Muita Australiaan töihin tms.aikovia/harkitsevia/reissukaveria?

Aloittaja elokuu, helmikuu 13, 2011, 06:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

elokuu

Heippati! Löytyykös ketään muita, jotka harkitsevat tai on jopa jo suunnitelmissa lähteä Australiaan töihin tms.? Täällä 25-vuotias tyttönen, jolla saman kaltaisia ajatuksia (ja vähän reissaamaankin olisi kiva päästä). Tällöin vain asunto ym. asiat pitäisi hoitaa. Toiveissa oli lähteä jo maaliskuussa, mutta voisi tulla melkoisen kiire. Mahdollisimman pian kuitenkin, kunhan kaikki asiat saisi järjesteltyä. Haluaisin viipyä maassa muutaman kuukauden, mm. Sydney, Melbourne tai Perth kiinnostavat ehkä eniten. Jotenkas, jos joku mietiskelee saman kaltaisia suunnitelmia Australiaan päin, niin ilmoitelkaahan itsestänne vaikka s.postiin. Voitaisiin vaikka yhdessä etsiskellä asuntoa ja muutenkin olisi tietysti kiva saada joku reissamaan Australiaan :) iällä ei niin väliä, mieluiten ehkä 20v ylöspäin, mutta muunkin ikäiset ilmoitelkaahan. marer@suomi24.fi

Tess11

Hei, miten sun reissusuunnitelmat edistyy? Mulla aikeissa lähteä Ausseihin huhtikuun aikana, ekana määränpäänä Melbourne. Yksin olen lähdössä, joten reissuseura kelpaisi :) Olen 26-v. tyttö.

_Nea

Heippa!

Itse olen lähdössä tarkalleen 27.8.2011. Mainitsit viipyväsi muutaman kuukauden, joten olet varmaan tulossa jo poispäin kun olen lähdössä? Mikäli suunnitelmat muuttuvat ja lähtöpäiväsi esimerkiksi viivästyy tai viivytkin pidempään, ota yhteyttä :)

Olen 23-vuotias, kerran aiemmin jo Australiassa reissannut tyttönen. Viime reissulla olin turistiviisumilla 3kk, jonka aikana paljon tuli nähtyä ja koettua. Kuitenkin maa jäi sydänmeen, ja paljon vielä kokematta ja näkemättä, ja haluan lähteä uudelleen. Toivon löytäväni töitä ja olen suunnitellut viipyväni vähintään 6kk akselilla Brisbane-Sydney.

Pepsa

Moro. Mää oon lähdössä elokuun puolivälin jälkeen, joskus siinä 20.+ pvän tietämillä. Lentoja ei vielä ole mutta WH-viisumi check! :D Lennähdän Sydneyyn, siellä puolella maata sitten joitain kuukausia (~4), sitten länteen Perthin liepeille jossa tarkoitus hengailla pidempään. Kuten edellä, mäkin olin turistiviisumilla muinoin muutama v sitten ja kaipuu jäi. Takaisin siis!!



sannatu

Hei!

Täällä olisi kans 26-vuotias tyttönen, jolla alkaa olla suuresti suunnitelmissa Ausseihin lähtö ensi syksynä. Opintoni saan keväällä päätökseen ja kesä painetaan kovasti töitä, ja näillä näkyminen elokuun loppupuolella olisi hyvä sauma lähteä reissuun. Tarkotuksena olisi viipyä maassa joitakin kuukausia (esim. 4 kk), ja mahdollisuuksien mukaan töitä välillä tehden, elikkäs wh-viisumilla lähtisin. Itä-rannikko tuntuisi tällä hetkellä mielenkiintoiselta reissukohteelta (akselilla Brisbane - Sydney, mahdollisesti myös Melbourne). Muuten reissusuunnitelmat on vielä kovin auki, lentoja eikä viisumia ole vielä hankittu. Palava halu alkaa kuitenkin olla jo alkaa toteuttamaan reissua, ja päästä näkemään ja kokemaan Australia 8) Syksyllä itsellä myös tuntuu olevan semmonen elämäntilanne, että reissuun on silloin hyvä lähteä.

