Australiaan lähtijöitä 2012 talvella?

Aloittaja Newi, toukokuu 08, 2012, 18:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marinne

Hei!

Onpas hyvä, että löysin tämän ketjun :) Oon ite 21-vee opiskelijatyttö ja asun tällä hetkellä Melbournessa, jossa suoritan vaihtolukukauttani marraskuulle asti. Sen jälkeen suunnitelmat on avoimet, mutta W&H-viisumia mulla on jäljellä vielä ensi heinäkuuhun asti, eli matkustella ja työskennellä olis tarkoitus. Olis kiva törmäillä muihinkin suomalaisreissaajiin marras-joulukuun tienoilla (ja myöhemminkin toki) ja ehkä suunnitella jotain yhdessäkin, jos persoonat ja suunnitelmat menee yksiin ;)
Joten jos kiinnostaa, niin yhteyttä saa ottaa - se on toivottavaa :) Koitan vastata ASAP - oon lähdössä viikoksi Sydneyyn, mutta sen jälkeen oon taas langoilla!

Cheers,

Marianne
marianne.p(at)suomi24.fi

hertta--

Ylihuomenna olisi lähtö kohti Sydneytä tällä tytöllä! Olen 22-vuotias ja tarkoituksena olisi muuttaa sydneyhin vuodeksi tai pariksi näin alkuun. Asunto on jo tiedossa, Mosmanista mutta töitä ei toistaiseksi ole. Olisi aivan mahtavaa saada juttuseuraa muista suomalaisista, kun näin ainakin etukäteen vähän jännittää miten niiden aussien kanssa oikein tulee juttuun! Ja vain englantia puhuminen kaiket päivät vähän hirvittää..

sähköpostilla saa varmaankin parhaiten kiinni, myös yv voi laittaa täällä :)

reetta.huhdanmaki(at)gmail.com

Joboman

Moikka! ME ollaan kaverin kans taalla Brisbanessa. Ilmotelkaa, jos haluatte nahda jossain pain Australiaa jossain vaiheessa. Me ostetaan auto tammikuun lopulla muuten me taala heilutaan ympari  gold coastia ja brisbanea. Jos loytyy teita taalta pain ottakaa ihmeessa yhteytta. Jos ootte vahan kauempana tai Perthin puolella tai jossain ottakaa silti yhteytta ja kertokaa missa meette mita teette niin suunitellaan.

korkki

terve joboman.ite oon tällä hetkellä kans brisbanes ja tuos kaupungilla tulee pyörittyä melkeimpä joka viikonloppu että jos kiinnostaa lähteä vaikka bisselle tai jotain niin tästä numerosta saapi kiinni 0402266852. :XXXX

marinne

Hei!

Onkohan muita nuoria suomalaisia Brissyssa joulun yli? Mä oon saapumassa Brisbaneen 22.12. ja oon holidaysit kaupungissa ja olis kiva tavata muita suomalaisreissaajia :)
Saa ottaa kontaktia, nro on 0411819079

Marianne

Hanna92

Mä oon tulos takas Brissyy 23-30.12! ooksä jossai hostellis vai?