Kirjoittaja Aihe: Apua - for the sake of love  (Luettu 2883 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ozgoldcoast

• Piltti
  • *
Apua - for the sake of love
« : Kesäkuu 15, 2010, 12:20 »
Hey!

Olisikohan jollakin kertoa kokemuksia ja neuvoja mulle ja mielestäni ilkeään pattitilanteeseen..
Olin Australiassa vuoden pari vuotta sitten. Tapasin poikaystäväni siellä ja mun viisumin umpeuduttua lähdimme molemmat Australiasta ja ollaan kierretty yhdessä nyt maailmaa, lähinnä minun työ vuoksi. Nyt mun työt on loppu ja palasin takaisin Suomeen ja poikaystäväni on palaamassa takaisin Australiaan. Haluaisimme olla yhdessä ja asua Gold Coastilla jossa hänellä on koti ja oma yritys. Mun vaihtoehtoina on ainoastaan turistiviisumi ja sillähän ei tätä yhteistä tulevaisuutta rakennella kovin pitkälle. Spouse visa ei onnistu, koska poikaystäväni ei voi sponsoroida minua maksamattomien verojen vuoksi ja naimisiin meno ei ihan vielä ole ajankohtaista. Olen yli 30 enkä voi siis saada WH viisumia. Suomesta käsin työpaikan hakeminen Australiasta tuntuu hankalalta ja tämän forumin kirjoituksista päätellen mahdottomalta. Mutta jos joku tietäis mistä vois työtä / sponsoria löytyä tai minne kannattaa cv lähettää niin sekin tieto olis nyt kultaa!

Jos jollakin olisi mitään ideoita, vinkkejä tai ylipäätään mitään toivoa antavaa ajatusta ottaisin sen kiitolisena vastaan!! Tällä hetkellä epätoivo alkaa nostaa päätä ja olen valmis tekemään melkein mitä tahansa että löytäisimme keinon olla yhdessä.

Cheers mate!!!
Sannana

Poissa Kottarainen

• Knihti
Vs: Apua - for the sake of love
« Vastaus #1 : Kesäkuu 16, 2010, 00:45 »
Aika yksinkertainen ratkaisu olisi, että puolisosi maksaisi ensin ne verot ja sitten kattelette spouse visaa.

Poissa Turska

• Piltti
  • *
« Vastaus #2 : Kesäkuu 18, 2010, 13:59 »
Silmäisin noita partner visan vaatimuksia, eikä siellä kyllä mainittu mitään erityisiä kunnollisuusvaatimuksia tuolle sponsorille. Oletko aivan varma, että nuo maksamattomat verot ovat todellakin sellainen ongelma, että estävät ko. viisumin haun?

aussila

• Vieras
« Vastaus #3 : Kesäkuu 18, 2010, 19:03 »
Ehkä aloittaja tarkoitti verojen sijaan sakkoja?Ne voi jo haitata?

Poissa Mesi

• Knihti
« Vastaus #4 : Kesäkuu 19, 2010, 15:17 »
Oletko jo täyttänyt 31v? Jos et, niin voit saada wh-viisumin.