Vaatteiden hinnoista...

Aloittaja Little Pumpkin, maaliskuu 28, 2004, 02:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Leokatti

Lainaus käyttäjältä: Jaaks - helmikuu 08, 2008, 21:22
Myers on "plural" eli monikko tarkoittaen kaikkia tai useita heidän kaupoistaan  :pepsodent

Minä jatkan: mutta tuossa tapauksessa sen pitäisi sitten olla "Myersien"... :pepsodent

Ausseihin: joo molemmat ovat hyviä shoppailupaikkoja, mutta itse en ainakaan ole ihan tavallista perus t-paitaa koskaan onnistunut kummastakaan löytämään. "Hienot" rouvat minua sitten valistivat, että Targetista kannattaa ne hakea  ;)
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Jaaks

Lainaus käyttäjältä: LeokattiMinä jatkan: mutta tuossa tapauksessa sen pitäisi sitten olla "Myersien"...

Suomeksi kyllä, mutta englanniksi ei  :pepsodent

Aikis

Olen muuten itsekin huomannut usein sanovani Myers...mutta henkilökohtainen minun teoriani on että maahan muuttaessani ketjun nimi oli Crace&Bros (tai sinnepäin) ja siitä iskostui se ässä sinne loppuun...ja jäi roikkumaan kun nimeä vaihdettiin. Toinen vaihtoehto ässätartunnalle on, että eikös niiden telkkamainoksessa loppukiekaus ole siihen suuntaan että ...on Myers...tarkoittaen juuri tuota minkä Jaaks mainitsi.

Jaaks

Lainaus käyttäjältä: Aikis...mutta henkilökohtainen minun teoriani on että maahan muuttaessani ketjun nimi oli Crace&Bros (tai sinnepäin)

En tiedä tarkalleen koska muutit maahan, mutta oikeassa olet sillä sen Sydneyn Pitt/Market/George Street kulman tavaratalon (ei koko ketjun) nimi oli todellakin "Grace Bros" aina  vuoteen 2004, vaikka Myer ostikin sen jo 1983.

The story of Grace Bros


ausseihin!

Onko siellä muuten GAP-vaateketjua?

jounij

En ole nähnyt Gap-nimisiä liikkeitä. Voi niitä toki ollakin, mutta eivät liene kovin yleisiä, jos en kerta ole niitä vielä näin monen vuoden jälkeen nähnyt.

Suomeksi monikkoa ei ilmaista s-kirjaimella. Eli jos suomeksi haluaa ilmaista montaa eri Myer-kauppaa, niin se kirjoitettaisiin Myerit, Myerien jne.

Myer käytti hyvässä maineessa ollutta Grace Bros -tavaramerkkiä NSW:ssä ja ACT:ssa pari vuosikymmentä ennen kuin yhtenäisti nimityksen kaikissa osavaltioissa Myeriksi. Tiesittekö muuten, että Woolworths-kaupat ovat Victoriassa Safeway-nimisiä?

No niin, sitten takaisin vaatteiden hintoihin. Mitähän minulla olisi niistä sanottavaa? Sanottakoon sitten vaikka että farkkuja alkaa saada $20:stä ylöspäin. Merkkifarkkuja joskus tarjouksista ehkä noin $40:llä.


Ruotuun palaa




Jouni
Canberra

Milka

Ainakin taalla etelassa on GAP:n vaatteita myytavana. Niilla on muutama oma liike, mutta suurin osa niiden vaatteista ainakin ennen vanhaan myytiin Myer ja David Jones tavarataloissa. :pepsodent

ausseihin!

Lainaus käyttäjältä: Milka - helmikuu 09, 2008, 09:32
Ainakin taalla etelassa on GAP:n vaatteita myytavana. Niilla on muutama oma liike, mutta suurin osa niiden vaatteista ainakin ennen vanhaan myytiin Myer ja David Jones tavarataloissa. :pepsodent

Onko Sydney etelää? ;)

Aikis

Nyt kun Milka sanoi, niin muistelen nähneeni Sydneyn DJissä (huom.monikko!) noita Gap- osastoja. Itse en ole ostanut, siksi ei nimi sanonut ensin mitään.

Tuo Grace&Bros ei tosiaankaan koskenut vain Sydenyn keskustan myymälää, vaan kaikki (näkemäni) Myer tavaratalot ostoskeskuksissa olivat sillä nimellä ennen tuota nimenmuutosta.

