Suomalaista musiikkia australiasta

Aloittaja sitrusmurhaaja, maaliskuu 04, 2006, 17:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sitrusmurhaaja

olisiko kenellakaan tietoa mista voisi saada muutamien suomalaisten laulujen musiikin mp3;sena tai jonain muuna ja nopeasti?

tarvitsisin mm.
Maamme-laulun, Porilaisten- ja Jaakarien marssin.

Maamme olisi erittain tarkea. Olen yrittanyt niita googlesta ja altavistasta metsastaa, mutta loytyneet linkit eivat avaa, tai jos avaavat niin musiikkia ei loydy.

kiitos jo etukateen!

Jouko

Moikka,

Virtual Finlandin sivuilla on Realmedia tiedosto

http://virtual.finland.fi/stream/maamme.wav.ram

Täällä näkyy olevan linkkejä erillaisiin versioihin tosin luulen että osa niistä ei ole ihan laillisia...

http://learning.lib.vt.edu/slav/national_anthems.html#finland


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Timo

Sitrusmurhaaja,  Luithan eilen yksityisviestini (u2u -nappi tuolla sivun oikeassa ylelaidassa).  Laitoin sinne yksityisen osoitteen, josta voit ladata nuo toivomasi kappaleet.  Mamme-laulu on se urheilukilpailuista tuttu sovitus, sen sijaan Porilaisten marssi on klassinen sinfoniaorkesteriversio ja Jääkärien marssi on laulettu Karjalan jääkärien marssi.  Ilmoittaisitko kun/jos et enää tarvitse niitä.

Rockola

Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen

sitrusmurhaaja

kiiros kaikille avittaneille, nyt on laulut hallussa ja talon muut asukkaat saavat niista rarpeekseen jo ennen varsinaista paivaa kun mina pikkuisen fiilistelen ^^

Timo

Kerropas nyt meille uteliaille, että mikä on tuo "varsinainen päivä" eli minkälaista esitystä olet valmistelemassa ja kenelle.

Toivottavasti et yritä kertoa, että nuo olisivat musiikillisesti parasta mitä Suomi on tuottanut,  vai onko Sibeliuksen Finlandia itsestäänselvyys?

Minulla muuten olisi myös Mieskuoro Huutajien versiot Maamme-laulusta ja Porilaisten marssista.

sitrusmurhaaja

meilla on rotaryn piirikonferenssi 30.3.-2.4. Geelongissa ja siella tarvitaan noita esittamaan oppilaiden vaihtomaiden kulttuuria, ja Finlandia minulla oli jo omasta takaa. pitaisi katsos antaa rotary-persoonille mahdollisimman hyva kuva etta saataisiin enemman isantaperheita ja clubeja tuleville vaihtareille. ei sen kummempaa ^^