Elikkäs jos löytyy samanhenkisiä ja vähänkään samankaltaisilla suunnitelmilla reissuun lähtijöitä, ottakaa yhteyttä vaikka sähköpostitse. Kiva olisi saada matkaseuraa ja mahdollisesti alkaa myös suunnittelemaan reissua yhdessä :) Viestiketjun aikaisemmat kirjoittelijat, ilmotelkaa myös jos kiinnostaa!

sannatu@suomi24.fi

Miksu88

Täällä 22-vuotias nuorimies. Lento Sydneyyn 1.5., tosin Suomesta lähden jo 11.4. suuntana Uusi-Seelanti. Tarkoitus viettää nelisen kuukautta wh-viisumilla.

/mika

Pepsa

Yippikayee!! Lennot buukattu 22.8. :coolh Eihän siinä kestäny kun kolmisen vuotta haahaa... Sen verran muutin plania että lennähdänkin ensin pikavisiitille Perthiin ja jatkan siitä kenties jokusen viikon kuluessa Sydneyn suuntaan jossa ainaki uuden vuoden yli :XXXX



marjaana

Minut löytää Brisbanesta 1.7.2011 eteenpäin. Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä jos sille suunnalle eksytte!:) Kunhan selviää että millaiseen asuntoon sitä asettuu niin tuo couchsurfingkin voisi taas tulla kyseeseen. Jos en sohvapaikkaa pysty tarjoamaan niin hengailua 24v opiskelijaseurassani kuitenkin:)

sannatu

Nyt on sitten lennot varattu, elokuun lopussa lento muutaman Aasian stopin kautta Australiaan. Kylläpä tuntuu mahtavalle, ei millään jaksaisi odottaa syksyyn! Eli Brisbaneen lennetään 1.9 ja siellä suunnalla olisi tarkoitus viettää ensiksi jonkin aikaa. Kattoo sitten minne jatko suuntautuu, wh-viisumilla mennään ja jotain töitä olisi tarkoitus löytää matkustelun ohessa.

Marjaana, ollaan siis kaksi (26 v. ja 24 v.) tyttöä tulossa Brisbaneen tuolloin, olisi mukava nähdä :) Myös muut Brisbanessa noihin aikoihin olijat, ilmoitelkaa!

sannatu@suomi24.fi

P?tkis

Täälläkin 25-vuotias tyttö lähdössä Brisbanen suunnille syyskuun alusta, tosin me (poikaystävä + mä) varmaankin suunnataan Sunshine Coastin alueelle, se vaikuttaa aikas lupaavalta kun me halutaan vaihteeksi asua vähän pienemmässä paikassa kuin tällä hetkellä.
Marjaana: Lähditkö vaihto-oppilaaksi vai ihan koko tutkintoa suorittamaan?
Meinaakos muu porukka reissata vallattomasti ympäri itä-rannikkoa, vai löytyykö muita, jotka aikoo 'asettua aloilleen' eikä painaa rinkka selässä eteenpäin koko ajan? Ois kiva tutustua muihin, jotka meinaa ko alueella olla vähän pidempäänkin, koska itsellä on tosiaan tarkoituksena etsiä 'oikeaa' työtä ja asuntoa ja kattoa sieltä sitten miten menee :)

marjaana

Sannatu: Ollaan tosiaankin yhteyksissä kunhan pääsette paikan päälle!:)
Pätkis: Näillä näkymin muutan ihan pysyvästi Australiaan. Suoritan koko tutkinnon joten ainakin seuraavat vuodet tulen viettämään Brisbanen alueella. Olisi hauska tavata teitäkin ja saada vähän pidempiaikaisiakin tuttavuuksia:)

P?tkis

Marjaana: Hieno homma  :) Ollaanpas tässä yhtyksissä, etenkin kun pääset paikan päälle! Ja sitten etenkin kun minä sinne asti päädyn  :pepsodent