Victoria's basement

Aloittaja Reijo, heinäkuu 27, 2003, 22:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mette

Jaaks :D

:??:??:??Mä vaan tykkään Aristoksesta enemmän :D:D:D

Jäljelle jää Two Fat Ladies tai siis yksi & Nigella Lawson :D:D:D

mette

Jaaks :D

Soitin Hyperdromen Robins Kitchen ja heill? on myynniss? jonkinmoista kestoleivinpaperia,ei kuitenkaan silikoni ,mutta jotain fabric ja parempaa mit? silikoni.Sill? paistaa useita satoja kertoja.Paketissa kaksi paistomattoa,hintaa $24.00

Jaaks

Mette :D

Mielenkiintoista :??:??:??

Taytyypa ottaa selville mista materiaalista ne on tehty :??

Jaaks

Mette :D

Olisiko ne jotain tallaisia :??:??

http://www.aussiepan.com.au/page11.htm

mette

Jaaks :D

Voipi ollakin.
En tiedä ennen kuin pääsen  Robins Kitcheniin .Garden Cityn liikkeestä ne oli loppu ja heidän pitäisi huomenna saada lisää stockia,että hyvässä lykyssä lauantaina pääsen sinne.Ei huvittanut lähteä Hyperdromelle asti.

Jaaks

Mette :D

Nyt loytyi kunnon pyttyi ja pannui

Katsopa taalta: http://www.scanpan.dk/home2_1.html

Etta oikein Ceramic Titanium Coated - ei pitais ainaskaan palaa pohjaan eika takuulla tarttua kiinni.  Voi kayttaa veitsia ja teras kauhoja ja jopa terasvillaa putsaukseen (jos sita nyt sitten tarvitsisi)

:o:o:o

Hinnoista en tieda viela, mutta olen pyytanyt heidan Sydneyn agentiltaan lisa tietoja.

Kerron lisaa kun saan tietoa.:D:D:D

Jaaks

Ps  Raiwo:coolh

Kay katsomassa jos ehdit:

SCANPAN Australia
24 Salisbury Road, Asquith NSW 2077

tel: 1800 252 624
e-mail: scanpan@heldonandhammond.com.au

Reijo

Jaaks

Itse ostimme tollaisen Scanpann pannun Victorias basement kaupasta ja on kyllä ihan kelpoinen, mutta kyllä se ruoka tuntuu siihenkin tarttuvan.

Ps. tämä viestiketjun piti olla vain lyhyt ilmoitus, mutta tuntuu se venyneen jo monen sivun mittaiseksi :o
Reijo

Jaaks

Reijo :D

Hyvin on kehittynyt lyhyesta ilmoituksesta :D:D:D

Minka hintaisia oli siella Victorias Basement nuo Titaani pannut :??:??

Reijo

Jaaks,

Muistaakseni maksettiin siitä n. $80, mutta ne oli silloin alennettuun hintaan...-40-50 %
Reijo

jounij

Meillä on myös parit kappaleet noita scanpaneja. Ne ovat toimineet muuten hyvin, mutta kerran hernekeittoa pitkään ja pienimmällä keittolevyn lämmöllä keitettäessä toisen kattilan pohjaan tarttui keitosta kerros lievästi palanutta ainetta. Isolla hinkkaamisella se lähti irti, mutta pohja jäi alkuperäistä tummemmaksi ja laikukkaaksi vissiin ikuisiksi ajoiksi.


Kertoo
Jouni
Canberra

mette

Jaaks :D

Komeita pannuja ja pyttyjä!Suositaan nykyään paljon teflonia,Ikealta tosin ei enää saa kotimaista :( Meillä on ollut noita raskaita ravintolapannujakin,sellaisia painavia,joita ei yhdellä kädellä jaksanut nostaa.Eero niitä etsiskeli hiljattain-olen tainnut nakata roskiksiin :(

Niistä kestoleivinpapereista,kävin vilaisemassa Garden Cityssa.Myyjä ei osannut kertoa materiaalista,eikä se ilmennyt pakkauksestakaan,oli kuin tärkättyä kärpäspaperia ja made in Ireland.

Jaaks

Mette :D

Mites se silikoni paperi on toiminut :??:??
Ja entas se marmori leikkuulauta :??:??

mette

Jaaks :D

Kiitos niistä silikonileivinpapereista,joista piti sulle jotain maksaakin.Se vaan jäi,en mä sitä silti unohtanut ole :D.Kyllähän niillä paistot sujuu,leivon kohta supermieskeksejä,mutta paistokerrat on siinä kolme kertaa.

Marmorilaudalla on ihan jees työskennellä.Olisi tietenkin kiva ,jos sitä voisi kunnolla huljutella juoksevan veden alla.Muovilaudat on siksi hyviä.Katselin eilen puu-ja lasisia lautojakin,mutta vain katselin.Marmorilauta on siis verraton.Kiitos vielä kerran siitä :D

Jaaks

Mette :D

Miten niin maksaa :??  Nehan oli valmistajan naytteita tarkoitettu testiin kovassa kotikulutuksessa :o

Ei sinun tarvitse sita marmorilautaa missan huljutella :D

Se ei todellakaan "ime" itseensa yhtaan mitaan  :D

Kayta ihan tavallinen "Pray and Wipe" tai niinkuin itse, ehka kerran viikossa tai parissa (riippuen kaytosta) pesen sen Metholla :D:D:D

mette

Suomesta saamasta lehdesta luin tallaisesta uutuus silikonisesta patakintaasta.
Nyt on keksitty sellainen patakinnas,joka suojaa takuulla palohaavoilta.Orka-silikonikinnas kestaa 300 asteen kuumuuden , eli kinnaskaden voi tyontaa vaikka kiehuvaan veteen tai oljyyn,silla voi koskettaa kuumaa sahkolevya tai hehkuvaa grillivastusta  tai silla voi lisata turvallisesti halkoja saunan pesaan.Sen tarttumapinnasta ei mikaan lipsu ja sen voi pesta astianpesukoneessa.

http://www.saunalahti.fi/~50162/Mastrad/Orka-silikonihanska_ranskal_viivat.rtf

Jaaks

Mette :D

Mites olis kokovartalo silikoonipuku :??

Sehan olisi tosi hyva vaikka palomiehille tai sitten Ausseille kunnon saunassa :D

mette

Jaaks :D

Kokovartaloasu-tuossahan olisi ideaa :D Ettei vain  joku olisi jo ehtinyt ideaa patentoimaan :??

Opa

Täällä on kyllä sanottu kuluttaja-lehdessä muistaakseni, että teflon pannu pitää pestä pesuaineella, koska huokoisena imee itseensä bakteereja,  eikä se tarvitse rasvaa, koska itse tefloni estää kiinnitarttumisen. Mutta valurauta yms. vastaavia ei tule koskaan pestä pesuaineella, kuten em. on mainittu....halusin korjata näin väääriä käsityksiä.

Sitten toiseksi, minulla itsellä on scanpan ja siitä on alkanut toi pinta jo lähtee, en tiedä miksi, mut näin kumminkin. Ja tietysti siihen nyt kaikki jää kiinni...aargh. Ja lisäksi sitä kuuluu käsitellä kuin valurautapannua, eli kunnon rasvakäsittely välil aina....

et näin.. :)