Asunto Sydneysta vuoden 2014 alusta

Aloittaja MK, elokuu 30, 2013, 04:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MK

Hei,

Olen muuttamassa Sydneyyn Tammikuussa 2014.  Etsinnässä olisi joko yksiö tai kimppakämppä.

Olen 34-vuotias mies ja Suomessa olen työskennellyt ohjelmistosuunnittelijana/konsulttina, samaa työtä tulen hakemaan ja tekemään myös Sydneyssa ollessani. En ole rajannut asunnon sijaintia mihinkään tiettyyn alueeseen, joten kaikki asuntotarjoukset ovat tervetulleita!  :)

Jos sinulla olisi tarjota minulle asumusta, niin mielelläni kuulisin asiasta lisää. Minuun voi ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia markku.kauppinen(miukumauku)hotmail.com. Tarvittaessa annan myös puhelinnumeroni.

Ps. Muistathan korvata sähköpostiosoitteeni (miukumauku):n @-merkillä :)

Terveisin, Markku :)

annaeveliina

Hei, Suosittelen kampan ettimista aussien suosituimmasta nettisivustosta gumtreesta http://www.gumtree.com.au , sinne ilmestyy uusia asuntoja/huoneita paivittain. Onnea etsintaan!

HoHo

Kannattaa katsella myös flatmate.com.au ja laittaa sinne oma ilmoitus, siellä sitten vaan mainostaa itseään kuinka hyvä vuokranmaksaja on ja Ikä+ammatti kannattaa myös mainita :), mutta ei esimerkiksi sitä että on vielä työtön(jos näin on)...:)