hesari 16.8

Aloittaja arixmel, elokuu 24, 2006, 07:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

arixmel

tassa aamun surffailuja tehdessa, (joo mulla on semmoinen surffilauta jossa langaton yhteys ja lappari integroituna,,eli tassa aaltojen valissa kirjoitan  :roue):P

tuli vastaan hesarin sivuilla heidan naytenumeronsa joka on itse asiassa viime keskiviikon numero,,eli kohtuu tuore verrattuna maaliskuun 1972 joka niilla oli viimeksi kun tormasin.
:)
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --

Kik-ka

Hesarista tulikin mieleen. Tämän päivän lehdessä juttu "Australia suunnittelee pääkaupunkinsa kenguruille ehkäisypillereitä"

Jaaks

Totta :D

LainaaTHEY'VE been shot and captured for years, but the latest weapon in attempts to control kangaroo populations is the humble contraceptive pill.

Kangaroos to go on the pill

jounij

Siitä syntyikin hemmetinmoinen mökä jokunen vuosi sitten (pian "Canberran palon" jälkeen) kun, nälissään olevia kenguruita jouduttiin lopettamaan Canberran tärkeimmän vesipadon rannoilla, jotta kengurut eivät olisi joutuneet kärsimään enempää ruoan ja juoman puutteesta ja jotta kaupungin asukkaiden juomavesivarastosta ei tulisi täysin kenguruiden raatojen ja papanoiden saastuttamaa. Jokseenkin lukuisa joukko vissiin omasta(kin) janostaan piittaamattomia mielenosoittajia kokoontui tuon tekojärven rannoille useina iltoina yrittääkseen estää kenguruiden vähentämistoimia jopa menemällä kenguruiden ja niitä ampumaan palkattujen työntekijöiden väliin. Aika monta viikkoa siitä saatiin väännettyä kärpäsestä härkästä ennen kuin asia hiljalleen rauhoittui järkeviin mittasuhteisiin (ja uutiskynnyksen alapuolelle).

Muistelee
Jouni
Canberra

eevis

Voi kenguruparat, veritulppariski kasvaa... :) Mutta minua jäi ihmetyttämään tuossa kenguruartikkelissa "[Kangaroos] often cause car accidents and have been known to disembowel or drown pet dogs." Kynsillään kai sitten viiltävät koiraparoilta mahat auki, mutta häh? Hukuttavat? Miten? Uima-altaisiinko työntämällä? :?

Ja sarjassamme hassuja juttuja, oi aikoja, oi tapoja, "plutomainen objekti" (ei siis enää planeetta) nimeltä Xena??? Ja sen kuu tai miksi tuollaista kiertolaista kutsutaankin, on nimeltään Gabrielle... :) Hehheh, joku astronomi taitaa tykätä Soturiprinsessasta...
Dees - We will bloody bounce back!!!

arixmel

Eevis,
ihan ilman googletusta kerron mita olen isoilta pojilta kuullut,,,
kenguruiden ja koirien tappelut menee yleensa niin etta koira ajaa kengurua takaan ja sitten kun tulee vesi vastaan niin kenguru kaantyy ja pitelee etukapalilla koiraa samalla kun takakapalat huitoo mahan auki,,,no siina melskeessa ne helposti myos hukuttaa koiran,  ilmeisesti kengurut ei ole hyvia uimareita?
Cheers
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --

Kik-ka

Lainaatuli vastaan hesarin sivuilla heidan naytenumeronsa joka on itse asiassa viime keskiviikon numero,,eli kohtuu tuore verrattuna maaliskuun 1972 joka niilla oli viimeksi kun tormasin.
:)

Pe-Su 25-27.8 pääsee muuten lukemaan Hesarin, Nytin ja Kuukausiliitteen ihan ilmaiseksi :god: www.hs.fi ja tämänkin uutisen luin mistäs muusta kuin Hesarista... :pepsodent

jounij

LainaaAlkuperäinen postittaja eevis
[Kangaroos] often cause car accidents and have been known to disembowel or drown pet dogs." Kynsillään kai sitten viiltävät koiraparoilta mahat auki, mutta häh? Hukuttavat? Miten? Uima-altaisiinko työntämällä? :?

Tapahtui täällä Canberrassa pari vuotta sitten. Pari oli ulkoiluttamassa koiriaan, jotka olivat muistaakseni niinkin isoja kuin kultaisia (tai labradorin) noutajia. Koirat äkkäsivät läheisen pienen lammen rannalla kengurun ja hyökkäsivät ahdistelemaan sitä. Kenguru hyppi sinne lampeen ja koirat uivat perässä omistajien kielloista huolimatta. Kenguru kääntyi ja painoin toisen koiran etutassuillaan veden alle. Toinen koira kääntyi takaisin rantaan ja toinen hukkui kengurun käsittelyssä.

Asiasta uutisoitiin aikoinaan jopa suomalaisissa lehdissä. Tässä pari linkkiä:

http://www.msnbc.msn.com/id/5384244/

Turun sanomien uutinen aiheesta

Vanhoja kaivelee
Jouni
Canberra

eevis

No voi yhden kerran, enpä enää koskaan katso Skippyä samoin... :o:o Ja mä kun aattelin että uima-altaaseen tyrkkäävät eivätkä päästä ylös... jonne ovat myös päästäneet krokotiilin... á la Paluu Eedeniin... :) Huhhuh, kiitos valaisusta Ari ja Jouni. Mut voi että Turkkari veti taas kerran pisteet kotiin, "Silloin häiriintynyt kenguru syyllistyi naisen pahoinpitelyyn." Uhh... <insert silmienpyöräyttäjähymiö here>
Dees - We will bloody bounce back!!!