WH-viisumista...

Aloittaja Ani, syyskuu 17, 2007, 19:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ani

Heippa!

Hain wh-viisumia ja nyt mun pitäis mennä röntgenkuviin (aion työskennellä Australiassa lasten kanssa).. Tulenko saamaan jotain lisäinfoa spostiini asiasta vai vai voinko ottaa yhteyttä "panel" lääkäriin? Kävin netissä katsomassa, miten hakuprosessini etenee, ja sinne kyllä oli ilmestynyt röntgenlomake.

niin joo..Hakiessani viisumia en saanut tulostettua täyttämääni lomaketta, koska mulla ei ollu tulostinta käytössä. Tallensin lomakkeen kyllä ja otin tunnuksen ylös ja annoin salasanan. Nyt kun yritin mennä katsomaan tietojani, salasana/käyttäjätunnus ei toiminut/oli väärä. Onkohan suurikin ongelma? Tulenko tarvimaan tietojani jossain vielä?

tinakenkatytto

moikka!
Tohon ekaan kysymykseen voin vastata niinkuin tiedän, jouduin samantyyppiseen pulaan ja sen kanssa painin hetken :) Eli minut käskettiin keuhkokuviin myös. Hakuprosessin  kohdalla luki että ota yhteys "panel-doctoriin" ja tulosta kaavake, soitin siis lähimpään sairaalaan jossa kyseinen lääkäri majailee ja varasin sieltä ajan keuhkokuviin yms. tiesivät kyllä jo puhelimessa mistä on kyse, ovat siis jonkunverran jotutuneet niitä tekemään :) tämä kyseinen panel-doctor ei muuta tehnyt kun allekirjoitti paperit ja löi muutaman leiman,lähetti paperit sitten Berliiniin Austraalian suurlähetysöön. Koko prosessi kesti noin viikon lääkäri käynnistä siihen, että myöntävä vastaus tuli.
Jossain täällä foorumilla on ne minunkin kyselyt kyseisestä asiasta, oli vähän kova pää eikä meinannut kerralla sinne mennä  :nuttu: 

Ani

Kiitti vastauksestasi! Kävin mailini tsekkaamas hetki sitten ja sinne oli tullut lisäinfoa  :god: Olis taas vaan pitäny olla vähän maltillisempi ja jaksaa oottaa pari päivää  :D

Ani



Sellainen juttu tuli vielä mieleen röntgenkuvista ja lääkärillä käynnistä, että varaanko ensin ajan "panel doctorille", jonka kanssa täytän lomakkeeni yms..ja sen jälkeen lääkäri ohjaa minut röntgenhoitajalle/lääkärille?  :confuse Paljonko röntgenkuvat maksaa noin suurin piirtein?

tinakenkatytto

mä soitin sinne lääkäriasemalle missä lähin panel doctor sijaitsee ja kerroin sen asiani. ne varas mulle ensin ajan röntgeniin, jonka jälkeen toisen ajan tunnin päästä panel doctorille. se koko lysti maksoi yhteensä vajaa 100e. riippuu varmaan paikasta yms tuo hinta. tuo panel doctori vaan laitto jotain leimoja ja allekirjotuksia papereihin, radiologi täytti ne kaavakkeet ( siis eri lääkäri ) ja röntgenin hoitaja otti kuvat (tietty :) )