Jaaks

Lainaus käyttäjältä: AikisTuo Grace&Bros ei tosiaankaan koskenut vain Sydenyn keskustan myymälää, vaan kaikki (näkemäni) Myer tavaratalot ostoskeskuksissa olivat sillä nimellä ennen tuota nimenmuutosta.

Oikeastaan niistä tuskin yksikään oli "Grace&Bros" vaan oikea nimi on " Grace Bros".

Aikis

Aivan...minkähän teorian keksisin selitykseksi tälle mielessä kummittelevalle &:lle...?

Kaitlin

Lainaus käyttäjältä: sanni - helmikuu 05, 2008, 19:04
Meilla sekakaytetaan ja kestovaipoista on suosikkina Baby Beehinds, joilla on myos nettisivu, jota en nyt tahan hataan muista, mutta googlettamalla loytyy. Meilla on molempia: bambu- ja hamppuvaippoja.

Tiedättekö joku että miten ihan tavalliset puuvillaharsot? Löytyykö niitä vai roudaanko nekin täältä? Itselläni oli täällä Helsingissä juurikin kestovaippakauppa joten tiedän mitä vaippoja ja materiaaleja haluan käyttää, mutta löytyykö niitä sieltä? Esim. harsot olisi aika tärkeä juttu meille ja sitten juuri noita Bambu ja hamppuimuja kaipailen. Isommalle meneekin sitten jo Fuzzin tyyppiset taskuvaipat joita varmaan löytyy joka maasta =)

Kati *varmistelee*

niinas

Terveyhdys!
En viitsinyt aloittaa tälle uutta ketjua, joten tökkään kysymykseni tänne kun vaatteiden hinnoista kerta on kyse.
Mitä olette maksaneet juoksulenkkareista? Olen muutaman kuukauden katsellut kaiholla juoksijoita enkä voi enää vastustaa kiusausta yrittää liittyä itsekin mukaan. Onkohan mahdollista löytää kelpoisia tossuja ~100$, tuntuvat pyörivän päätähuimaavissa lukemissa noiden hinnat! Myös ostopaikasta ja mahdollisesti edullisten kenkien merkistä otetaan vinkkejä ilomielin vastaan  :)

Jouko

Kenkiä löytyy lähdes jokaisesta supermarketista ihan muutamasta kympistä ylöspäin tosin laadusta en mene takuuseen tai sitten urheilu liikkeistä kuten


http://www.rebelsport.com.au/

http://www.amartallsports.com.au

Liikkeiden valikoima on enimäkseen keskittynyt erillaisiin jouksukenkiin, eli melko varmasti sopiva löytyy. Itselle olen koettanyt löytää kunnollista salibandyyn sopivaa kenkää tuloksetta, näyttää siltä että kengät on tilattava suomesta...


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

jounij

Kokeilepa, Jouko, Athlete's Foot -kenkäkauppaa. Arjan ja minun kokemuksien mukaan ainakin heidän Canberran keskustan liikkeessään myydään asiantuntevasti kunnon kenkiä (mutta halvallahan ne eivät tosiaankaan mukaan lähde).

http://www.theathletesfoot.com.au/


Suosittelee
Jouni
Canberra

Jouko

Kiitti Jouni, tuokin on tullut koluttua ja ostettua parit asicssin kengät mutta ne tuntuu löystyvän/pehmenevän muutaman kuukauden käytön jälkeen päältä niin paljon että nauhat pitää vetää niin kireelle ettei veri kierrä jottei jalka liukuile kengän sisällä. Pitää alkaa taas metsästämään kenkiä kuulin että monet Suomessa käyttää painikenkiä...!


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

MH

Myös autourheilu kengät voisivat olla samantyyppisiä, pohjan materiaalista en ole varma riittääkö pito mutta kannattaa tsekata.

Esim.  http://www.alpinestars.com/pl/c/220.html

Halvempiakin on kun alpinestars tuon vaan tuli ensin mieleen :) Mulla on itseasiassa yhdet itsellä, jos muistan niin näytän kun nähdään.

pinkus

Oletko kaynyt DFO:ssa? Sielta usein loytyy viime vuoden malleja edullisesti. Samoin Sportsmart (tai jotain sinnepain) myy tunnettujen merkkien vanhempia malleja, itse olen loytanyt heilta Puman jalkapallokengat $60 ja Asicsin juoksukengat $100 eli kannattaa etsia, kylla niita kenkia ihan edullisestikin loytaa :)