etten tue piratismia, jos joku tosta mun tekstista niin paatteli.:??

Mista noi sun mainitsemat $10 kiekot on ostettu? Siis jotain takakonttikauppiaita Australiassa..? :eye:

Jaaks

JP :D

Niita $10 kiekkoja loytyy yllattava kylla ihan julkisista kaupoista kuten Grazy Clarks, Warehouse, Silly Solly's etc.. ne on kylla kaikki naita "halpakauppoja joissa suurin osa kamasta maksaa korkeintaan pari dollaria.  Niita ei ole koko ajan saatavilla ja niita ei mainosteta, ovat vaan siella normaalissa CD hyllyssa :??

Urheita veikkoja, silla sakot on tosi kovat jos jaavat kiinni, mutta ehka sekin kannattaa jos volyymi on kova :??:??

Itse en niita ole koskaan ostanut, enka ostakaan silla tuen myoskin omalta osaltani viihde alaa jas jos ei ole varaa ostaa alkuperaista oikeaan hintaan, niin sitten ei osteta :D:D:D

viltsu


Jaaks